Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
jezus nog meer pagina's in mn wie=wie!
lol
http://www.init-0.com/Fotos/2007/klein/ ... /index.htm
begin situatie, auto nat.. dus die moest afgedroogt worden..
rara welke kant vh dak heb ik al gedaan
glimglim
en de eindsituatie;
motorkap + linkervoorscherm is dus uitgewreven.. de rest niet meer..
al die zwarte vlekken voor mn ogen en bijna niet meer kunnen staan..
lol
http://www.init-0.com/Fotos/2007/klein/ ... /index.htm
begin situatie, auto nat.. dus die moest afgedroogt worden..
rara welke kant vh dak heb ik al gedaan
glimglim
en de eindsituatie;
motorkap + linkervoorscherm is dus uitgewreven.. de rest niet meer..
al die zwarte vlekken voor mn ogen en bijna niet meer kunnen staan..
dit zijn de originele velgenCitroCin wrote:Ziet er veelbelovend uit hoor, ga je trouwens nog iets doen qua velg??? Want ik vind dit ook best netjes staan
en die blijven er uiteraard onder, wel moeten er nog naafkapjes op..
overigens liepen we er net langs (in het donker) je kan alweer zien dat de kap aan het verbleken is
denk dat het gewoon spuiten wordt.. zoiezo..
paar x achter elkaar poetsen wil nog wel eens helpen
persoonlijk ben ik geen fan van dit model porsche, maar het blijft een vag product.. het is eigenlijks een beetje een mix tussen audi en porsche
vind die velgen wel stoer, porsche telefoon wielen.. 15inch? zou er wel even een iets mindere lompe banden maat onder doen
persoonlijk ben ik geen fan van dit model porsche, maar het blijft een vag product.. het is eigenlijks een beetje een mix tussen audi en porsche
vind die velgen wel stoer, porsche telefoon wielen.. 15inch? zou er wel even een iets mindere lompe banden maat onder doen
originele banden maat
overigens is hier weinig VAG's aan hoor aan de 924s..
het ontwerp is van volkswagen, die verkochten het aan porsche en porsche besteede het uit aan audi..
audi bouwde het technische gedeelte van de eerste serie, de basis van de motor komt bij audi vandaan (een 1.8 van oorsprong) deze werd aangepast naar een 2liter en verder ook flink opgefokt, bij deze zijn er nog wel veel VAG onderdelen uitwisselbaar.. zoals bijv de deurgrepen, de achteras, de dynamo/startmotor en verder wat simpele dingetjes..
de 924S versie heeft technisch niets met de 924 gemeen, de motor is een 2.5l porsche motor, dezelfde die ook in de 944 geleverd werd alleen dan iets teruggeschroeft omdat hetniet de bedoeling was dat de 924s sneller zou worden als zn grotere broer.
het onderstel van de 924s is ook totaal anders, andere draagarmen, andere aandrijflijn en ander veersysteem en opeens stabilisatorstangen..
het blijft een bijzondere ervaring om erin te rijden
tis zeker niet een sportwagen zoals je het zou verwachten, tis namelijk stil (totdat je gas geeft) comfortabel en echt een ideale reiswagen..
overigens is hier weinig VAG's aan hoor aan de 924s..
het ontwerp is van volkswagen, die verkochten het aan porsche en porsche besteede het uit aan audi..
audi bouwde het technische gedeelte van de eerste serie, de basis van de motor komt bij audi vandaan (een 1.8 van oorsprong) deze werd aangepast naar een 2liter en verder ook flink opgefokt, bij deze zijn er nog wel veel VAG onderdelen uitwisselbaar.. zoals bijv de deurgrepen, de achteras, de dynamo/startmotor en verder wat simpele dingetjes..
de 924S versie heeft technisch niets met de 924 gemeen, de motor is een 2.5l porsche motor, dezelfde die ook in de 944 geleverd werd alleen dan iets teruggeschroeft omdat hetniet de bedoeling was dat de 924s sneller zou worden als zn grotere broer.
het onderstel van de 924s is ook totaal anders, andere draagarmen, andere aandrijflijn en ander veersysteem en opeens stabilisatorstangen..
het blijft een bijzondere ervaring om erin te rijden
tis zeker niet een sportwagen zoals je het zou verwachten, tis namelijk stil (totdat je gas geeft) comfortabel en echt een ideale reiswagen..