Ging het dit keer beter met het 'uitlijnen' van de bak
Paulus aka Citrosan Groene Volcane '95 1.6
Moderator: webmasters
-
MrBBQ
- AX Master

Nog een nacht slapen
Als het goed is nog een nachtje slapen en dan hebben we foto`s
!
Gr Mr Dean
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Ja, het ging deze keer stukken beter met uitlijnen, op m'n werk hebben ze een bovenloop takel (kraan kun je het niet noemen) en dat maakt het een stuk makkelijker. Ik ruik iig al geen olie lucht meer en nu maar eens kijken of ie droog blijft, trouwens..... de olie keering is van audi
ach het is wel kwaliteit
En die foto's, tsja zal ik nog eens een keertje roepen???
CINDY !!!!!!
En die foto's, tsja zal ik nog eens een keertje roepen???
CINDY !!!!!!
tis net alsof jullie het al vaker gedaan hebben 
ik heb mezelf idd ook aangeleerd om altijd eerst de motorkap te demonteren.. en bij grote sleutelklussen (als motorblokje wisselen ofzoiets) meestal ook de koplampen/bumper/voorschermen zodat deze niet in de weg zitten of beschadigen!
ziet er wel vettig uit op die eerste foto's
maar die aandrijfassen doen gewoon pijn! volgende keer steuntje eronder hoor..
ik heb mezelf idd ook aangeleerd om altijd eerst de motorkap te demonteren.. en bij grote sleutelklussen (als motorblokje wisselen ofzoiets) meestal ook de koplampen/bumper/voorschermen zodat deze niet in de weg zitten of beschadigen!
ziet er wel vettig uit op die eerste foto's
maar die aandrijfassen doen gewoon pijn! volgende keer steuntje eronder hoor..
graag gedaan hoor lieverd!Citrosan wrote:dankjewel hoor schatje
@Marc ah joh, dan kan je nog goed zien of de hoesjes scheurvrij zijn![]()
haha goed punt Paul
(ps, dit is vast niet in jullie eigen garage
Ra Ra wat is dit....

Het is een handrem hevel van een fiets die ik op de handrem gemonteerd heb, (maar Paul waar is dat dan voor, Vertel Vertel
) dit heb ik in elkaar geflansd om op de lange ritten, met name op de snelweg, lekker je voet van het gaspedaal af te kunnen halen.
We hebben het net ingebouwd en getest ENNNNNN het werkt super
, dit rijdt dus echt super relaxed en dat is ook de doelstelling geweest, missie geslaagd!

Het is een handrem hevel van een fiets die ik op de handrem gemonteerd heb, (maar Paul waar is dat dan voor, Vertel Vertel
We hebben het net ingebouwd en getest ENNNNNN het werkt super