Peter jr. aka peetjuun (tijdelijk Volvo 440 2.0 full opt.)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

@andre, hoe weet je dat nou?? zkers gehoord van die goeie monteur? ik dacht dat t om foute/kapotte injectie/ontsteking gaat ..?? :? 8)

edit, laat mar zitten want k heb vanavond al opgehaald.. ga morgen ff langs :) voor duidelijkheid, de dynamo was overleden en nu zit een gebruikte dynamo erop.. een probleempje van niks dus :wink:
Last edited by peetjuun on MonSep10, 2007 6:46:02 PM, edited 1 time in total.
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Heb nu 1e bericht bij 1e pagina gewijzigd.. een soort terugblik zeg maar 8) een wereld van verschil als je straks zo bekijkt anyway :P
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

de dynamo doet wéér niet :evil: :evil: gister had monteur een gebruikte dynamo op gezet.. en vandaag 30 km gereden en dan doet t niet meer (accu loopt leeg) :x

hoe kan dat nou? opeens weer stuk.. kan t aan wiellager van rechtervoorwiel liggen??
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

benny666
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: TueJul17, 2007 2:10:16 PM
Location: Marum (Gr.)
Contact:

Post by benny666 »

Ik heb dat verotte probleem ook, Steeds de dynamo die niet oplaad en dan weer geen stroom en niet kunnen starten. Gelukkig is een AX niet zo zwaar en is 'ie wel aan te rennen, maar dat lijkt zo stom.

Meestal doet 'ie het wel, maar soms laad 'ie echt niet op. Beetje jammer, maar niet anders.

Tijd voor vervanging.
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

aan het wiellager kan het niet liggen.
Meten is weten, misschien is je v-snaar niet goed.

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Ja, t was wel ff balen maarum is inmiddels verholpen en t doet weer prima (splinternieuwe dynamo erop) :) :wink: Want de 2 gebruikte dynamo's van sloop deden allebei niet en mn vetrouwen in die baggerdingen is weg dus besloot mar gwn nieuwe in laten zetten.. :P
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

gefeliciteerd met de verkoop,

ik zag op marktplaats dat ie verkocht is. 8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Ja.. en wie t is wil je niet weten.. Enfin, ga over weekie een Peugeot 106 Rallye overnemen :P Ik heb al altijd heel graag een Rallye gewild, hoe dan ook.. Welke 't is, blijft t verassing hahah en volgens mij hoor k niet meer bij axclub als k peu hebt hahah :D (daar is axclub ook voor bedoeld hé?)

Kortom, k zal volcane wel tijdje gaan missen maar niet voor altijd hor.. Er zal in toekomst best een GTi komen ipv Rallye 8)
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 631
Joined: WedNov01, 2006 3:59:10 PM
Location: Breda

Post by Koen NL »

peetjuun wrote:Ja.. en wie t is wil je niet weten.. Enfin, ga over weekie een Peugeot 106 Rallye overnemen :P Ik heb al altijd heel graag een Rallye gewild, hoe dan ook.. Welke 't is, blijft t verassing hahah en volgens mij hoor k niet meer bij axclub als k peu hebt hahah :D (daar is axclub ook voor bedoeld hé?)

Kortom, k zal volcane wel tijdje gaan missen maar niet voor altijd hor.. Er zal in toekomst best een GTi komen ipv Rallye 8)


Wie is het dan :P.

Peugeot 106 Rallye zijn zeker leuke wagens en je blijft wat mij betreft gewoon welkom binnen de club :)
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Koen NL wrote:Peugeot 106 Rallye zijn zeker leuke wagens en je blijft wat mij betreft gewoon welkom binnen de club :)


Daar ben ik het helemaal mee eens :) Die peug rallye (en jou) willen we ook wel (weer) eens op de meeting zien.
AX GTI '91

Stuntmannetje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 452
Joined: TueMay16, 2006 11:04:54 PM
Location: Poortvliet
Contact:

Post by Stuntmannetje »

Drake , Arnie en ik hebben toch ook een peug en we zitten toch ook nog staads bij de axclub :lol:
En een 106 blijft een verbouwde AX :P
Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

peetjuun wrote:Ja.. en wie t is wil je niet weten.. Enfin, ga over weekie een Peugeot 106 Rallye overnemen :P Ik heb al altijd heel graag een Rallye gewild, hoe dan ook.. Welke 't is, blijft t verassing hahah en volgens mij hoor k niet meer bij axclub als k peu hebt hahah :D (daar is axclub ook voor bedoeld hé?)

Kortom, k zal volcane wel tijdje gaan missen maar niet voor altijd hor.. Er zal in toekomst best een GTi komen ipv Rallye 8)


neem aan 106 GTI (anders begrijp ik de keus niet)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Joost wrote:
peetjuun wrote:Ja.. en wie t is wil je niet weten.. Enfin, ga over weekie een Peugeot 106 Rallye overnemen :P Ik heb al altijd heel graag een Rallye gewild, hoe dan ook.. Welke 't is, blijft t verassing hahah en volgens mij hoor k niet meer bij axclub als k peu hebt hahah :D (daar is axclub ook voor bedoeld hé?)

Kortom, k zal volcane wel tijdje gaan missen maar niet voor altijd hor.. Er zal in toekomst best een GTi komen ipv Rallye 8)


neem aan 106 GTI (anders begrijp ik de keus niet)


Nee, tis Citroen AX GTi :P da's toch altijd sneller dan Rallye volgens carbase.. :D
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

carbase klopt niet ;) ( een 106 rally zit eerder tegen de 9 sec aan)

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Jeps ik heb nu eindlijk een peug 106 Rallye sinds begin middag.. :D Ik zal ff duidelijk zijn, ik heb mn volcane ingeruild met kleine bijbetaling voor 106 bij .. uhm Auto Wilnis.. :oops: ik had er eerder heel erg over getwijfeld ivm de slechte verhalen etc maar ik heb toch vorig week komen kijken en t is gewoon in orde.. Aardige meneer, erg duidelijk welk gebreken Rallye heeft, enzz. Geen spijt van. Ohja ik had Mark begin middag gezien bij Wilnis, hij was wezen kijken naar Saxo VTR :P

Nu ff anders, toen k onderweg naar huis reed en voor stoplicht stopte sloeg de motor ineens af en wou weer starten maar start niet (draait wel maar wilt niet zo vlot aanslaan) en beetje gas bijgeven doettie wel.. Wat is er dan mis? De meneer had t wel verteld maar k wist niet zo prcies meer wat hij had gezegd haha..

Voor de rest is Rallye echt RETE-SNEL, heerlijk heel snel optrekken en in snelweg ook echt super.. :D
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Gefeliciteerd! Heb je wel iemand meegenomen die verstand heeft van auto-tjes om even extra goed ernaar te kijken?

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

dan lijkt het dat er iets verstopt is. :?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Ik zou hem gewoon ff opbellen om te vragen wat ie nou ook alweer had verteld

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Gefeliciteerd met je aankoop. Vandeweek zagen we hem staan maar toen zaten er nog LM velgen onder. Wel spuuglelijke velgen.

Wel toevallig dat we je daar tegenkwamen. Ik heb de Saxo niet genomen. Teveel gebreken gevonden.

De verkoper kwam ons ook wel vertrouwd over... Hij ontkende niks maar je moet echt goed kijken wat je bij hem koopt. Je moet er echt verstand van hebben.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Re: Peter jr. aka peetjuun (Peug 106 1.6 Rallye 103pk)

Post by peetjuun »

peetjuun wrote:Gegarandeerd blablabla

Ben dus Peter van Woudenberg jr, in cyberwereld peetjuun, vrijgezeltje van 19 jaar en woon in Dordt. 8) Doordeweeks werk ik als een hovenier, gaaf werk en lkkr veel buiten.. :wink:

En voor degenen die 't nog niet weten, ik ben slechthorend mar tis geen probleem.. :P

Heb vrijdagmiddag ergens in juni. een Volcane opgehaald, nadat op zaterdag week eerder proefrit gemaakt en 't uitstekend beviel.. Hehe ben echt blij mee met deze Volcane, looks van GT en lkkr zuinig..

Nja, opgehaald met km stand van 131.650 en nu staat tie op 136.700 na 3 manden :idea: :P

Zo was ie eerst..
Image
Image

Nu ziet ie zo eruit..
Image
Image
Image

Wereld van verschil he :D

Gedaan:
:arrow: spoiler
:arrow: verlaagd
:arrow: Arndt Tunings eronder
:arrow: k*t plekje gedeeltelijk weggewerkt
:arrow: autoradio
:arrow: motorkap met booskijkers en luchthapper
:arrow: desbetreffende motorkap gespoten
:arrow: 106 interieur
:arrow: sportstuur
:arrow: sportpook/hoes
:arrow: sportuitlaat
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Post Reply