Onze Citroën, want zo noemen we hem is van 1995. Hij was hiervoor eigendom van 2 hoogbejaarde lesbiennes, dus genoeg ongure zaken alweer op de achterbank. Toen ik hem kreeg had cirtoen 112.000 km op de teller staan. Inmiddels staat de teller op 147.000km. Hij is van het type 1.1 TGI met luxe bekleding.
Mijn ax is in bijzonder goede staat mede dankzij de Citroën garage die hier naast me zit. Wel moet ik nog een nieuwe achterlicht unit (links) vinden want er heeft iemand weer eens een fiets tegenaan laten donderen en nu is er een stukje af. Mooi klusje voor een zaterdag. Vroeg of laat vind ik vast wel een mooie bij een autosloper. Verder is mijn dashbord verlichting voor de helft uitgevallen. Helaas ben ik niet zo'n technisch wonder, dus tenzij iemand me hier kan overtuigen dat het vrij makkelijk is, ga ik dat mooi zelf niet doen.
Wat doe ik verder in het dagelijks leven?
Ik studeer nog. Sport, Bestuur en Beleid en ik werk bij de IND, immigratie en naturalisatiedienst.
Ik ga graag naar het voetbal kijken, alhoewel er als supporter van Telstar natuurlijk doorgaans weinig te juichen valt. Zelf hockey ik. Niveautje bierklasse x. Ik woon in Haarlem boven een garage die van de vriend van mijn moeder is. Hij restaureert klassieke Volvo's. De Citroën garage zit er naast. Dat is wel verdomde handig. Ik heb mijn ax daar ook gekocht