Jan Bos aka Bossie (AX GT '89, 2x AX GT '90)
Moderator: webmasters
Vanochtend maar even aan het klussen geweest met de AX. Allereerst een paar plaatjes tussen de steunen van de stabilisatorstang gezet. Hierdoor komt de stang iets lager en raakt de uitlaat hem niet meer.
Daarna de draagarmbrug geplaatst. Ik moet zeggen, die komt wel erg laag zo. Dat wordt dus kijken of we er last van hebben. In dat geval gaat ie er weer onderuit.
Tot slot ook de veerpootbrug gemonteerd:
Natuurlijk even een stukje gereden om te kijken hoe het nu rijdt, nou, dat stuurt super strak zo
Daarna de draagarmbrug geplaatst. Ik moet zeggen, die komt wel erg laag zo. Dat wordt dus kijken of we er last van hebben. In dat geval gaat ie er weer onderuit.
Tot slot ook de veerpootbrug gemonteerd:
Natuurlijk even een stukje gereden om te kijken hoe het nu rijdt, nou, dat stuurt super strak zo
Kijk eens aan het zit er allemaal al op, merk je het verschil?
Bij mij was het echt een gigantisch verschil maar ja ik ging van 3 naar 4-gaats en nog eens overal keiharde kunstofbussen in de draagarmen en stabilisatie.
En ga eens naar een wasbox en spuit de onderkant van je blok schoon
Bij mij was het echt een gigantisch verschil maar ja ik ging van 3 naar 4-gaats en nog eens overal keiharde kunstofbussen in de draagarmen en stabilisatie.
En ga eens naar een wasbox en spuit de onderkant van je blok schoon
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Ja, het verschil is behoorlijk goed te merken. Hij ligt super strak in de bochten.
En de onderkant schoonmaken Da's toch beter, zo'n beschermend laagje olie
Ik ben net wel begonnen met poetsen. Heb het dak en de motorkap nu gedaan. Aankomende week de rest wel. Eerst cleanen met Commandant en daarna in de schildpadden wax. Hij wordt weer mooi rood
Ook nog even een ander wisserblad er opgezet en een nieuwe antenne. Helaas zit er sinds vandaag een barst in m'n voorruit Maar de APK loopt nog tot ergens in juni volgend jaar, dus dan zien we wel verder.
Foto's komen wel als het poetswerk helemaal klaar is.
En de onderkant schoonmaken Da's toch beter, zo'n beschermend laagje olie
Ik ben net wel begonnen met poetsen. Heb het dak en de motorkap nu gedaan. Aankomende week de rest wel. Eerst cleanen met Commandant en daarna in de schildpadden wax. Hij wordt weer mooi rood
Ook nog even een ander wisserblad er opgezet en een nieuwe antenne. Helaas zit er sinds vandaag een barst in m'n voorruit Maar de APK loopt nog tot ergens in juni volgend jaar, dus dan zien we wel verder.
Foto's komen wel als het poetswerk helemaal klaar is.
-
- AX Spaster Mammer
Dank je. Die wijsheid, daar wacht ik al een aantal jaar tevergeefs opJoost wrote:Damn zie ik allemaal felicitaties dacht ik ............ maar toch gefeliciteerd met je verjaardag! Een jaartje ouder en de wijsheid komt soon
En nee, er is nog geen kleine. . Hester was gisteren uitgerekend, alles is nog rustig. Kan ik tenminste nog even van m'n vakantie geneten
Nou Bossie,
van harte gefeliciteerd met jouw zoontje Thomas.
Leuke naam hoor en tja de 26ste is inderdaad een erg mooie dag!
van harte gefeliciteerd met jouw zoontje Thomas.
Leuke naam hoor en tja de 26ste is inderdaad een erg mooie dag!
Last edited by Joost on MonAug27, 2007 3:44:40 PM, edited 1 time in total.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- Drempelkiller
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
Groetjes, henk
Groetjes, henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Spaster Mammer
Zo, duurde even met half werkend forum maar,
gefeliciteerd!
gefeliciteerd!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
Gefeliciteerd
He Bossie,
gefeliciteerd met je geboorte van je zoon.
gr Mr Dean
gefeliciteerd met je geboorte van je zoon.
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....