Peter jr. aka peetjuun (tijdelijk Volvo 440 2.0 full opt.)
Moderator: webmasters
Ik heb billstein rondom zitten. En ze doen het heerlijk. B8 achter en B6 voor. De B6 voor maakt de AX echt mega stug. 106 is iets zwaarder maar de B8 is ook iets zwaarder.
EEN AANRADER!
EEN AANRADER!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Oja, welke voordelen zo'n? Ben benieuwd naar. Ik denk wel over na om voorkant á 1/2 te verlagen en gelijk Koni schokdempers d'r in doen en achterin B8 Sprint schokdempers. 3 vliegen in 1 klap, zeg maar..Aspeve wrote:Erg mooie wagen, subtiel maar zeer fraai.
Als het goed is staat ie inderdaad achter lager, tijdje terug nog uitgebreid met Chris (Drake) over gehad. Schijnt veel voordelen te hebben.
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
Weight transfer, op deze manier druk het gewicht iets meer op de kont, en zodra je een bocht in gaat en accelereerd zal dat toenemen, verder word de auto er ook wat stabieler van. Enige punt is dat de voorkant hiervoor wel behoorlijk stug moet zijn en de turn-in iets verminderd en in de hele korte bochten iets meer onderstuur heeft, op de langere bochten juist minder overstuur.
Ten eerst, mocht iemand 106 niet interessant vinden, dient men dit over te slaan..
Joeeee Pieeee, m'n 106 bijna compleet!!! :D Andere voor/achterbumpers zijn d'r eronder, met 2 dubbele Raceland uitlaten. (beide overgenomen van Paultjun) Kwa motorisch is hij al 2 maanden terug voorzien van nieuwe koppakking, kop gevlakt en nieuwe radiateur en nog wat dingen. Maar hij loopt wat rustiger en subliem, de stationaire toerental erg rustig :D
Oja de Bilstein B8 achterdempies zijn al tijdje onder. Stug. Gaat echt loeihard de hoek om :P
Nu fotos :P
Joeeee Pieeee, m'n 106 bijna compleet!!! :D Andere voor/achterbumpers zijn d'r eronder, met 2 dubbele Raceland uitlaten. (beide overgenomen van Paultjun) Kwa motorisch is hij al 2 maanden terug voorzien van nieuwe koppakking, kop gevlakt en nieuwe radiateur en nog wat dingen. Maar hij loopt wat rustiger en subliem, de stationaire toerental erg rustig :D
Oja de Bilstein B8 achterdempies zijn al tijdje onder. Stug. Gaat echt loeihard de hoek om :P
Nu fotos :P
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
'J5 wrote:Vind ik ook.Browny wrote:Mooie achterlichtjes, veel beter dan de lexus-look exemplaren..
Tis niet mijn ding, maar ziet er netjes uit.
Hoe is het geluid van de dubbele uitlaten??
De geluid is bij stationaire toerenal mooi redelijk stille laagdiepe brom, erna weet k niet zo goed want ik kan nl niet horen tijdens rijden voelt wel wat meer geluid tijdens snelwegritten, maar hinderlijk zijn ze niet..
btw, de kritiekpunten of anders wat dan zijn van harte welkom, daar kan ik misschien van opsteken..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
Legaal is 't wel, anders had ik die uitlaten niet eens overgenomen.. Sterker nog, ben 2x aangehouden door plietsie vanwege alcoholcontrole en het leek erop dat plietsie doof waren..DuFF wrote: tja.... decibel-meting overwegen om te kijken of het 'legaal' is ?
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
Wauw, de achterkant is echt dik geworden!
Ben het eens dat het mooie achterlichten zijn.
Op de foto kan ik je nieuwe voorbumper niet echt goed zien.
Als je daar nog 's een andere foto van hebt...
Ben het eens dat het mooie achterlichten zijn.
Op de foto kan ik je nieuwe voorbumper niet echt goed zien.
Als je daar nog 's een andere foto van hebt...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage