Chris aka Drake (AX First 1.6 16v / 306 xs ph3 LePuG)
Moderator: webmasters
Ik ben blij en ongeduldig vandaar dat ik hem maar vandaag heb opgehaald en er meteen onder heb gezet. Je kan merken dat het handwerk is gezien de handleiding er niet is, (waardoor je eerst 4 keer moet kijken hoe de beugels erop moeten). En b.v het hitteschild onder de auto met een hamer lief bewerkt moest worden anders gaat deze tegen de middendemper aan rammelen.
Enige wat waar ik niet blij mee ben is dat de eindstukken teveel uitsteken, hier moet nog een keer wat aan doen gezien ik het subtiele uiterlijk wil en uitstekende dingen zijn niet echt mijn ding (is op de foto's lastig te zien overgens).Wellicht dat ik dit zelf doe of mits eps niet te duur is dit bij hun laat aanpassen (komt overgens bij eps vandaan maar zelf gemonteerd).
Geluid is vrij stil, tot je gas geeft!. Hij past zich echt aan, geeft een heel mooi donker geluid, geen knetterpijp of brompijp, en hij knalt goed bij de 6 k rpm . Apart dat zoiets zowel stil kan zijn als "geluid" geven, blijkbaar staat magnex ergens voor wat je wel helaas in de prijs terug ziet.
maargoed pic's zeggen meer :
Enige wat waar ik niet blij mee ben is dat de eindstukken teveel uitsteken, hier moet nog een keer wat aan doen gezien ik het subtiele uiterlijk wil en uitstekende dingen zijn niet echt mijn ding (is op de foto's lastig te zien overgens).Wellicht dat ik dit zelf doe of mits eps niet te duur is dit bij hun laat aanpassen (komt overgens bij eps vandaan maar zelf gemonteerd).
Geluid is vrij stil, tot je gas geeft!. Hij past zich echt aan, geeft een heel mooi donker geluid, geen knetterpijp of brompijp, en hij knalt goed bij de 6 k rpm . Apart dat zoiets zowel stil kan zijn als "geluid" geven, blijkbaar staat magnex ergens voor wat je wel helaas in de prijs terug ziet.
maargoed pic's zeggen meer :
Last edited by Drake on TueJan22, 2008 1:04:20 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Strak hoor
Ziet er vet uit hoor.
Mooie velgen en een mooie uitlaat.
Ik wil het geluid wel eens horen hoor!
gr Mr Dean
Mooie velgen en een mooie uitlaat.
Ik wil het geluid wel eens horen hoor!
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Dankje , hij heeft nu ongeveer 3mm speling, genoeg igg om er niet tegenaan te komen.Rio97 wrote:Zo op de foto's ziet het er heel dik uit!
Niet liever iets losser hangen tov de achterbumper...?
En nog gefeliciteerd gozer
Komt volgende meeting goed !mr dean wrote:Ziet er vet uit hoor.
Mooie velgen en een mooie uitlaat.
Ik wil het geluid wel eens horen hoor!
gr Mr Dean
Ze steken wel redelijk uit helaasBossie wrote:Dat ziet er zeker goed uit Erg mooie auto zo. Het uitsteken van de eindstukken lijkt op de foto heel erg mee te vallen.
En nog een heel onbeleefde vraag, wat kost zoiets nou???
hier beter te zien:
maar gaat aangepast worden.
Het kost 620 euro, is te doen maar ik vind het jammer dat ik nu toch de uitlaat moet gaan aanpassen
voor dat geld verwacht ik iets meer, verder is het een uitstekend systeem .
De eindemper hou ik voor reserve.J5 wrote: ....even een vraag: zat er bij jouw nog een originele demper onder en heb je die nu over? Dan heb ik misschien wel interesse. (mits ie nog goed is)
Last edited by Drake on TueJan22, 2008 1:04:40 PM, edited 1 time in total.
Nee, en wel hierom:
De totalen kosten voor deze uitlaat komt op ? 845,- incl. BTW
Ik had ze al een mailtje gestuurd erover.Plus grp A maakt een pleuris herrie
Die systemen kosten lang niet zoveel uit duitsland zelf en zijn slechter van kwaliteit dan het magnex systeem. '
Mijn systeem komt bij EPS vandaan
De totalen kosten voor deze uitlaat komt op ? 845,- incl. BTW
Ik had ze al een mailtje gestuurd erover.Plus grp A maakt een pleuris herrie
Die systemen kosten lang niet zoveel uit duitsland zelf en zijn slechter van kwaliteit dan het magnex systeem. '
Mijn systeem komt bij EPS vandaan
De prestatie's die het extra geeft zijn ook niet verkeerd.
Gisteren op midland een aantal rondjes gereden
al met al begind het ding steeds een stukje sneller te worden .
Gisteren op midland een aantal rondjes gereden
al met al begind het ding steeds een stukje sneller te worden .
Last edited by Drake on TueJan22, 2008 1:04:58 PM, edited 4 times in total.
valt reuze mee, heb nu 25.000 gereden met de toyo's gereden en ze zijn nog steeds niet op integendeel.DuFF wrote:wat kost dat nou aan rubbers aan de bandjes? want af en toe hoor je 'm lekker doorschuiven/slijten
Last edited by Drake on TueJan22, 2008 1:07:41 PM, edited 2 times in total.
Gisteren de uitlaat aangepast en nu zit hij zoals ik wou, ding loopt helaas nog wel af en toe tegen het hitteschild aan (met dank aan een lomp grote middendemper), maar verder begint het ergens op te lijken
volgende week ga ik nog wat verzinnen voor het hitteschild en dat is het het 100% klaar, wat ook wel mag gezien een orginele uitlaat voor helft van de prijs nog beter past
volgende week ga ik nog wat verzinnen voor het hitteschild en dat is het het 100% klaar, wat ook wel mag gezien een orginele uitlaat voor helft van de prijs nog beter past
Last edited by Drake on FriJan18, 2008 10:33:28 PM, edited 1 time in total.