Ralph AX GT '89
Moderator: webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 73
- Joined: WedDec29, 2004 12:25:02 AM
- Location: Emmeloord
- Contact:
Ralph AX GT '89
Hey daar! laat ik maar eens een wie is wie maken.
Mijn AX is nu na 8 jaar trouwe dienst lekker warm opgeborgen. Komend voorjaar ga ik hem klaar maken voor circuit gebruik. Zal binnenkort even wat meer tekst typen mr nu eerst wat fotos
een paar hele oude gescand en wat recentere telefoon of digitaal.
Mijn AX is nu na 8 jaar trouwe dienst lekker warm opgeborgen. Komend voorjaar ga ik hem klaar maken voor circuit gebruik. Zal binnenkort even wat meer tekst typen mr nu eerst wat fotos
een paar hele oude gescand en wat recentere telefoon of digitaal.
Mooie foto's!
Waarom moet deze nou weer in de cross? De koets ziet er nog prachtig uit op de foto's.
Zou willen dat mijn koets zo netjes was.
Importje trouwens?
En is dat de werkelijke km stand???
Waarom moet deze nou weer in de cross? De koets ziet er nog prachtig uit op de foto's.
Zou willen dat mijn koets zo netjes was.
Importje trouwens?
En is dat de werkelijke km stand???
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
welkom!
Beetje onderhoud en die blokjes moeten dat prima aan kunnen ja
maar goed, wij hebben een AX die al af is met 80 000 op de teller.....
Mooi ding verder!!
Beetje onderhoud en die blokjes moeten dat prima aan kunnen ja
maar goed, wij hebben een AX die al af is met 80 000 op de teller.....
Mooi ding verder!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
- Posts: 453
- Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
- Location: Hoogkerk (Groningen )
Hele mooi Ax alleen te mooi voor circuit gebruik
Wat wil je allemaal doen dan aan de GT er een GTi van maken 4 gaats onderstel enz enz
Succes met het project, kben ook al een jaartje bezig gaat veel tijd in zitten
Edwin
Wat wil je allemaal doen dan aan de GT er een GTi van maken 4 gaats onderstel enz enz
Succes met het project, kben ook al een jaartje bezig gaat veel tijd in zitten
Edwin
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Kun je ook niet vergelijken met deze AX. Deze jongen heeft gewoon erg veel snelweg kilometers gemaakt, kilometers waarbij de auto altijd lekker op temperatuur is en dus het minst aan slijtage onderhevig is.grietje wrote:welkom!
Beetje onderhoud en die blokjes moeten dat prima aan kunnen ja
maar goed, wij hebben een AX die al af is met 80 000 op de teller.....
Mooi ding verder!!
Mensen denken vaak dat een auto met weinig kilometers het beste is, echter is de leeftijd daarbij ook van groot belang. Ik heb liever een auto van 15 jaar oud met 2 ton op de klok dan met 80.000 km, zo'n auto is alleen gebruikt voor boodschappen en vollop versleten door het door kou verkrompen metaal...
Freude am Fahren.
Ik ben het met Arné en Aspeve eens, mijn huidige GT is ruim 10 jaar als een boodschappenautootje gebruikt.
De vorige eigenaar heeft letterlijk dikke lagen vastgekoekte olie overal vanaf kunnen bikken om de motor gangbaar te krijgen.
Maar on topic, ik ben erg benieuwd wat je aan de AX gaat doen.
Blijft de AX wel op kenteken staan?
De vorige eigenaar heeft letterlijk dikke lagen vastgekoekte olie overal vanaf kunnen bikken om de motor gangbaar te krijgen.
Maar on topic, ik ben erg benieuwd wat je aan de AX gaat doen.
Blijft de AX wel op kenteken staan?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Welkom.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
weet ik, daarom zeg ik hetarnie wrote:(...)
aspeve: hohoho, - geen parkeerschade, niet gereden met slippende koppeling, er word teruggeschakeld in bochten en hij is dealer onderhouden, die 80.000 auto dan. Hij is af door het stilstaan, verroest!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).