Davy *AX 1.4i* Blue-Project

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

nadat ik dus me rijbewijs weer volgende week terug krijg heb ik zat tijd om me auto is verder op te knappen.
Zo heeft me axie weer onderdak gevonden en dat is dus weer in de garage, Vandaag zijn dus me nieuwe banden binnegekomen zijn al voor me op de velg gezet dus hij heeft weer genoeg rubber komende winter :lol:
Verder heb ik mijn roestplekken onder het achterlicht en naast de bestuurders kant (deur) helemaal weggeschuurd.. er waren ook nog een aantal luchtbelletjes aanwezig onder de lak dus dat is ook weggeschuurd. en uiteraard zijn er ook wat krassen aanwezig..!
dus hij staat klaar om de spuitcabine in te gaan (uitbouw krijgt ook nog even een flinke laklaag in ze mik).
Vandaag is ook mijn veerpootbrug binnengekomen dus als ik een gaatje heb wordt deze er ook op gezet (tsja.. kheb toch tijd zat :roll: ) dus dat wordt wel van de week.
Ik doe lekker rustig aan want nu heb ik is even de tijd om het allemaal netjes te maken :twisted:

Zo ver deze update :wink:
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

voorzichtig de boutjes aandraaien van de veerpoot.
Handvast is bijna vast genoeg.
Enne de veerpootbrug ook mee de spuitcabine in?

Dat maakt het wel allemaal even mooi blauw!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

Joost wrote:voorzichtig de boutjes aandraaien van de veerpoot.
Handvast is bijna vast genoeg.
Enne de veerpootbrug ook mee de spuitcabine in?

Dat maakt het wel allemaal even mooi blauw!


Ik zou het niet echt fijn vinden als er iets doordraait :wink: dus thnx voor de tip.!
Waarschijnlijk gaan er heel wat onderdelen mee in de spuitcabine ik ga morgenvroeg is even met een bakie koffie erbij zitten en even nadenken wat er meemag :wink:
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

Zo weer een update :shock:

Zoals in me vorige bericht was ik dus van plan om vandaag is eff lekker te gaan schuren en wat meegespoten kan worden.
Ik was rond half 1 in de garage want had daarvoor nog wat dingen te doen, Het eerste wat me opviel dat waren me mooie velgen met de nieuwe schoenen aan :wink:
Lekker de auto wezen schuren en plekken waar roest zat en luchtbolletjes weggeschuurd en proffesioneel in de plamuur gezet vervolgens weer schuren dik een uur later...
Toen ik dacht dat ik klaar was, dat droomde ik dan, want ik kon daarna nog me bumpers schuren en de zijkanten van me uitbouw!! :shock:
Dus daarmee klaar en de auto en de rest mag morgen mee de spuitcabine in.
vevolgens me achter trommels helemaal opgeschuurd en daar heb ik maar wat leuks mee gedaan ik heb ze in de ducati rooie verf gezet me voorremklauwen komen ook nog wel aan de beurt :twisted: ...
Toen me veerpootbrug gemonteerd en het ziet er veel beter uit dan zonder.. :wink: vult het blok wat meer op :P
Nadat de achtertrommels mooi in de verf zaten uurtje met me tengels er van af gebleven :P weer gemonteerd en me velgen erop oowh wat staat dat toch sexy als me velgen gaan draaien :oops:
Alle skirts en sideskirts even netjes neer gelegt kan er morgen een vloeibare stof omheen om de laatste deeltjes stof noem maar op te verwijderen en dan mag alles de cabine in kan niet wachten tot morgen 8)

Zover deze update ik heb foto's gemaakt maar dan moet ik eerst dat programmatje op de pc zetten.. en daar ben ik dus nu eff te moe voor :P
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

DV
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 123
Joined: WedMay02, 2007 5:46:25 PM
Location: Almere

Post by DV »

Zo na enige denk tijd ben ik van plan dit project tijdelijk stop te zetten! want ben nu van plan een AX GTI te kopen en daar wat mooie's van te bouwen.

Want ik heb het nu echt druk de laatste tijd en heb de auto nodig dus ik kan hem niet stil laten staan of ik spring weer in me ax 8).. dus jammer genoeg gaat dit project even stilstaan.. weet nog niet waaneer de gti komt.. maar het gaat eindelijk gebeuren 8)

zover dit nieuws :lol:
AX-project in progress

http://www.axclub.nl/forum_phpbb/viewtopic.php?t=14702

Ja of nee klik je ?

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Een GTI...

Als je snel en goedkoop aan een GTI wil komen:
link
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply