Glenn aka Glenn@NL (C4 1.6HDi, ex AX Escapade 1.1i 1993)
Moderator: webmasters
raad eens wat ik ga zeggen,
:P
Gefeliciteeeerdddddd!!
ouwe!!
:P
Gefeliciteeeerdddddd!!
ouwe!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat klopt
Ik heb een mistlamp in slechte staat (zonder reflector, das degene die er nu op zit), en een nieuwe (en die ligt nog binnen..) weet nog niet of ik die erop zet op korte termijn. Het is me nu te koud om de bedrading aan te sluiten, dus de lampen hebben toch nog weinig zin. Grote kans dat ik er met t voorjaar pas mee verder ga..
Ik heb een mistlamp in slechte staat (zonder reflector, das degene die er nu op zit), en een nieuwe (en die ligt nog binnen..) weet nog niet of ik die erop zet op korte termijn. Het is me nu te koud om de bedrading aan te sluiten, dus de lampen hebben toch nog weinig zin. Grote kans dat ik er met t voorjaar pas mee verder ga..
Ja per lamp,MNM(tm) wrote:Euh... dat zijn per lamp welgeteld TWEE stekkertjes...Glenn@nl wrote:Het is me nu te koud om de bedrading aan te sluiten...
dat betekent dat je eerst een schakelaar in je dash moet maken;
die + geven,
draadjes van dash naar lampen moeten trekken (2x of splitten),
draadjes van lamp naar aarde (2x)
wil je weten hoeveel werk dat is?
staat wel vet hoor glennie!!! hij glimt ook wel erg; mijne ook es poetsen?
Ah nou bij mij zit er alleen een gat aan de bestuurderskant.. maar die kant wordt ook het zwaarst belast omdat aan die kant het te remmen (extra) gewicht zit natuurlijk..
maar weer 'n update, dit keer fotos van allemaal leuke dingetjes/veranderingen
Eerst nog even de radio:
Maar omdat én de [mode] en de [band] knop niet werken, heb ik deze radio helaas maar weer eruit moeten halen. Zonder radio, en slecht afgestelde faders / bassweergave kan ik niet rijden natuurlijk. En dat bandje van michael jackson wordt je ook wel zat na 20x...
Nu zit de oude sony er weer in, maar deze wacht op vervanging van toch maar 'n leuke philips met CD-wisselaar (heb al wat op t oog..)
Nouja het dash, weinig over te zeggen denk ik, iedereen kent m wel Je ziet nog net t besturingsapparaatje van de carkit onder t stuur
De GT dakconsole erin (anderhalf jaar geleden van Pcrodent gekocht denk ik..) wel een beetje getweakt.. is namelijk voorzien van een infrarood oog voor centralevergrendeling (uit een ZX, WERKT!) en van het leeslampje uit de ZX (werkt ook). Alleen het klokje zelf heb ik uitgezet, hoogst irritant die oranje verlichting terwijl de rest van de dashverlichting groen is... Type 1 <--> type 2 verschilletje
Ennuh nog een leuke chique aanpassing:
En dan het velgenverhaal.. want die krengen lopen dus nog steeds aan...
en toen het testrondje naar het benzinestation om de bandjes op te pompen...
wat een HEL! schraap schraap, schuif schuif bij elke bocht, drempel, klinker, uitsteeksel, curve, bocht, bochtje links, bochtje rechts, optrekactie, handremactie..
dus de dremel moet er nu maar echt aan tepas komen om in de carosserie te gaan zagen (die binnenstekende rand moet eraf)
Dus de dag weer zo geeindigd:
maar weer 'n update, dit keer fotos van allemaal leuke dingetjes/veranderingen
Eerst nog even de radio:
Maar omdat én de [mode] en de [band] knop niet werken, heb ik deze radio helaas maar weer eruit moeten halen. Zonder radio, en slecht afgestelde faders / bassweergave kan ik niet rijden natuurlijk. En dat bandje van michael jackson wordt je ook wel zat na 20x...
Nu zit de oude sony er weer in, maar deze wacht op vervanging van toch maar 'n leuke philips met CD-wisselaar (heb al wat op t oog..)
Nouja het dash, weinig over te zeggen denk ik, iedereen kent m wel Je ziet nog net t besturingsapparaatje van de carkit onder t stuur
De GT dakconsole erin (anderhalf jaar geleden van Pcrodent gekocht denk ik..) wel een beetje getweakt.. is namelijk voorzien van een infrarood oog voor centralevergrendeling (uit een ZX, WERKT!) en van het leeslampje uit de ZX (werkt ook). Alleen het klokje zelf heb ik uitgezet, hoogst irritant die oranje verlichting terwijl de rest van de dashverlichting groen is... Type 1 <--> type 2 verschilletje
Ennuh nog een leuke chique aanpassing:
En dan het velgenverhaal.. want die krengen lopen dus nog steeds aan...
en toen het testrondje naar het benzinestation om de bandjes op te pompen...
wat een HEL! schraap schraap, schuif schuif bij elke bocht, drempel, klinker, uitsteeksel, curve, bocht, bochtje links, bochtje rechts, optrekactie, handremactie..
dus de dremel moet er nu maar echt aan tepas komen om in de carosserie te gaan zagen (die binnenstekende rand moet eraf)
Dus de dag weer zo geeindigd: