arnie wrote:Die smerige M3 spiegels er nog aftrappen en je hebt serieus een supervette AX... Al zeg ik het zelf
Eerlijk gezegt vind ik het wel wat hebben, gelukkig ieder zijn eigen smaak ... en als de orginele er op komen moet ik ze eerst opnieuw spuiten. overal bladert lak af
arnie wrote:Die smerige M3 spiegels er nog aftrappen en je hebt serieus een supervette AX... Al zeg ik het zelf
Eerlijk gezegt vind ik het wel wat hebben, gelukkig ieder zijn eigen smaak ... en als de orginele er op komen moet ik ze eerst opnieuw spuiten. overal bladert lak af
Zeg nou zelf... Die ronde M3 spiegels passen niet echt goed bij een vierkante AX
maar ieder zijn smaak, als jij ze mooi vindt! Lekker zo houden!
stukken beter zo, die mistlichten waren echt vern**kt door die rondjes, het zag er niet uit!
Prachtexemplaartje, ben blij dat ie nu weer wordt teruggebracht naar de staat zoals ie richting de vorige eigenaar ging!
goed om te zien dat hij in handen ven een liefhebber is gekomen.. Ik zou die spiegels er ok vandaan halen en verkopen, maar dat is natuurlijk ieders eigen smaak
Ik ben ook blij dat deze AX weer 'in de club'is, hij ziet er erg goed uit!
En ik stem ook voor standaard spiegels Niet dat dit helemaal niet staat, maar standaard is eigenlijk wel 'mooier' omdat het meer qua lijn bij de auto past
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).