185 voorom moet toch goed kunne ? want er zit echt geen verschil tussen de velgen die voor moeten en die achter moeten .q01z wrote:ey Antoine
geloof me.. deze ontvangst was redelijk soepel hoor!
al voelde ik me wel lichtelijk overbodigwas ik ook natuurlijk.. jullie moesten ook sleutelen! komt wel keertje goed op een meeting!
de velgen worden achter [185] wel wat krap, dus dat wacht nog even op de ronde wielkasten denk ik!
foto's komt zeker keertje goed! helaas heeft mn vader 'mijn' camera weer in beslag genomen.. omdat zijn nieuwe Olympus het na 1 dag begaf.. [verrote printplaat waarschijnlijk] dus nu ben ik mn Olympus OM10 weer kwijt
ik vond het toch wel gezellig!gezelschap van auto's
KMvrtr (AX 1.4 GT '89)
Moderator: webmasters
Helaas moet ik je teleurstellen AX_Powah.
We zijn gisteren niet helemaal zover gekomen als de bedoeling was.
Er staat nu dus een AX surplace een wheelie te maken met behulp van twee bokjes. De veerpoten liggen nu even bij AXVTS voor verdere modificatie. Als het allemaal lukt wordt ie echt super!
Morgen kom ik met mijn z???r exclusieve zilvergrijze Astra station.
We zijn gisteren niet helemaal zover gekomen als de bedoeling was.
Er staat nu dus een AX surplace een wheelie te maken met behulp van twee bokjes. De veerpoten liggen nu even bij AXVTS voor verdere modificatie. Als het allemaal lukt wordt ie echt super!
Morgen kom ik met mijn z???r exclusieve zilvergrijze Astra station.
Even een korte update.
AX VTS heeft de aanpassing van mijn veerpoten perfect in orde gemaakt.
Hij staat niet superlaag nu, maar wel lekker met de neus iets voorover.
Sinds gisteren is mijn AX even in gebruik als leenauto voor woon-werkverkeer. Vriend van me heeft zijn eigen auto (weer) kapot. Tsja Alfa h?.
Vanavond werd ik door hem gebeld. Hij wilde weten hoe ik dat zo heerlijk strak sturende onderstel voor elkaar had gekregen.
Is wel leuk. Hij heeft een oude Fiesta als raceauto, en aan dat ding is werkelijk helemaal niks meer standaard. Verlaagd, andere veren/dempers, wilde nokkenas, dikkere carburateur, spaghetti spruitstuk, sportdemper, kooi, kuipstoelen, racegordels, enzovoorts.
Om vervolgens te ontdekken dat mijn AX v??l beter rijdt.... :sagrin
AX VTS heeft de aanpassing van mijn veerpoten perfect in orde gemaakt.
Hij staat niet superlaag nu, maar wel lekker met de neus iets voorover.
Sinds gisteren is mijn AX even in gebruik als leenauto voor woon-werkverkeer. Vriend van me heeft zijn eigen auto (weer) kapot. Tsja Alfa h?.
Vanavond werd ik door hem gebeld. Hij wilde weten hoe ik dat zo heerlijk strak sturende onderstel voor elkaar had gekregen.
Is wel leuk. Hij heeft een oude Fiesta als raceauto, en aan dat ding is werkelijk helemaal niks meer standaard. Verlaagd, andere veren/dempers, wilde nokkenas, dikkere carburateur, spaghetti spruitstuk, sportdemper, kooi, kuipstoelen, racegordels, enzovoorts.
Om vervolgens te ontdekken dat mijn AX v??l beter rijdt.... :sagrin
Owja, mijn uitlaat hangt ook niet meer op de stabilisatorstang.
In verband met het uitlenen moest dat gisteravond snel even gefikst worden. Dus dat heb ik gedaan volgens een tip van MvdM, met een steun onder de middendemper.
Heb ook nog een bout met locktite in de bak gedraaid, waar de vlampijp vast hoort te zitten. Maar dat lukte niet helemaal. Had vooral te maken met het feit dat de auto op bokjes stond in plaats van op een brug. Kwam domweg ruimte te kort.
Komende zondag ga ik er mee rijden op Zandvoort. Ben heel benieuwd naar het verschil met het voorjaar. Toen reed ik er ook, maar nog met het oude onderstel.
In verband met het uitlenen moest dat gisteravond snel even gefikst worden. Dus dat heb ik gedaan volgens een tip van MvdM, met een steun onder de middendemper.
Heb ook nog een bout met locktite in de bak gedraaid, waar de vlampijp vast hoort te zitten. Maar dat lukte niet helemaal. Had vooral te maken met het feit dat de auto op bokjes stond in plaats van op een brug. Kwam domweg ruimte te kort.
Komende zondag ga ik er mee rijden op Zandvoort. Ben heel benieuwd naar het verschil met het voorjaar. Toen reed ik er ook, maar nog met het oude onderstel.
-
Henk Bats
- Drempelkiller

Van harte gefeliciteerd
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Bedankt voor de felicitaties!
Ik heb inderdaad inmiddels twee dochters, Kira en Berit.
(inderdaad, daar ben ik weer eens, tijdje geleden....)
Als jullie het niet erg vinden ga ik nu verder in mijn andere voorsteltopic.
De AX GT carb van dit draadje is helaas al weer een paar jaar geleden vertrokken naar de Eeuwige Roestvelden.
Ik heb inderdaad inmiddels twee dochters, Kira en Berit.
(inderdaad, daar ben ik weer eens, tijdje geleden....)
Als jullie het niet erg vinden ga ik nu verder in mijn andere voorsteltopic.
De AX GT carb van dit draadje is helaas al weer een paar jaar geleden vertrokken naar de Eeuwige Roestvelden.