Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Vind eik ook dat deze wielen er onder moeten... ...toch jammer heh Mac ?
Een optie is....
Skirtdeel dremelen
Gele Koni's oid zoeken
wielkasten een beetje naar buiten trekken
2 andere banden kopen (zie hieronder)
Ik kan 185-45-15 nemen of 175-50-15 of zelfs 165-50-15 .... gaat een moeilijke gok worden
Ik weet dat er ook een bandenmaat calculator is die ook de bovenzijde van de band meemeet .... iemand ?
Een optie is....
Skirtdeel dremelen
Gele Koni's oid zoeken
wielkasten een beetje naar buiten trekken
2 andere banden kopen (zie hieronder)
Ik kan 185-45-15 nemen of 175-50-15 of zelfs 165-50-15 .... gaat een moeilijke gok worden
Ik weet dat er ook een bandenmaat calculator is die ook de bovenzijde van de band meemeet .... iemand ?
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
OK,... wanneer kom je ?Browny wrote: dit icm de wens voor de andere velgen zou weer een stukje omhoog brengen een logische oplossing zijn,
Ik moet toch 2 andere banden kopen omdat er 2 50 hoog zijn...
Als ik ze op de rode zet, dan maakt het niet zoveel uit ... maar als ze op de grijze komen dan kan ik beter gelijk een stukje smaller nemen...
Moet idd een handzaam karretje worden... maar mijn oog wil ook wat
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Ik ben even aan het rekenen geweest...
Normaal hebben we 195-45-15 (195 mm loopvlak + 45% van 195 = een wanghogte van 8,75)
Als ik 175-50 pak dan heb ik exact dezelfde wanghoogte maar het loopvlak van de band is 2 cm smaller ... verdelen over 2 kanten, dat is dan een cm winst per zijde van de velg...
Dit moet theoretisch wel genoeg zijn...
Toch Marc ? ....
We hadden ze moeten laten zitten... dat meet wat makkelijker
Normaal hebben we 195-45-15 (195 mm loopvlak + 45% van 195 = een wanghogte van 8,75)
Als ik 175-50 pak dan heb ik exact dezelfde wanghoogte maar het loopvlak van de band is 2 cm smaller ... verdelen over 2 kanten, dat is dan een cm winst per zijde van de velg...
Dit moet theoretisch wel genoeg zijn...
Toch Marc ? ....
We hadden ze moeten laten zitten... dat meet wat makkelijker
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Net samen met Michel weer ff wat wijzer geworden...
195-45-15 loopt aan de voorzijde niet aan
Ik heb weer wat inspiratie waardoor deze AX ook weer zijn eigen gezicht krijgt
ECU geeft geen foutmeldingen
Verzekerings tussenpersoon begint al een beetje te klagen...
195-45-15 loopt aan de voorzijde niet aan
Ik heb weer wat inspiratie waardoor deze AX ook weer zijn eigen gezicht krijgt
ECU geeft geen foutmeldingen
Verzekerings tussenpersoon begint al een beetje te klagen...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Inderdaad, en die is echt zo fucking stug........q01z wrote: edit: romy heeft die verlagingsset van JB, kost nix maar is wel kneiterhard..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Voorzijde kan je inderdaad onwijs breed met de bandjes. Achterzijde is meer een lastpak wat dat betreft.Rock's wrote:Net samen met Michel weer ff wat wijzer geworden...
195-45-15 loopt aan de voorzijde niet aan
Ik heb weer wat inspiratie waardoor deze AX ook weer zijn eigen gezicht krijgt
ECU geeft geen foutmeldingen
Verzekerings tussenpersoon begint al een beetje te klagen...
En hoezo klaagt je verzekeringsman? Moet ie ineens werken voor z'n geld?
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
NIet om jou te uhh, dissapointen, maar die GTI is wel een cm of 7 - 8 omlaag gegaan (haha)citrofenwick wrote:hoeveel cm lager is die?
Kben benieuwd of mijn GTI met 3.5cm ook zo laag zal komen te staan
heel mooi trouwens
mijne is 3.5cm, en die vind ik nog hoog *-) cupje was 12 cm lager, en deze GTI heeft ook kort zo laag gestaan maar daar viel ECHT niet mee te rijden dus hebben we hem weer verhoogd
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
De velgen staan geweldig
Vandaag andere banden erom laten knallen... 175-50-15 ... ik snap niet dat iedereen altijd het risico op aanlopen maar neemt door 195-45-15 te monteren.... stuurt nog zwaarder ook..
maargoed... het loopt nu dus gewoon niet aan
175-50-15 kan ik iedereen bij deze aanbevelen !!!
Vandaag andere banden erom laten knallen... 175-50-15 ... ik snap niet dat iedereen altijd het risico op aanlopen maar neemt door 195-45-15 te monteren.... stuurt nog zwaarder ook..
maargoed... het loopt nu dus gewoon niet aan
175-50-15 kan ik iedereen bij deze aanbevelen !!!
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Fotos!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).