Even voorstellen!

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

zag er vandaag een staan in precies dezelfde kleur bij m'n werk. NR-RG-69 geloof ik? wel mooi ding iig, met morettes, spoiler en lichtmetaal ;)

savira
AX Starter
AX Starter
Posts: 16
Joined: ThuJun21, 2007 9:18:54 PM
Location: nieuwerkerk aan de ijssel

Post by savira »

oei dat klinkt goed we hebben een sloper gevonden zelfde type als ik heb en we hopen daar de stoelen en bank uit te halen en stiekem hoop ik dat hij ook een beetje getuned is !!! kunnen we lekker overbouwen!!!
via mijn vader hij heeft hem nog niet gezien we gaan in het weekend even kijken of anders wordt het maandag,
duimen jullie mee voor mij dat er wat af te halen valt!!!!
Image

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

H?, die kleur van je Ax is echt gaaf, er zijn zeker heel weinig te vinden.. t valt lekker op en als je ff optisch(bedenk je maar wat) mooier maakt dan is t helemaal top met je Ax.. :)
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

saarisdaar
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 195
Joined: SunApr08, 2007 6:19:01 PM
Location: Heerlen

Post by saarisdaar »

savira wrote:duimen jullie mee voor mij dat er wat af te halen valt!!!!


ik zal in ieder geval voor je duimen :D

word je AX NOG mooier!! :roll:
A to the X

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Haha, al ??n dag lid van het forum en nu al een slopertje om de leuke goodies van af te slopen :lol:

Maar Wendy, ff serious, als jullie aan de slag gaan en er zitten nog goede onderdelen op die jij niet nodig hebt. Zet het op het forum, wellicht is het net het onderdeel dat iemand hier nog kan gebruiken en verdien jij er ook nog wat aan ;)
Bijvoorbeeld de aandrijfassen, injectie, dynamo, plaatwerk, stoelen etc.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

savira
AX Starter
AX Starter
Posts: 16
Joined: ThuJun21, 2007 9:18:54 PM
Location: nieuwerkerk aan de ijssel

Post by savira »

Rio97 wrote:Haha, al ??n dag lid van het forum en nu al een slopertje om de leuke goodies van af te slopen :lol:

Maar Wendy, ff serious, als jullie aan de slag gaan en er zitten nog goede onderdelen op die jij niet nodig hebt. Zet het op het forum, wellicht is het net het onderdeel dat iemand hier nog kan gebruiken en verdien jij er ook nog wat aan ;)
Bijvoorbeeld de aandrijfassen, injectie, dynamo, plaatwerk, stoelen etc.


Haha, ja aangezien me vader al meer als 40 jaar bij citroen werkt komen we nog wel eens slopers tegen!!!!


Ik hoop dat de stoelen goed zijn voor die van mij en ind ik hoop wat tune spulletjes hahahah me vader weet het ook nog niet hoe hij eruit ziet hij werd gebeld dooor zijn colega, van joh jouw dochter rijd percies dezelfde moet je nog effe kijken? dus vandaar dat we maar effe gaan kijken,
maar helemaal op onderdelen strippen denk ik niet misschien paar dingetjes als iemand echt wat nodig heeft!

Hij moet toch uiteindelijk naar het sloopbedrijf die worden anders ook niet vrolijk van hun koop hahahah als er geen goede onderdelen meer inzitten!
Image

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

savira wrote:Hij moet toch uiteindelijk naar het sloopbedrijf die worden anders ook niet vrolijk van hun koop hahahah als er geen goede onderdelen meer inzitten!


Ze zullen inderdaad niet blij zijn met een lege auto (toch Aad? :lol:) maar ze moeten em innemen als alle papieren er gewoon bijzitten ;)

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Mocht het toch niets zijn, dan heb ik nog wel een GT interieur, GT bumper, velgen en een spoiler voor je liggen...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

savira
AX Starter
AX Starter
Posts: 16
Joined: ThuJun21, 2007 9:18:54 PM
Location: nieuwerkerk aan de ijssel

Post by savira »

Rock's wrote:Mocht het toch niets zijn, dan heb ik nog wel een GT interieur, GT bumper, velgen en een spoiler voor je liggen...


hahahah oke maar ik wil wel origineel intrieur behouden die is namelijk heel cool! Maar de rest van de spullen zou je daar een foto van kunnen mailen ?

en zou ook eigelijk effe moeten navragen bij de spuiter of hij die kleur hetzelfde kan krijgen best lastig kleurtje!

Passen die velgen van die GT dan wel onder mijn auto ???

ik hoor het wel groetjes
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Hai

Kleur is wel hetzelfde te krijgen,.... kost alleen een hoop geld :lol:

Velgen gaat denk ik wel passen, maar even proberen kan geen kwaad.

Fotootje kan ik nog even niet maken (ik ga op vakantie).... maar het gaat om een std GT bumpert en een std spoiler

Grt,
Aad
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Rock's wrote:Fotootje kan ik nog even niet maken (ik ga op vakantie).... maar het gaat om een std GT bumpert en een std spoiler


neem aan dat je de onderdelen van je zwarte bedoelt?

dan is er inderdaad geen foto van, maar wel een video :lol:

KLIK

savira
AX Starter
AX Starter
Posts: 16
Joined: ThuJun21, 2007 9:18:54 PM
Location: nieuwerkerk aan de ijssel

Post by savira »

zo die velgen zijn wel cool en die spoiler heb ik ook wel intressse in kun je mij de vraagprijzen pb?n rocks groetjes!
Image

Post Reply