Icequeen -AX 1.4 TRS-
Moderator: webmasters
Icequeen -AX 1.4 TRS-
Samira aka Icequeen
Zusje van Grietje en binnenkort eigenaar van de grijze 1.4 TRS
Ik word 20 december 18 en ga dan direct poging doen snel mijn rijbewijs te halen zodat ik in de TRS kan rijden .
- grietje - Zal zo even foto posten van sam met der TRS
Zusje van Grietje en binnenkort eigenaar van de grijze 1.4 TRS
Ik word 20 december 18 en ga dan direct poging doen snel mijn rijbewijs te halen zodat ik in de TRS kan rijden .
- grietje - Zal zo even foto posten van sam met der TRS
Zussie van Grietje
-
- AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
Gefeliciteerd
Hallo Icequeen,
Gefeliciteerd met je verjaardag !
Gr Mr Dean
Gefeliciteerd met je verjaardag !
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Ik zal sam eens schoppen, ze is naar school nu,
en gaat vanmiddag haar eerste rijles hebben
en gaat vanmiddag haar eerste rijles hebben
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Niet dat ze de auto kan gebruiken straks, want die staat nog met verootte aandrijfassen Okay, nieuwe zijn bestelt, maar ze moeten er ook nog onder.. (frikandellen meeting?!)
Ennnuhh, auto staat op mijn naam!!! :P
Ennnuhh, auto staat op mijn naam!!! :P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja dat isook niet zo gek als je 18/19 bent tochMBa@NL wrote:Als het daarom gaat heb ik voor het idee ook twee auto's maar officieel heb ik er geen een zeg maar staan beide op naam van me oudersgrietje wrote:Ennnuhh, auto staat op mijn naam!!! :P
Ik heb 1 auto op mijn naam, die TRS :P
Maar als sam haar rijbewijs heeft, gaat de TRS naar mn papa's naam, en de blauwe op mijne. Waarom niet nu al? ach, ik rijd nu die grijze het meest dus
-
- Archivaris
nog wel althans, nog ongeveer twee weken en dan ben ik al weer 19, alweer een jaar na mijn eerste rijlesgrietje wrote:Ja dat isook niet zo gek als je 18/19 bent tochMBa@NL wrote:Als het daarom gaat heb ik voor het idee ook twee auto's maar officieel heb ik er geen een zeg maar staan beide op naam van me oudersgrietje wrote:Ennnuhh, auto staat op mijn naam!!! :P
Ik heb 1 auto op mijn naam, die TRS :P
Maar als sam haar rijbewijs heeft, gaat de TRS naar mn papa's naam, en de blauwe op mijne. Waarom niet nu al? ach, ik rijd nu die grijze het meest dus