Burki32 AX 1.4i GT u9 volvo geel
Moderator: webmasters
motorkap + andere onderdelen
dat is een goed idee ga ik dalijk of morgen gelijk ef doe en weet ieand toevallig iemand die een motor te koop heeft voor mn ventilatie en ook ben ik op zoek naar de bevestiging van mn koplampen als je iemand weet of het zelf heb laat het even weten
ax is verkocht
mijn ax is verkocht het ging met te veel kosten om alles te fixen koppeling schade banden enz
ik ga woensdag mn andere auto halen een saxo vts ik weet niet of ik daarmee nog welkom ben bij de club??
groeten stephan
ik ga woensdag mn andere auto halen een saxo vts ik weet niet of ik daarmee nog welkom ben bij de club??
groeten stephan
-
- AX Master
Re: AX is verkocht
Natuurlijk ben je nog welkom!burki32 wrote:mijn AX is verkocht het ging met te veel kosten om alles te fixen koppeling schade banden enz
groeten stephan
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
weggebracht als in de zin van verkocht aan de garage, of naar de sloop ?
want als ie naar de sloop is, dan zijn er een hoop leuke onderdelen mischien beschikbaar voor andere ax-rijders.
en plezier met je saxo, en daar ben je uiteraard welkom mee, je bent niet de enigste
want als ie naar de sloop is, dan zijn er een hoop leuke onderdelen mischien beschikbaar voor andere ax-rijders.
en plezier met je saxo, en daar ben je uiteraard welkom mee, je bent niet de enigste
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
Re: AX is verkocht
ik heb een mazda 121 dudeburki32 wrote:ik ga woensdag mn andere auto halen een saxo vts ik weet niet of ik daarmee nog welkom ben bij de club??
auto is naar een kennis van me
de gele ax is naar een kennis van me deze gaat hem weer helemaal fixen en dan gaat ie hem alleen gebruiken om mee te racen op het circuit dus de ax zal niet meer op de weg te zien zijn helaas