Eric aka DuFF - Peugeot 206 2.0hdi-foto's pag.40 enz.
Moderator: webmasters
open ingang van dat plastic luchtding waar normaal de carterontluchtingsslang op zit, heb ik afgedopt.
bij de bouwzaak liggen bij de PVC-pijpen afdeling altijd van die rode en gele plastic dopjes die je als afsluitdopje kunt gebruiken voor in een pvc pijp.
zo'eentje past er precies overheen, over het opstaande randje, en na het opstaande randje een slangenklem erover gedaan en vastgedraaid, zit dus zo vast als een huis, en kan er niet af.
wie wel is in een bouwzaak rondsnuffelt, weet vast wel wat voor dopjes ik bedoel
en dat om 3 uur snachts
bij de bouwzaak liggen bij de PVC-pijpen afdeling altijd van die rode en gele plastic dopjes die je als afsluitdopje kunt gebruiken voor in een pvc pijp.
zo'eentje past er precies overheen, over het opstaande randje, en na het opstaande randje een slangenklem erover gedaan en vastgedraaid, zit dus zo vast als een huis, en kan er niet af.
wie wel is in een bouwzaak rondsnuffelt, weet vast wel wat voor dopjes ik bedoel
en dat om 3 uur snachts
Spreken is goud, Ductape is zilver.
de oude dubbele Sebring demper van Q01z vandaag naar 't straal-bedrijf gebracht.
sierstukken afgeplakt en afgegeven,
morgen kan ik de uitlaat weer ophalen en zal de roest en slechte plekken eraf gestraald zijn, daarna zal ik de uitlaat afgeven bij iemand die kan lassen, en de uitlaat mag openslijpen, de rammelende zooi eruit mag gooien, en 'm weer dicht mag lassen, en de kleine gaatjes er en der in t roest mag dichtlassen.
daarna krijgt ie een hittebestendigd verflaagje, en dan mag ie onder de furio
sierstukken afgeplakt en afgegeven,
morgen kan ik de uitlaat weer ophalen en zal de roest en slechte plekken eraf gestraald zijn, daarna zal ik de uitlaat afgeven bij iemand die kan lassen, en de uitlaat mag openslijpen, de rammelende zooi eruit mag gooien, en 'm weer dicht mag lassen, en de kleine gaatjes er en der in t roest mag dichtlassen.
daarna krijgt ie een hittebestendigd verflaagje, en dan mag ie onder de furio
Spreken is goud, Ductape is zilver.
was je je vorige telefoon ook niet kwijt?q01z wrote:ik ben erg benieuwd eric! (vooral ook naar wat er nou plots rammelt.. stilliggen op de zolder is er toch niet goed voor, misschien zijn het wel de schedels van overleden vleermuizen? )
maar hij krijgt onder jouw auto wel een goed plekje
ik zal de mooie volle donkere brom binnenkort wel weer horen!
Spreken is goud, Ductape is zilver.
nee dat was me moeder en die heeft ze weerDuFF wrote:was je je vorige telefoon ook niet kwijt?q01z wrote:ik ben erg benieuwd eric! (vooral ook naar wat er nou plots rammelt.. stilliggen op de zolder is er toch niet goed voor, misschien zijn het wel de schedels van overleden vleermuizen? )
maar hij krijgt onder jouw auto wel een goed plekje
ik zal de mooie volle donkere brom binnenkort wel weer horen!
lol oke, dan weet ik niet wat er rammelt.
ook zei Stuntmannetje op de meeting dat me band wat zachtjes was...
vandaag nog net op me werk gekomen met een platte band , opgepompt, en hij blijft vol nu, maar zal wel een klein gaatje in zitten, dus morgen naar de bandenboer
ook zei Stuntmannetje op de meeting dat me band wat zachtjes was...
vandaag nog net op me werk gekomen met een platte band , opgepompt, en hij blijft vol nu, maar zal wel een klein gaatje in zitten, dus morgen naar de bandenboer
Spreken is goud, Ductape is zilver.
bandenprobleem hierboven beschreven is opgelost
(ventiel was niet goed, na controle in bad met water),
hierdoor enige frustraties met wielbouten en bepaalde bedrijven,
ook dit is weer achter de rug, de wielen zitten weer vast.
de Sebring Ax sportuitlaat die ik overgenomen heb van Q01z, is gestraalt, en heeft de nodige dunne en onbetrouwbare plekjes en gaten tevoorschijn gehaald, deze worden dit weekend gelast, door of er een plaatje overheen te lassen, of gewoon een dikke lasdruppel erop te leggen, ik heb het materiaal overal goed bekeken, en omcirkeld wat niet meer perfect is.
ik heb nu 3 locaties waar er gelast kan worden, dus als optie 1 niet doorgaat, dan door naar optie 2
meteen handig voor als ik nog meer laswerk ga krijgen in de toekomst.
bedoeling is dat de sebring-uitlaat over 2 weken toch wel onder de furio hangt, kijken of ik hem precies een stuk in de bumper krijg, dan kan ik dat lelijke stuk in de bumper wegzagen .
(ventiel was niet goed, na controle in bad met water),
hierdoor enige frustraties met wielbouten en bepaalde bedrijven,
ook dit is weer achter de rug, de wielen zitten weer vast.
de Sebring Ax sportuitlaat die ik overgenomen heb van Q01z, is gestraalt, en heeft de nodige dunne en onbetrouwbare plekjes en gaten tevoorschijn gehaald, deze worden dit weekend gelast, door of er een plaatje overheen te lassen, of gewoon een dikke lasdruppel erop te leggen, ik heb het materiaal overal goed bekeken, en omcirkeld wat niet meer perfect is.
ik heb nu 3 locaties waar er gelast kan worden, dus als optie 1 niet doorgaat, dan door naar optie 2
meteen handig voor als ik nog meer laswerk ga krijgen in de toekomst.
bedoeling is dat de sebring-uitlaat over 2 weken toch wel onder de furio hangt, kijken of ik hem precies een stuk in de bumper krijg, dan kan ik dat lelijke stuk in de bumper wegzagen .
Spreken is goud, Ductape is zilver.
pannekoeken nog aan toe, je had nog gelijk ook henri :Henri106 wrote:Velgen lijken wel afgeleid van schmidt velgen, heel bijzonder ! heb ze nog nooit gezien.
Ben erg benieuwd hoe ze gaan staan !
zie het model velg
160 tot 220 euro per velg, dus heb ik toch netjes gedaan
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
de uitlaat klinkt heerlijk Q01z, bij 3000 toeren precies, resoneert/zoemt ie wat, verder is ie stil en subtiel sportief.
verder ben ik je alvast heel veel dankbaar voor het stickerproject, maar dat duurt nog wel even tot dat realiteit is, theoretisch is t allemaal voor mekaar.
update: ik heb bi-xenon in de furio gebouwd, wat ook in het xenon-topic te zien was.
superfel wit en duidelijk licht, ik zie ineens veel meer!
en dit deed me opeens denken, aan een maglite, en al snel vond ik dat ik in een rijdende maglite zat .
de schade aan mijn voorbumper die ik opgelopen heb in de wasstraat (kon niet door de rails) ga ik maar maskeren met een stuk zwart tape... even lelijk als dat ik 't wegspuit of met een lakstiftje doe, en nu is t minder kans dat 't verder gaat afbladeren
verder ben ik je alvast heel veel dankbaar voor het stickerproject, maar dat duurt nog wel even tot dat realiteit is, theoretisch is t allemaal voor mekaar.
update: ik heb bi-xenon in de furio gebouwd, wat ook in het xenon-topic te zien was.
superfel wit en duidelijk licht, ik zie ineens veel meer!
en dit deed me opeens denken, aan een maglite, en al snel vond ik dat ik in een rijdende maglite zat .
de schade aan mijn voorbumper die ik opgelopen heb in de wasstraat (kon niet door de rails) ga ik maar maskeren met een stuk zwart tape... even lelijk als dat ik 't wegspuit of met een lakstiftje doe, en nu is t minder kans dat 't verder gaat afbladeren
Spreken is goud, Ductape is zilver.