Karen aka Bluecalou (106)
Moderator: webmasters
Karen aka BLUE CALOU update pag. 3
Zo weer even een Ax-update
Afgelopen weken en dagen druk bezig geweest aan de ax..
Kaal zo h? ?
Alle oude lak zoveel mogelijk verwijderd:
Onze spuitcabine"
Some results....
Ben zelf best wel heel tevreden met het resultaat,en ach het kan z?ker mooier
maar dan moet het wel naar een echte spuiterij en daar zijn de middelen momenteel niet naar..
Maar het is weer 1 geheel en best dik...
Me is weer very happy !
Afgelopen weken en dagen druk bezig geweest aan de ax..
- Audio erin gebouwd (foto's volgen nog)
Morette's aan de achterkant gepolyesterd
Eindelijk een vervroeger gevonden voor in de ontsteking.
Vaste ruitrubbers vervangen door klapraam rubbers dus eindelijk die ramen achter open..
Even wat apk dingen verholpen (donkere achterlichten->even andere erin,links achter remprobleem->nieuwe remsylinder, CO2 te hoog,aandrijfashoesjes gaatje in->kitten)
En dan alle skirts eraf in de poging ze weer egaal blauw te krijgen...Tja en als je dan toch een spuitcabine maakt en eenmaal bezig gaat...ook maar meteen de achterklepspoiler ,morette's ?n m'n nieuwe voorbumper van een aantal lagen BLUE CALOU en blanke lak voorzien...
- ander (lees "HEEL") sport dashbord erin,stuggere achterdempers,centrale vergrendeling,electrische ramen...dus nog heel project te gaan...
Kaal zo h? ?
Alle oude lak zoveel mogelijk verwijderd:
Onze spuitcabine"
Some results....
Ben zelf best wel heel tevreden met het resultaat,en ach het kan z?ker mooier
maar dan moet het wel naar een echte spuiterij en daar zijn de middelen momenteel niet naar..
Maar het is weer 1 geheel en best dik...
Me is weer very happy !
-
- AX liefhebber
Volgens mij is dit de ex-bumper van Speederdd, als ik de foto van voor het spuiten zie.
Nog ff gekeken, maar de rdw denkt wel heel anders over deze AX, hihi.
En weer lekker lang apk!
Nog ff gekeken, maar de rdw denkt wel heel anders over deze AX, hihi.
En weer lekker lang apk!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX liefhebber
Hm had niet verwacht eigenlijk dat er zoveel "tegen" deze bumper was...blijkbaar worden alleen de standaard GT bumper , de musketier bumper (of hoe heet die bumper van duff/joost) en de extreme bumper van cupje mooi gevonden..
Maar IK vind deze bumper gelukkig wel mooi,past in mijn smaak en ja smaken verschillen (gelukkig)
Ja het is een saxo bumper en de ex van Rocks en Speederdd
Tja die tankdop...kweet t...moet nog een keer op zoek naar iets "moois" m?t sleutel...ga er nu maar vanuit de medeclubleden niet "iets over hebben" michel en dat de kinderen in de buurt nog t? onnozel zijn
En ach laat de RDW maar denken,ik vind het ook ?rg jammer maar ja doe er niks aan en dat wat onder de kap ligt is belangrijker dan die paar lettertjes...hihi
Verder allemaal bedankt voor de toch nog leuke reacties
Maar IK vind deze bumper gelukkig wel mooi,past in mijn smaak en ja smaken verschillen (gelukkig)
Ja het is een saxo bumper en de ex van Rocks en Speederdd
Tja die tankdop...kweet t...moet nog een keer op zoek naar iets "moois" m?t sleutel...ga er nu maar vanuit de medeclubleden niet "iets over hebben" michel en dat de kinderen in de buurt nog t? onnozel zijn
En ach laat de RDW maar denken,ik vind het ook ?rg jammer maar ja doe er niks aan en dat wat onder de kap ligt is belangrijker dan die paar lettertjes...hihi
Verder allemaal bedankt voor de toch nog leuke reacties
-
- AX Spaster Mammer
@glenn...daarom staat hij ook de foto Hij lijkt daar mooier dan hij is,maar ja daar is het ook een foto voor...hihi..
Nee nog geen mistlampen gevonden,had zelf een advertentie gezocht op MP geplaats,maar nul komma nul reactie...maar laat het maar even op zijn beloop mijn zin is beetje erg over momenteel
Overweeg zelfs om met de sport te stoppen en een kant en klare type 2 GT te kopen,overal vanaf...
Nee nog geen mistlampen gevonden,had zelf een advertentie gezocht op MP geplaats,maar nul komma nul reactie...maar laat het maar even op zijn beloop mijn zin is beetje erg over momenteel
Overweeg zelfs om met de sport te stoppen en een kant en klare type 2 GT te kopen,overal vanaf...