Erg goedkoop kunnen krijgen met kapotte motor, was verder top onderhouden autotje. Hier via het forum van Hans uit België een andere motor kunnen kopen van een 205. Ergens midden in de "reparatie" :"
Leuk forum verder hier!
Last edited by Tom944 on SunNov25, 2007 11:27:37 PM, edited 2 times in total.
Het is nou niet direct een axje zoals de wat spannendere modellen hier . Heb er een fijne stereo met subje inliggen die ik nog uit mijn oude auto had en verder moet hij vooral rijden . Vind het wel hele gave autotjes en zou het best leuk vinden om er uiteindelijk een bommetje ( stukkie sneller ) van te maken, maar of ik dan deze als basis moet pakken ..
heb je je nickname om vrienden te maken met clublid Q01z? *grapje*
welkom iig, en meteen goed bezig met een motorswap ! succes, en alle info die je eventueel nodig hebt, kun je hier op het forum vinden, of eventueel vragen.
Welkom! Idd al lekker aan de knutsel geweest met de K-way
EN ze zijn niet minder betrouwbaar als de normale 1.1's hoor. K-way is destijds een bepaald actiemodel geweest (met striping, speciale wieldoppen en weet ik allemaal niet meer..). En K-way is wel om te koesteren, volgens mij sterven ze langzaam uit
Tom944 wrote:
Haha, zijn ze zo onbetrouwbaar? Dat beloofd nog wat voor deze winter dan .
Als je het motortje vervangen bedoeld, koste me in totaal 100 euro + een dagje werk. Je moet er iets voor over hebben toch!
Dat laatste bedoelde ik idd.
Niet veel mensen nemen de moeite om een wat ouder model met een vierbak op de weg te houden.
Voor mijn huidige AX heb ik drie jaar een Plaisir gehad, bijna gelijk met een K-way. Betrouwbaarheid was prima, stond minder vaak bij de garage dan de 5-serie van me directeur.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
DuFF wrote:heb je je nickname om vrienden te maken met clublid Q01z? *grapje*
welkom iig, en meteen goed bezig met een motorswap ! succes, en alle info die je eventueel nodig hebt, kun je hier op het forum vinden, of eventueel vragen.
Haha, nee die 944 is een andere als de 924 die hij heeft gekocht .
De swap is al klaar hoor zoals ik had getypt paar maanden terug. Kocht de auto toendertijd met een goeie ratel in de motor.
Glenn@nl wrote:Welkom! Idd al lekker aan de knutsel geweest met de K-way
EN ze zijn niet minder betrouwbaar als de normale 1.1's hoor. K-way is destijds een bepaald actiemodel geweest (met striping, speciale wieldoppen en weet ik allemaal niet meer..). En K-way is wel om te koesteren, volgens mij sterven ze langzaam uit
Ik vind het inderdaad wel een leuk modelletje. Het interieur is alleen niet origineel meer omdat de vorige eigenaar er een beetje doorheen gesleten was