bestuur wrote:mooie glasvezelmatjes zijn dat! heel fijn structuurtje zo te zien?
vanavond es in me handen nemen
als je het mooi strak/glad plamuurt en daar weer zilvergrijs over spuit, ziet niemand het!
Ik en strak plamuren
Hmm, die wereld ken ik nog niet!
Maaruhm, het zijn idd erg fijne matjes (heel zacht en fijn idd), maar ook de hars vind ikwel prettig, dit merk had ik nog nooit gehad (akemi..?) maar beter dan praxis spul is t wel! Heb wel gewoon albastine plamuur...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bumper komt niet rechter dan dit door kromheid (ene kant zit ook verder naar achter dan de andere kant, maar goed, hij hangt!... wel nog aan 1 klein miniscul puntje, die bumpersteun verlies ik binnenkort wel.. DJ!! help!!)
Zo, en nu verder met t koelsysteem, zat water in, dus ff doorspoelen en koelvloeistof erin
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje schreef:
"Maaruhm, het zijn idd erg fijne matjes (heel zacht en fijn idd), maar ook de hars vind ikwel prettig, dit merk had ik nog nooit gehad (akemi..?)"
Ik moet h??l binnenkort ook gaan oefenen met glasvezelmatjes en hars.
Het klinkt alsof Grietje het al vaker gedaan heeft en zeker meer ervaring heeft dan ik.
Ben dus erg benieuwd hoe de spullen heten (akemi...?) die je nu gebruikt hebt Romy en waar je ze gehaald hebt!
Thanks alvast en go zo door !!
bluecalou wrote:grietje schreef:
"Maaruhm, het zijn idd erg fijne matjes (heel zacht en fijn idd), maar ook de hars vind ikwel prettig, dit merk had ik nog nooit gehad (akemi..?)"
Ik moet h??l binnenkort ook gaan oefenen met glasvezelmatjes en hars.
Het klinkt alsof Grietje het al vaker gedaan heeft en zeker meer ervaring heeft dan ik.
Ben dus erg benieuwd hoe de spullen heten (akemi...?) die je nu gebruikt hebt Romy en waar je ze gehaald hebt!
Thanks alvast en go zo door !!
Ik pb wel ff, word beetje lang verhaal hahahha
zo, ik ook even nuttig doen nu Romy ff 1 dagje in ALmere is;
-voorscherm recht vast gezet (was romy nog niet aan toe gekomen)
-ruitensproeier afgesteld, de ruit wordt nu daadwerkelijk geraakt
-radio probleem gevonden, blijkbaar zoekt die radio zn massa via de antenne (klopt eigenlijk, had de Xplod van Neonak ook.. daarvan dachten we ook dattie stuk was omdat de antenne kabel ergens los lag), dus nu ff de antennekabel fixen en dan doettie het ook weer..
straks ook nog ff kijken of ik dr handrem kan maken
q01z wrote:zo, ik ook even nuttig doen nu Romy ff 1 dagje in ALmere is;
-voorscherm recht vast gezet (was romy nog niet aan toe gekomen)
-ruitensproeier afgesteld, de ruit wordt nu daadwerkelijk geraakt
-radio probleem gevonden, blijkbaar zoekt die radio zn massa via de antenne (klopt eigenlijk, had de Xplod van Neonak ook.. daarvan dachten we ook dattie stuk was omdat de antenne kabel ergens los lag), dus nu ff de antennekabel fixen en dan doettie het ook weer..
straks ook nog ff kijken of ik dr handrem kan maken
wat liefffffff!!! Ik wil ook zo'n vriendje
saarisdaar wrote:ojee.. die gaten dicht maken moet ik ook nog doen bij mijn axje
aangezien ze redelijk groot zijn en zo op de straat kan meekijken door die gaten..
maar ga binnenkort ook maar eens opzoek naar die plaatjes.. kijken of ik dat zelf kan nja.. moet toch leren he!
Bij jou ziet er erg netjes uit!! "mijn grote voorbeeld" haha
Nou.. succes nog met bumpertje enzo!! Komt vast en zeker wel goed
Als je flink geoefend hebt met glasvezel, bel ik je even.
Ik heb voor de grijze en rode ook deze stickers muhahaha!