Burki32 AX 1.4i GT u9 volvo geel
Moderator: webmasters
Burki32 AX 1.4i GT u9 volvo geel
hallo ax liefhebbers
Ik zal me even snel voorstellen ik ben stephan 22 en kom uit Den Haag
Ik Heb deze ax GT sinds een maand of 4 hij is voorlopig nog niet af
Ik heb er nog heel wat plannen mee wat er wel aangedaan is is :
rolkooi erin lekker breede velgen 195 ruitenwisser in het midden andere stoelen erin luchthappers in de motorkap en het belangrijkst is lekker stuggen veren dus lekker door de bochten scheuren en stuiteren over de drempel ik denk dat de ax medio volgend jaar af is
mijn ax is op 12 augustus te zien in nieuwegein het wordt voor mij de eerste keer de ax meeting
als je nog wat wil weten laat het weten!
Ik zal me even snel voorstellen ik ben stephan 22 en kom uit Den Haag
Ik Heb deze ax GT sinds een maand of 4 hij is voorlopig nog niet af
Ik heb er nog heel wat plannen mee wat er wel aangedaan is is :
rolkooi erin lekker breede velgen 195 ruitenwisser in het midden andere stoelen erin luchthappers in de motorkap en het belangrijkst is lekker stuggen veren dus lekker door de bochten scheuren en stuiteren over de drempel ik denk dat de ax medio volgend jaar af is
mijn ax is op 12 augustus te zien in nieuwegein het wordt voor mij de eerste keer de ax meeting
als je nog wat wil weten laat het weten!
Last edited by burki32 on ThuJul26, 2007 8:57:37 PM, edited 3 times in total.
Wat ik ermee ga doen
Ik moet nog redelijk wat doen zoals een geluids instalatie erin knallen ik wil er nog traanplaatmatten in maken en hem op laten voeren tot zon 110a 120 pk hij heeft nu ong 90 pk ook wil ik hem nog wat dikker uitbouwen en hem dan opnieuwe laten spuiten
Last edited by burki32 on ThuJul26, 2007 8:33:46 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
meeting
De volgende meeting kom ik 12 augustus in nieuwegein want ik wil nog een paar dingen veranderen kan ik wat ideen op doen
http://kentekens.axclub.nl/images/ava/YG-55-DN.png
http://kentekens.axclub.nl/images/ava/YG-55-DN.png
helaas niet gered de meeting
helaas heb ik door omstandig heden geen tijd gehad om naar de meeting van 12 augustus te komen wat ik heel jammer vind de volgende meeting zal ik er zeker zijn die in oktober in september ben ik lekker op vakantie
Weet je... Deze AX was eerst hier beschreven als een volvogele AX. Dat las ik dus als volv?gele. Zeg maar vol-vogel-e. Maar het was een Belg die dat schreef geloof ik, dus ik dacht dat zal wel een raar Belgisch woord voor geel zijn. Pas bij jouw wie=wie snap ik 'em...
Maarrem ben je jarig? (Dean let gelukkig goed op) Gefeliciteerd!
En veel plezier op het forum nog.
Kijk uit, een Cactussssss
meeting oktober
de meeting van oktober in nieuwegein zal ik er zeker bij zijn ik wil de andere axen ook wel een bewonderen
onderdelen
rolkooi en leuke stoelen zitten er al in ik zoek alleen nog een motor kap met booskijker dus als iemand iemand weet laat het even weten
Re: onderdelen
Grietje had de vorige meeting nog zo'n kap te koop. Je zou haar eens kunnen vragen of ze hem nog heeft.burki32 wrote:rolkooi en leuke stoelen zitten er al in ik zoek alleen nog een motor kap met booskijker dus als iemand iemand weet laat het even weten