hey mensen ff weer 1 erbij wat ik weer aan de ax heb gedaan :
kheb gister mijn contactslot eruit gehaald en weggegooid en en een STARTKNOP ingebouwd
das echt beter niet meer pielen in het gaatje voor het contactslot maar gewoon knopje drukken
ik heb hem netjes op de plek van de sigarettenaansteker geplaatst niks van te zien
wou ik gewoon ff kwijt
Grtz Leroy
Grtz Leroy
Burn Rubber Not Your Soul,nieuwe aanwinst..
uitgebouwde saxo 1.4 vts
leroy wrote:ben niet helemaal achterlijk natuurlijk
Grtz Leroy
autodieven wel dan?
als ze een startknop zien en dat het contactslot weg is, proberen ze die eerst, als ie dan niet start gaan ze op zoek naar een andere knop, ergens voelen onder 't dashboard...
DuFF wrote:als ze een startknop zien en dat het contactslot weg is, proberen ze die eerst, als ie dan niet start gaan ze op zoek naar een andere knop, ergens voelen onder 't dashboard...
leroy wrote:ben niet helemaal achterlijk natuurlijk
Grtz Leroy
autodieven wel dan?
als ze een startknop zien en dat het contactslot weg is, proberen ze die eerst, als ie dan niet start gaan ze op zoek naar een andere knop, ergens voelen onder 't dashboard...
Tja, als ze willen is hij met of zonder startknop ook wel weg... Het gaat nu misschien iets makkelijker, maar ach...
hey mensen hier weer ff een update
ik heb een beetje pech gehad met de brand aan m`n ax maar ik heb weer moed om hem mooi te maken ik had nog 2 ax type 2 achterbumpers liggen en van de 1 heb ik de bovenste opstaande randen weggeslepen en van de ander het gedeelte waar de bumper naar binnen loopt eraf gehaald en ze aan elkaar geplamuurd en gepolyesterd....
hier ff een paar foto`s tot nu toe
ik hoop dat jullie het ook wat vinden als ie gespoten is maak ik nog een paar foto`s
Grtz Leroy
Burn Rubber Not Your Soul,nieuwe aanwinst..
uitgebouwde saxo 1.4 vts
Hier heb ik ook heel lang aan zitten denken om te gaan maken, maar kheb nu wat anders
Ziet er iig erg netjes uit Leroy, ben benieuwd om het een keer op de meeting te zien.
Op zich best goed gelukt ik herinner me soortgelijke projectjes die echt heel erg lelijk zijn geworden, dit ziet er toch wél dik uit.
Ga je je skirts ook nog spuiten?