Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

leuk dat je ook de tussenstappen ziet en niet alleen het eindresultaat!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

waauww:D:D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Vandaag eindelijk alles gespoten gekregen seg :D
De bumpers waren nog wel aan het bakken en het drogen maar de kas zelf kon ik al terug in elkaar knutselen. Het resultaat is heerlijk :D Het is net een rijdende spiegel. mss toch één minpuntje, de motorkap heeft wat stof in de lak, maar het kan uitgepolierd worden, dus nx erg,alleen wat meer werk :evil:

Zo rolde hij uit de spuitcabine :arrow:
Image
Image
Image
Image
en dit staat nu nog steeds in de spuitcabine :roll: :arrow:
Image
Erg mooi trouwens, die satijn zwarte lak
Image
De desbetreffende motorkap die ondanks alle moeite niet stofvrij bleef :x
Image
Eindelijk een spoiler in de juiste kleur :wink:
En zo zag er hij uit net voor ik de lichten uitdee in de garage :D
Image
Image
Image
Image
Image
Is het een spiegel of niet??? en nee geen photoshop hoor, hieronder staat de foto van de civic (tja, ik werk nog altijd in een honda garage hé :D )
Image


Morgen bumpers enzo monteren en de boel eens stofzuigen langs binnen.

2B Continued
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

MOOIIIIII 8)

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Ziet er echt heel mooi uit!! 8)
Als de AX weer in elkaar zit moet je zeker even komen showen op een meeting.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Ongelofelijk! Mooi project om te volgen!!

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Wauw

Post by MrBBQ »

Wauw die is strak zeg !!
Die wordt mooie...!

Gr MR Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Toen ik vandaag het spuitkabien opentrok om de skirts enzo eruit te halen kwam ik tot een niet al te leuke conclusie. De verf heeft zicht wat geweerd door te bakken. Met andere woorden, de hele handel skits en bumpers kan opnieuw gedaan worden. :x :x :x En daar komt dan nog is bij dat Geert voor een week naar Duitsland is dus pas volgende week zaterdag er terug kan aan beginnen :x :x :x . Ach ja, dan toch maar de bumpers gemonteerd om thuis te geraken en wat rond te tuffen. Men vriendin (die met de rode ax GT ja :P ) reed achter me en wat bleek, nu werken de remlichten ook al niet meer :evil: Het was vandaag niet echt men dagje. Al ben ik wel blij met de verfkeuze enzo, het resultaat zal wel super worden. Maar het duurt weer allemaal zo lang. Heeft elke ax eigenaar dan zovéél problemen???
ff wat pics, zodat je toch kan zien dat ik iets gedaan heb :roll: :roll: :roll:
Image
Image
Image
Image

2B Continued
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

balen

Post by MrBBQ »

He dat is balen zeg dat de verf er afbladerd !
Maar ja als hij hellemaal klaar dan is toch super mooie @
:)


gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Balen inderdaad :s
Maar verder ziet het er wel zaaaaalig uit :D

Blijven de oranje pinkers of komen er witte in?

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:Balen inderdaad :s
Maar verder ziet het er wel zaaaaalig uit :D

Blijven de oranje pinkers of komen er witte in?
ik denk dat ik de oranje een laagje donkere folie ga geven zodat ze minder afsteken, maar daar ben ik nog niet zo over uit
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

ff een lichtpuntje vandaag, en dat dan wel letterlijk :D de remlichten doen het weer. Had slecht contact met dat er spuitnevel op de aansluitingen was gevlogen. Met wat schuurpapier rondgehost en alles brand weer :D . Wat me ook opviel, nu ik toch met men lichten aan het spelen was, is dat men lichtbeeld vooraan met die booskijkers niet echt veranderd is. Hoe zit dat bij jullie??? of bekijk ik het weer te positief :)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Ik had ook zo'n booskijkerkap en het lichtbeeld was ook amper verschillend.
Ik heb voor het monteren hier op een onverlicht pad gereden en na het monteren ook en ik zag geen verschil, dus ik heb het ook nog een soort getest.
Netheo wrote:. Heeft elke AX eigenaar dan zovéél problemen???
Eh, problemen?? Ik zie op de foto's hierboven een prachtige ax! Wees blij dat de lak nu gelijk aangeeft dat het niet goed zit, over een half jaar was het veel erger geweest!

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Vandaag terug begonnen met monteren van de ax. Zodat ik mezelf een leuk cadeautje kan schenken voor nieuwjaar. Maar toen zag ik dit :? :? :?
Image
En dan heb ik nog van die witte prullen te kort, laat staan dat ik nog weet waar ze allemaal juist komen te zitten :D Kan iemand me helpen :D :D :D

Voor de rest is deze keer alles wel mooi gespoten en is alles mooi satijnzwart, ff voorproefje:
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Zo uit mijn hoofd zijn de L-vormige nokjes voor de delen die je tegen de zijkant schroeft. Boven de wielen en onderaan de deur.
De wig-vormige nokjes zijn voor de dorpelafdekkers.
Waar de witte rondjes moeten kun je zien aan de binnenkant van de skirts. Daar zit hier en daar een randje dat je dan over het witte rondje moet schuiven.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Rio97 wrote:Zo uit mijn hoofd zijn de L-vormige nokjes voor de delen die je tegen de zijkant schroeft. Boven de wielen en onderaan de deur.
De wig-vormige nokjes zijn voor de dorpelafdekkers.
Waar de witte rondjes moeten kun je zien aan de binnenkant van de skirts. Daar zit hier en daar een randje dat je dan over het witte rondje moet schuiven.
THX man :D morgen ga ik dan toch maar even langs de citroenboer om nog wat van dat wit spul te halen :) en dan monteren die handel, dat eindelijk men GT terug op een GT lijkt
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo's_Charly
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: SatOct06, 2007 7:02:11 PM
Location: Humbeek België

Post by Netheo's_Charly »

Ik hou van u schatje ! :fluffle
My AX powered by Netheo

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Zit de ax ondertussen al terug in elkaar? :P

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:Zit de AX ondertussen al terug in elkaar? :P
Nope, de nokjes zijn besteld maar blijkbaar zijn ze het magazijn van Citroën aan het verhuizen van nederland naar frankrijk ofzoiets, althans dat is wat me werd wijsgemaakt, en zo duurt het dus eventjes voor de k*twitte nokjes bij mij terecht komen.

Overigens wel een ander probleempje, de gelaste booskijkers beginnen te roesten, nx ernstig, klein beetje roest maar, maar het zal dus wel weer schuren worden en herspuiten.

En dit allemaal terwijl ik eigenlijk geen tijd meer heb om te knutselen aan de auto's, want we zijn hier een beetje aant verbouwen :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

kheb me zonet een autobrugje aangeschaft :D
ook intresse, ze staat in het verkoopttopic (via via hé)
==> hier alvast het filmpje http://www.youtube.com/watch?v=ubGNWvM8ZnE
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Post Reply