Danny aka Muis_84 (Citroën Xsara Coupe 1.6 16v VTR '02)
Moderator: webmasters
Met die nadruk op was, ik kreeg er nu nog 150 voor terug, en ik heb totaal geen zin of tijd om em in stukken te verkopen. heb het momenteel ontzettend druk met stage en vriendin, en ook geen plek om dat ding op te slaan, dus ik heb voor de makkelijkste weg gekozen en em af laten voeren.Meltdown wrote:Waarom heb je hem niet gehouden om hem in stukken te verkopen..
of kreeg je er anders neits voor terug?
Ik bedoel het was een super mooi axje!!
Greetz
Moet pijn gedaan hebben! Maar inderdaad als je er de tijd niet voor hebt... geen andere keuze!muis_84 wrote:Met die nadruk op was, ik kreeg er nu nog 150 voor terug, en ik heb totaal geen zin of tijd om em in stukken te verkopen. heb het momenteel ontzettend druk met stage en vriendin, en ook geen plek om dat ding op te slaan, dus ik heb voor de makkelijkste weg gekozen en em af laten voeren.Meltdown wrote:Waarom heb je hem niet gehouden om hem in stukken te verkopen..
of kreeg je er anders neits voor terug?
Ik bedoel het was een super mooi axje!!
Greetz
Veel suc6 en hopend je hier nog een keertje te zien met een echt ax

Greetz
De Zoom-Zoom doet het nog steeds uitstekend, binnenkort voor de APK,Glenn@nl wrote:Hey Danny!!!
Tijd geleden zeg, maar gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoe gaat t tegenwoordig met de zoom-zoom? of ben je weer aan 't AX'en?
nog niet aan het Ax-en, maar wat nie is ken nog komme!
bedankt voor de reacties, ik lees nog steeds mee hoor;)
Na 10 maanden een Mazda ben ik sinds vrijdag weer de nieuwe eigenaar van een Citroën Xsara Coupe 1.6 16v VTR uit 2002.



Vandaag een mooie hoedenplank gemaakt voor de audio, en ja dit is nog steeds hetzelfde als wat in de AX zat, op de head-unit na die is vervangen.

Op de planning staan zodra de financiën weer meezitten:
- Lichtmetalen Velgen
- Verlagen
- Remusuitlaat



Vandaag een mooie hoedenplank gemaakt voor de audio, en ja dit is nog steeds hetzelfde als wat in de AX zat, op de head-unit na die is vervangen.

Op de planning staan zodra de financiën weer meezitten:
- Lichtmetalen Velgen
- Verlagen
- Remusuitlaat
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Haha, acht tis een heel goedkoop dingetje en ben verzekerd, en ik vind het mooi:Pkevin.broke wrote:echt een mooie kar man!
tenzij je dat nog een keer wil weten kan je het beste even een mooi doekje over die hoedenplank spannenmuis_84 wrote:Je weet wat ze zeggen, pas als je iets niet meer hebt weet je wat je mist!![]()
Ik vind als ik het mooi vind moet het kunnen

Ja echt een wereld van verschil, ten eerste de snelheid, de mazda was een 1.5 16v, 1105 kg met 90 pk, best matig dus, maar toch verassend snel. De Xsara is een 1.6 16v, 1109 kg met 110 pk, en dat merk je wel, trekt veel harder door in de lage toeren, in de hoge toeren is het wat minder dan de mazda maar hij is stukken sneller.J5 wrote:Knappe Xsara.
Ziet er heel goed uit.
Rijd dit nou heel anders dan je Mazda??
Ook qua comfort, de 323F was ontzettend stug, elk hobbeltje was te voelen en met mijn rijstijl verschrikkelijk oversturend.
De Xsara is gewoon beter, veel meer opties ook:
Cruise Control
Regensensor
Automatische lichten
Boordcomputer
en allemaal aparte dingetjes waar ik steeds achter kom.hahah
Cruisecontrol.. heb je dan een extra pookje achter je lampen/knipperlichtregelstokje?
Dat hebben we in de picasso ook... en het knopje 'set cc' is zo'n zelfde knopje als de tuutert. Dus je snapt wat er regelmatig is gebeurt 's nachts...
Dan tuuter ik ipv het vastzetten van de snelheid van de cruisecontrol...
Dat hebben we in de picasso ook... en het knopje 'set cc' is zo'n zelfde knopje als de tuutert. Dus je snapt wat er regelmatig is gebeurt 's nachts...
Dan tuuter ik ipv het vastzetten van de snelheid van de cruisecontrol...
