Kijk! weer een update aan mn topicnaam
eergister een ritje gemaakt naar Arnhem (Rheden) om mn nieuwe aanwinst op te gaan halen
een heuze 205 1.8D Generation uit 1997!
Cadeautje van mn Oom, hij heeft er dagelijks mee van en naar zijn werk gereden, altijd lange afstanden en netjes onderhouden..
dat resulteerd natuurlijk in een km-stand;
Maarrr het motortje snort nog perfect, er zitten nergens piepjes/kraakjes/rammeltjes in.. Alles doet het (op 1 dashboardlampje na..) en hij zit nog strak in de lak!
hij heeft wel wat kleine schades, maar dat valt ook wel weer mee..
vooralsnog wordt het dus even Dieselen, je kan niet veel goedkoper rijden dan een 205D uit '97, met een gratis aanschaf en een verzekering die ook betaald is!
Verder;
gister de GTI APK klaar gemaakt, athans.. dat was de bedoeling.. motortje loopt goed, onderstel is nu echt super.. maar 1 nadeeltje, hij remt niet.. en met niet, bedoel ikook niet.. als ik vollebak rem (2 voeten), blokkeert rechtsachter.. en verder niets..
Ik denk wel dat ik weet wat het is (verdeelblok ABS is niet aangesloten, omdat ik geen ABS heb..), maar helaas.. vandaag is het sleutelen ook in de sneeuw gevallen.. ik ben mn sleutels kwijt!
gister nog proefgereden.. auto weggezet.. maar nu kan ik mn sleutels nergens meer vinden..