Hallo!
Ik ben Michel. Ben lid geworden voor de hulp die, die ik gelukkig meer dan genoeg kreeg! Zie heel veel hele leuke interresante dingen staan op het forum en heb me er dan ook al aardig wat tijd mee vermaakt!
Ik heb een oude AX 1.1 uit 1990. Het is niet de mooiste meer maar daar kunnen we altijd nog wat van maken!
Momenteel is er alleen een radiator slang gebarsten wat resulteerde in een hoop witte stoom onder de motorkap vandaan. Dat was wel ff schrikken voor de 1e keer maar met een nieuw slangetje was alles weer mooi opgelost! Momenteel tikken mijn homokineten ook. Ben nog even aan het rond kijken waar het het goedkoopst kan. Al hoor ik ook van mensen dat als ze er een 2e hands onder laten zetten het na een paar weken meestal al terug komt omdat ze allemaal al een hoop KM's achter de rug hebben.
Ach ja, het valt nu nog mee dus ik heb nog even.
Ach ja, als hij weer rijd tenminste! Nu zijn namelijk waarschijnlijk mijn bobine + onstekingsmodule dood. Maar ben al nieuwe aan het regelen en dit is misschien ook al gebeurt dankzij B_iks!
In ieder geval, word een beetje lang dus ik laat het hier wel bij.
-Michel
Michel AKA Loire (AX 1.1 '90)
Moderator: webmasters
Tja, 't is jammer dat ik alleen DIS-onstekingsspullen over heb liggen, anders had ik er wel een ritje voor over gehad om 'm weer op gang te helpen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Welkom hier.
Mooi dat de pech weer goed lijkt te komen.
Als de aandrijfassen een beetje tikken in de bochten is het nog niet direct noodzakelijk om ze vervangen. Gescheurde ashoesjes is echter wel apk afkeur.
Mooi dat de pech weer goed lijkt te komen.
Als de aandrijfassen een beetje tikken in de bochten is het nog niet direct noodzakelijk om ze vervangen. Gescheurde ashoesjes is echter wel apk afkeur.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
De homokineet van de aandrijfas zit in een rubber hoesje.
Recht onder de neus van Els op deze foto: klik
Als het hoesje is gescheurd loopt het vet eruit wat de homokineet nodig heeft voor zijn smering en gaat deze uiteindelijk stuk (tikken).
Recht onder de neus van Els op deze foto: klik
Als het hoesje is gescheurd loopt het vet eruit wat de homokineet nodig heeft voor zijn smering en gaat deze uiteindelijk stuk (tikken).
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Aha! Bedankt! Zal morgen eens kijken.Rio97 wrote:De homokineet van de aandrijfas zit in een rubber hoesje.
Recht onder de neus van Els op deze foto: klik
Als het hoesje is gescheurd loopt het vet eruit wat de homokineet nodig heeft voor zijn smering en gaat deze uiteindelijk stuk (tikken).