Grietje
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
mjaw eigenlijk wel :Pkevin.broke wrote:haha, doortrekken tot n?t voordat ie gaat stotteren en inhouden DuFF, dat is de kunst
ennuhm, grietje: jij hebt zeker ook nog mijn T2 linkerachterlichtje nodig?
Zo nog ff een update, maar moet eerst ff nog wat sleutelen eigenlijk :$
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, nou, ff het ruitenwisservloeistof tankje van de grijze gefixed
Vandaag:
heeft grijze een nieuw voorruit gehad. Oude ruit was nogal k*t vast gemaakt (overbodig veel verkeerde kit, roest oppervlakkig dik geplamuurd met een of andere rode primer) t zag er allemaal niet uit en dat was helaas ook toen het ruit eruit ging. Zo zag het er uit:
Gat:
Gelukkig aardige ruitenzetter, geduldig roest geschuurd en ingesmeerd met antiroest, alleen dat op de lak zelf zegmaar, het zichbare gedeelde heb ik zelf gedaan. Maar die plamuur is best naar weg te krijgen, dus daar moet ik mijn hoofd nog maar een keer over breken. (om t ruit zal herspoten moeten worden)
Ingesmeerd:
Met nieuwruit en mijn verwoede schuurpogingen
Verder afgetankt, ff rondje gereden weer, morgen moet ie voor de APK! Ben benieuwd
Vandaag:
heeft grijze een nieuw voorruit gehad. Oude ruit was nogal k*t vast gemaakt (overbodig veel verkeerde kit, roest oppervlakkig dik geplamuurd met een of andere rode primer) t zag er allemaal niet uit en dat was helaas ook toen het ruit eruit ging. Zo zag het er uit:
Gat:
Gelukkig aardige ruitenzetter, geduldig roest geschuurd en ingesmeerd met antiroest, alleen dat op de lak zelf zegmaar, het zichbare gedeelde heb ik zelf gedaan. Maar die plamuur is best naar weg te krijgen, dus daar moet ik mijn hoofd nog maar een keer over breken. (om t ruit zal herspoten moeten worden)
Ingesmeerd:
Met nieuwruit en mijn verwoede schuurpogingen
Verder afgetankt, ff rondje gereden weer, morgen moet ie voor de APK! Ben benieuwd
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Het zijn wel altijd dezelfde plekjes waar het begint...
Bij die mij had ik daar ook al beginnende roest opgemerkt.
Ik heb het onder de rubbers ingespoten met een anti-roest middel dat flexibel blijft dat ik op de citromobile heb gekocht. Is eigenlijk bedoeld voor de kokers.
En anders weet ik wie ik moet bellen om te vragen om mijn ruitje te wippen
Goed bezig met de grijze, succes met de apk!
Bij die mij had ik daar ook al beginnende roest opgemerkt.
Ik heb het onder de rubbers ingespoten met een anti-roest middel dat flexibel blijft dat ik op de citromobile heb gekocht. Is eigenlijk bedoeld voor de kokers.
En anders weet ik wie ik moet bellen om te vragen om mijn ruitje te wippen
Goed bezig met de grijze, succes met de apk!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Dat spul werkt best goed tot nu toe, heb het uitgeprobeerd op de sport.Rio97 wrote:Het zijn wel altijd dezelfde plekjes waar het begint...
Bij die mij had ik daar ook al beginnende roest opgemerkt.
Ik heb het onder de rubbers ingespoten met een anti-roest middel dat flexibel blijft dat ik op de citromobile heb gekocht. Is eigenlijk bedoeld voor de kokers.
En anders weet ik wie ik moet bellen om te vragen om mijn ruitje te wippen
Goed bezig met de grijze, succes met de apk!
Succes met de apk!
AX GTI '91
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Romy, succes zo dadelijk met de APK van de grijze.
We duimen voor je
Groetjes, Henk
We duimen voor je
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Afgekeurt
- Koplamp zat beetje speling op (electrisch verstelbaar, ik weet ook niet hoe dat werkt? Maar ff naar kijken), lichtbeeld enzo was wel gewoon goed
- Klein massa probleempje achter (als je heeeeeeeeeeel goed keek zag je het achterlicht super licht mee knipperen, maar voor normale mensen niet te zien )
- Gister het ruitenwisser vloeitstof systeem weer aangesloten, toen werkte het, maar helaas was het slangetje nu weer lek gegaan dus spoot het ergens anders uit... ' geen werkende ruitenwissersproeier'
- Uitlaat was lek, njaw, wassie al, was getaped, maar daar was het schijnbaar al weer door heen gegaan. Stiekem wist ik dat wel, maarja
- Hij vond de roest afkeur, dat kon ik hem dan nog wel uit zijn hoofd praten. Maar voordat ik hem nog een keer laat keuren toch maar iets aan gaan doen, laten lassen ofzo.
- er zat een verschil in de handrem links/rechts
En ondanks dat ie toen ie voor opgekrikt was erg zat te kijken naar speling in de voortrein, daar toch niets over, nu zag ik ook niet zoveel bijzonders maar hij bleef er maar aan ' schudden' zegmaar
Dus, gezocht!
- Uitlaat, liefst met orginele demper, zonder kat of middendemper, wel met boog over stabi!
- Aandrijfas rechts, de lange als ik het goed heb voor 1.4 , want die is wel gaar
- Ruitenwisser vloeistof tankje van een AX met maar 1 sproeier! (klein tankje met maar 1 pompje)
- Koplamp zat beetje speling op (electrisch verstelbaar, ik weet ook niet hoe dat werkt? Maar ff naar kijken), lichtbeeld enzo was wel gewoon goed
- Klein massa probleempje achter (als je heeeeeeeeeeel goed keek zag je het achterlicht super licht mee knipperen, maar voor normale mensen niet te zien )
- Gister het ruitenwisser vloeitstof systeem weer aangesloten, toen werkte het, maar helaas was het slangetje nu weer lek gegaan dus spoot het ergens anders uit... ' geen werkende ruitenwissersproeier'
- Uitlaat was lek, njaw, wassie al, was getaped, maar daar was het schijnbaar al weer door heen gegaan. Stiekem wist ik dat wel, maarja
- Hij vond de roest afkeur, dat kon ik hem dan nog wel uit zijn hoofd praten. Maar voordat ik hem nog een keer laat keuren toch maar iets aan gaan doen, laten lassen ofzo.
- er zat een verschil in de handrem links/rechts
En ondanks dat ie toen ie voor opgekrikt was erg zat te kijken naar speling in de voortrein, daar toch niets over, nu zag ik ook niet zoveel bijzonders maar hij bleef er maar aan ' schudden' zegmaar
Dus, gezocht!
- Uitlaat, liefst met orginele demper, zonder kat of middendemper, wel met boog over stabi!
- Aandrijfas rechts, de lange als ik het goed heb voor 1.4 , want die is wel gaar
- Ruitenwisser vloeistof tankje van een AX met maar 1 sproeier! (klein tankje met maar 1 pompje)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
na het gaat erom dat het tankje te groot is, waardoor het slangetje aanloopt op me wiel, en dus lek gaat.... Kleiner tankje komt mn wiel niet in de buurtJoost wrote:ow die apk ga je uiteindelijk wel redden.
een tankje met 2 sproeiers kan toch ook wel, ik draai gewoon een schroefje in het stukje slang zit ie ook dicht (pompje laten zitten!)
mocht je pa in vlijmen komen, er ligt nog een tankje
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
we zullen m van het weekend es helemaal fixen voor je!grietje wrote:na het gaat erom dat het tankje te groot is, waardoor het slangetje aanloopt op me wiel, en dus lek gaat.... Kleiner tankje komt mn wiel niet in de buurtJoost wrote:ow die apk ga je uiteindelijk wel redden.
een tankje met 2 sproeiers kan toch ook wel, ik draai gewoon een schroefje in het stukje slang zit ie ook dicht (pompje laten zitten!)
mocht je pa in vlijmen komen, er ligt nog een tankje
duffie had toch nog een 'nieuwe' uitlaat?
uitlaatpijp ja, bikkelharde uitlaatpijp,bestuur wrote:we zullen m van het weekend es helemaal fixen voor je!grietje wrote:na het gaat erom dat het tankje te groot is, waardoor het slangetje aanloopt op me wiel, en dus lek gaat.... Kleiner tankje komt mn wiel niet in de buurtJoost wrote:ow die apk ga je uiteindelijk wel redden.
een tankje met 2 sproeiers kan toch ook wel, ik draai gewoon een schroefje in het stukje slang zit ie ook dicht (pompje laten zitten!)
mocht je pa in vlijmen komen, er ligt nog een tankje
duffie had toch nog een 'nieuwe' uitlaat?
en na zaterdag is de in het midden hangende bromvlieg-uitlaat ook ter beschikking dus dat komt zowiezo vast wel goed.
en.... ik ben vrij zaterdag, dus ik kan nadat ik me nieuwe uitlaat heb wel langskomen? zet de partytent maar op daaro want ze verwachten bakken met regen en andere ongein dit weekend
Spreken is goud, Ductape is zilver.
jaa duffie, gezellig!!
Marc, moet ik die grote tent meesmokkelen? 6x3 (grote van 2 partytenten, kan gti + daarachter eronder..)
Bedenk met net dat ik die pompjes ook wel om kan wisselen, dan loopt de afgedopte misschien tegen me wiel maar dat is niet zo'n ramp.. Ideee!! Bumper er ff af om tankje goed over die bumperbalk te doen en dan zal dat wel goed zijn...
Alleen, weet iemand, grijze hoeft geen kat of iets dergelijks, maar als ik er nu een uitlaat met lege kat onderhang, moet ie dan niet ineens wel voldoen aan de 0.5% eis?
Marc, moet ik die grote tent meesmokkelen? 6x3 (grote van 2 partytenten, kan gti + daarachter eronder..)
Bedenk met net dat ik die pompjes ook wel om kan wisselen, dan loopt de afgedopte misschien tegen me wiel maar dat is niet zo'n ramp.. Ideee!! Bumper er ff af om tankje goed over die bumperbalk te doen en dan zal dat wel goed zijn...
Alleen, weet iemand, grijze hoeft geen kat of iets dergelijks, maar als ik er nu een uitlaat met lege kat onderhang, moet ie dan niet ineens wel voldoen aan de 0.5% eis?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik ben weer in Almere, nu ff aan t eten Dozen troep uit dronten in mn kamer zetten en dan kan ik in de auto!!!
Grijze vind ik nog steeds errrug leuk... straks hou ik hem zelf
Grijze vind ik nog steeds errrug leuk... straks hou ik hem zelf
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
njah afgekeurt das wel 'n beetje k*t natuurlijk, maar wel op te lossen.. zeker met marc erbij toch
Ik heb evt. nog 'n lange aandrijfas beschikbaar... maar das de 1.0 / 1.1 variant. volgens m'n documentatie trouwens ook geleverd op de 1.4 t/m APRIL 1990 !
(t is die as met die dikke naafmoer zeg maar; en die afrondingen bij de naafkant..)
Ik heb evt. nog 'n lange aandrijfas beschikbaar... maar das de 1.0 / 1.1 variant. volgens m'n documentatie trouwens ook geleverd op de 1.4 t/m APRIL 1990 !
(t is die as met die dikke naafmoer zeg maar; en die afrondingen bij de naafkant..)