Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

THX axclubbers voor de leuke reacties
Rock's wrote:Ziet er top uit ! ... toevallig hadden we het er gisteren nog over...

kan je er ook mee rijden ?... :wink: .... ik bedoel... loopt het niet waanzinnig aan ?
werd er gistere gesproken over mijn ax in nederland???:P
het loopt niet echt aan nee, al mogen de dempers vanachter wel wat stugger. De band staat achteraan leuk getrokken en raakt enkel de wielbogen bij grote oneffenheden in het wegdek. Maar de continentalband schuurt dit wel vanzelf uit :D geen dremel nodig :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

haha,...... goed voor de bilspieren :roll: :wink:

(mijn vrouw kneep altijd met haar billen als ze ons op een gat zag afstuiven met onze aanloopautootjes :lol: ... het begint weer te slijten nu we vaak met de mazda rijden, maar volgende week gaan daar andere wielen op met een verkeerde ET waarde .... wat zal zij strakke billen krijgen :wink: :lol: )
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

man man man, dat geeft echt zin om verder aan de Ax te werken.

Het is je heel mooie gelukt.

Op de link naar Cleaned.be vind ik je niet :oops:

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:
Op de link naar Cleaned.be vind ik je niet :oops:
staat op die pagina als 3de stukje in het topic gepost door mister lonsdale, ik sta naast een donkergroene golf 2 gti G60 van een goeie kameraad van me
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Heb je daar trouwens goca-attesten voor? :P

(Zie pm op netlog)

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

citrofenwick wrote:Heb je daar trouwens goca-attesten voor? :P

(Zie pm op netlog)
nope, maar als ik men standaard velgen eronder zet valt het bijlange niet zo op hoor. En ach ja, veren en zo zullen we maar zwart spuiten enzo zekern :D we zien wel wat ze zeggen, en desnoods bouwen we het weer even om voor de controle hé :D :D :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Witte velgjes staan erg netjes Netheo!!

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

nog een leuke foto die ik jullie niet wou weerhouden

Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mooi setje :D

die zwarte is erg sjiek! :D
Image

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

Die zwarte is de mooiste AX die ik ooit heb gezien zonder twijfel !

Geen poespas, laag en breed precies zoals ik ze graag zie ;).

Perfecte keus !
Image

My Cars <98>.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Henri106 wrote:Die zwarte is de mooiste AX die ik ooit heb gezien zonder twijfel !

Geen poespas, laag en breed precies zoals ik ze graag zie ;).

Perfecte keus !
zonder twijfel dat deze reactie men auto-ego streelt. Maar als je hem van dichtbij bekijkt is er nog véél werk aan de winkel, hier een daar een builtje en een blutsje, en hier en daar het roestvirus. Maar met der tijd wordt hier wel aan gewerkt :D
THX ya'all vo de leuke reacties
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

jeuj heb weer probleme :lol: :x :lol: :x :lol: :x kom ik terug van vakantie, weekje turkije, erg leuk overigens. stap ik men ototje, jaja ik had dat ding gemist. Heb ik gewoon geen remmen meer :shock: idd ja, hoofdremcilinder naar de vaantjes. En nu wil het lukken dat ik voor ik op vakantie vertrok er nieuwe remolie DOT 5.1 heb ik gedaan, zou dit de oorzaak kunnen zijn???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

dot 5.1 in een oude wagen zal de oorzaak zijn, dowiezo gaan er dingen lek / kapot dan. Je had beter goeie dot 4 in gedaan (castrol of zo ...)

hopelijk is er niet te veel beschadigd :?

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:dot 5.1 in een oude wagen zal de oorzaak zijn, dowiezo gaan er dingen lek / kapot dan. Je had beter goeie dot 4 in gedaan (castrol of zo ...)

hopelijk is er niet te veel beschadigd :?
de hoofdremcilinder heb ik besteld en is er morgen al. Ik ga dan alles goed doorpompen en ontluchten met dot 4. Die 5.1 hou ik wel om oude wagens op te poetsen:P
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Netheo wrote:
Speederdd wrote:dot 5.1 in een oude wagen zal de oorzaak zijn, dowiezo gaan er dingen lek / kapot dan. Je had beter goeie dot 4 in gedaan (castrol of zo ...)

hopelijk is er niet te veel beschadigd :?
de hoofdremcilinder heb ik besteld en is er morgen al. Ik ga dan alles goed doorpompen en ontluchten met dot 4. Die 5.1 hou ik wel om oude wagens op te poetsen:P
is niet nodig. alleen kunnen oude componenten de omschakeling niet aan van dot 4 naar dot 5.1 had ik ook. nieuwe Hrc erin en dot 5.1 en het werkt perfect
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Erg hé.
zoals elke optimist, en ja ik ben er ook nog altijd ééntje, ook al rij ik al een paar jaar in een ax, begin ik met het goeie nieuws.
Ik heb laatst enkele leuke goodies besteld voor de blauwe ax. Namelijk een rallystuurtje van toora, een rolkooi van sparco en een veerpootbrug van sparco. Over de kostprijs van dit alles gaan we zwijgen want anders barst ik weer in tranen uit :D
en dan nu het slechte nieuws. Ik moest vandaag op cursus voor men werk. De cursus was gedaan en ik wou nog even langs men werk rijden om alles uit de doeken te doen. Onderweg trek ik niet onaardig door, plots remt de persoon voor mij, ik ga vol op de rem staan en schakel terug en plots BANG :shock: :shock: :shock:
nee hoor, geen accident ofzo, véél erger :P schakelstang was van zen zitting geschoten. Erg leuk, daar stond ik dan, vast in zen 5de. Heb ik maar naar men papa gebeld en die heeft zen geel treklint nog eens boven gehaald. Gezellig ritje naar huis, achter een bora hobbelend.Morge ga ik de stangetjes bestellen. Hopelijk zijn ze op voorraad.
WISH ME LUCK :)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

stangetjes komen als alles goed meezit dinsdag binnen bij de dealer. De 3 stangetjes kosten me 50.19 euro.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Beter zo'n BANG als..... mozes kriebels
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

ff een updateje, want dat is al weer een tijdje geleden.

de rode gtinjection:
heeft nieuwe keuring, desondanks een serieus gat in de uitlaat, gelukkig ken ik wat mensen op de keuring en had men vriendin een rokje aan 8) 8) 8)

de blauwe GT carb:
-biesheuvel heeft gebeld, de rolkooi en veerpootbrug komen week 44 binnen, en dat dit jaar nog :twisted:
-terug op origineel onderstel gezet kwestie van keuring
-cilinderkop laten opgieten voor de nokenaslagers, trilde net iets te véél :roll:
-Toora sportstuurtje is binnen

de zwarte GT carb:
-verbrede velgen binnengedaan om opnieuw te laten coaten, las kwam bloot te liggen
-dus ik rij terug op de 15inch witte azevjes.
-2 nieuwe remklauwen vooraan
-gele koni-dempers achteraan.
-3 nieuwe schakelstangen (was nodig :D )

dat zal het zowat zijn. De foto's volgens nog wel één dezer dagen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Flinke update! Wel ff schrikken zo'n BANG maar altijd beter dan een ongeluk! Dan was je niet voor 5 tientjes klaar geweest.

Post Reply