nou heb ik last van een ander probleem..een beetje moeilijk uit te leggen, maar als ik zijn 5 rij en ik rij ongeveer 80 k/m per uur..en als ik dan het gas los laat, hoor ik een ratelend geluid..als ik dan weer gas geef is dit over..meestal heb hij het alleen in zijn vijf maar soms ook in zijn 3..wat kan dit zijn?!
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
Hmmm.... druklager?
Had bij mijn peugeot ook een "tik" bij het koppelen, daarvan was de druklager stuk, met als gevolg een aantal afgebroken drukvingers. Ik had toen ook een ratelend geluid dus... en bij hogere toerentallen gierend... Klinkt niet zuiver in ieder geval.
Sterkte!
In bezit van:
- C5 Break 2.0 16V Ligne Prestige uit 2001
- ZX 1.8i Aura 5-deurs uit 1994 (JB-VD-45)
Even kijken of je aandrijfashoezen niet gescheurd zijn?
"maar als ik zijn 5 rij en ik rij ongeveer 80 k/m per uur..en als ik dan het gas los laat, hoor ik een ratelend geluid..als ik dan weer gas geef is dit over..meestal heb hij het alleen in zijn vijf "
Iets soortgelijks had ik met mijn vorige AX... dat bleek een gescheurd ashoesje te zijn dat zijn vet aan het verliezen was.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
nog bedankt allemaal! Ik heb mn ax gisteren weg gebracht de koppeling was helemaal naar zijn grootje dat zal wel weer wat gaan kosten hopelijk is dat ratelen wel over!
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
baklap wrote:nou heb ik last van een ander probleem..een beetje moeilijk uit te leggen, maar als ik zijn 5 rij en ik rij ongeveer 80 k/m per uur..en als ik dan het gas los laat, hoor ik een ratelend geluid..als ik dan weer gas geef is dit over..meestal heb hij het alleen in zijn vijf maar soms ook in zijn 3..wat kan dit zijn?!
dat is toch normaal *-)
Teminste, ik heb bij alle 4 de axjes een soort van ratelend geluid als ik (plotseling) mn gas los laat. Bij de 1.0 is het het ergst, maar dat is altijd al zo geweest...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ja nou misschien is er wel wat stuk hoor hahaha, maar ik hoor het bij alle 4... *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).