Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

bestuur wrote:mooie glasvezelmatjes zijn dat! heel fijn structuurtje zo te zien?
vanavond es in me handen nemen ;)

als je het mooi strak/glad plamuurt en daar weer zilvergrijs over spuit, ziet niemand het! :D :lol:


Ik en strak plamuren :P

Hmm, die wereld ken ik nog niet!

Maaruhm, het zijn idd erg fijne matjes (heel zacht en fijn idd), maar ook de hars vind ikwel prettig, dit merk had ik nog nooit gehad (akemi..?) maar beter dan praxis spul is t wel! Heb wel gewoon albastine plamuur...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Eerste laag plamuur erover heen gekwakt:
Image
Image
Image
gaten, waar?

Bumper komt niet rechter dan dit door kromheid (ene kant zit ook verder naar achter dan de andere kant, maar goed, hij hangt!... wel nog aan 1 klein miniscul puntje, die bumpersteun verlies ik binnenkort wel.. DJ!! help!!)
Image

Zo, en nu verder met t koelsysteem, zat water in, dus ff doorspoelen en koelvloeistof erin
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: SatJan24, 2004 2:32:08 PM
Location: BeNeLux

Post by bestuur »

jeetje, zie je straks niets meer van!!

bluecalou
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 119
Joined: SatMay05, 2007 8:53:53 AM
Location: helmond

Post by bluecalou »

grietje schreef:
"Maaruhm, het zijn idd erg fijne matjes (heel zacht en fijn idd), maar ook de hars vind ikwel prettig, dit merk had ik nog nooit gehad (akemi..?)"


Ik moet h??l binnenkort ook gaan oefenen met glasvezelmatjes en hars.
Het klinkt alsof Grietje het al vaker gedaan heeft en zeker meer ervaring heeft dan ik.

Ben dus erg benieuwd hoe de spullen heten (akemi...?) die je nu gebruikt hebt Romy en waar je ze gehaald hebt!
Thanks alvast en go zo door !! :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

bluecalou wrote:grietje schreef:
"Maaruhm, het zijn idd erg fijne matjes (heel zacht en fijn idd), maar ook de hars vind ikwel prettig, dit merk had ik nog nooit gehad (akemi..?)"


Ik moet h??l binnenkort ook gaan oefenen met glasvezelmatjes en hars.
Het klinkt alsof Grietje het al vaker gedaan heeft en zeker meer ervaring heeft dan ik.

Ben dus erg benieuwd hoe de spullen heten (akemi...?) die je nu gebruikt hebt Romy en waar je ze gehaald hebt!
Thanks alvast en go zo door !! :lol:

Ik pb wel ff, word beetje lang verhaal hahahha
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: SatJan24, 2004 2:32:08 PM
Location: BeNeLux

Post by bestuur »

ik moet zeggen, het begint er ergg goed uit te zien meissie!

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

ojee.. die gaten dicht maken moet ik ook nog doen bij mijn axje :?
aangezien ze redelijk groot zijn en zo op de straat kan meekijken door die gaten.. :(

maar ga binnenkort ook maar eens opzoek naar die plaatjes.. kijken of ik dat zelf kan :roll: nja.. moet toch leren he!

Bij jou ziet er erg netjes uit!! :D "mijn grote voorbeeld" haha :wink:
:lol:

Nou.. succes nog met bumpertje enzo!! Komt vast en zeker wel goed :)
A to the X

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

zo, ik ook even nuttig doen nu Romy ff 1 dagje in ALmere is;

-voorscherm recht vast gezet (was romy nog niet aan toe gekomen)
-ruitensproeier afgesteld, de ruit wordt nu daadwerkelijk geraakt
-radio probleem gevonden, blijkbaar zoekt die radio zn massa via de antenne (klopt eigenlijk, had de Xplod van Neonak ook.. daarvan dachten we ook dattie stuk was omdat de antenne kabel ergens los lag), dus nu ff de antennekabel fixen en dan doettie het ook weer..

straks ook nog ff kijken of ik dr handrem kan maken :)
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

q01z wrote:zo, ik ook even nuttig doen nu Romy ff 1 dagje in ALmere is;

-voorscherm recht vast gezet (was romy nog niet aan toe gekomen)
-ruitensproeier afgesteld, de ruit wordt nu daadwerkelijk geraakt
-radio probleem gevonden, blijkbaar zoekt die radio zn massa via de antenne (klopt eigenlijk, had de Xplod van Neonak ook.. daarvan dachten we ook dattie stuk was omdat de antenne kabel ergens los lag), dus nu ff de antennekabel fixen en dan doettie het ook weer..

straks ook nog ff kijken of ik dr handrem kan maken :)


wat liefffffff!!! Ik wil ook zo'n vriendje :fluffle
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

stelletje 8)

:D
A to the X

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

saarisdaar wrote:ojee.. die gaten dicht maken moet ik ook nog doen bij mijn axje :?
aangezien ze redelijk groot zijn en zo op de straat kan meekijken door die gaten.. :(

maar ga binnenkort ook maar eens opzoek naar die plaatjes.. kijken of ik dat zelf kan :roll: nja.. moet toch leren he!

Bij jou ziet er erg netjes uit!! :D "mijn grote voorbeeld" haha :wink:
:lol:

Nou.. succes nog met bumpertje enzo!! Komt vast en zeker wel goed :)


Als je flink geoefend hebt met glasvezel, bel ik je even.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

saarisdaar wrote:ojee.. die gaten dicht maken moet ik ook nog doen bij mijn axje :?


Klik hier
Spreken is goud, Ductape is zilver.

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

Popmart wrote:
saarisdaar wrote:maar ga binnenkort ook maar eens opzoek naar die plaatjes.. kijken of ik dat zelf kan :roll: nja.. moet toch leren he!


Als je flink geoefend hebt met glasvezel, bel ik je even.


Hahaha.. grapjas :wink: Je hoort juist aan te bieden van: Heey.. dat doe ik wel even voor je.. woon toch maar 10 min van je vandaan 8) hihi

:lol:

Mja, zoals k net lees gaat DuFF me helpen :D Misschien als ik daarna het een beetje snap rijd ik wel eens langs je :P
A to the X

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

mensen, spam je eigen wie=wie :lol:


Ik heb een lief vriendje!!!!
Image
Image
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

GROOVY BABY !!! :P
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

ziet er vet uit, lekker jaren '80 :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik heb voor de grijze en rode ook deze stickers ;) muhahaha!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Deurpanelen!!!

Image
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

oeee, dat ziet er leuk uit!! 8)

hoe heb je dat citroen-teken erop gemaakt? zit dat zwarte op het blauwe of, het blauwe over het zwarte? :roll: snappen we het nog? :D hahaha

weer lekker moeilijk doen hoor :P
A to the X

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

yeeeep, je was weer lekker bezig, zag er goed uit, en ook de stickers zien er leuk uit !

en hate me, dat ik je plekje had ingepikt op de oprit vanwege die stoute thermostaat + thermostaathuis van mij :evil: :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply