"kelf" 't kan ook zijn dat ik tijdens mijn opvoeding wat gemist heb.
U hebt gezocht op kelf:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
"kelf" 't kan ook zijn dat ik tijdens mijn opvoeding wat gemist heb.
U hebt gezocht op kelf:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
@ Duff, bedankt voor het uitzoeken. Ligt dus blijkbaar niet aan mijn opvoeding
Henk Bats wrote:@ Duff, bedankt voor het uitzoeken. Ligt dus blijkbaar niet aan mijn opvoeding
Groetjes, Henk
En ook niet aan de leeftijd, die de afgelopen weken niet is veranderd
Wielen zijn erg mooi geworden Michel!!! Vooral het detail om het hart vd velg ook zwart te maken zodat je dat mooie zwarte randje rond het deksel houd. Dat maakt het net even af.
Bossie wrote:Wielen zijn erg mooi geworden Michel!!! Vooral het detail om het hart vd velg ook zwart te maken zodat je dat mooie zwarte randje rond het deksel houd. Dat maakt het net even af.
was geen leuk karweitje om dat af te plakken maar het resultaat mag er zijn
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat...
... het er niet in staat (bijvoorbeeld omdat het te nieuw is);
... het niet voldoet aan de opnamecriteria;
... de spelling niet correct is.
...zo nieuw is het anders niet. Dit woord word al zeker sinds 1997 op de MTS in Rotterdam (Hofplein) en de HTS in Rijswijk (THR) gebezigd. (Naja, in ieder geval in de tijd dat ik op betreffende scholen heb gezeten. )
...alsof ik me daardoor moet laten weerhouden dit woord te bezigen.
Spelling is wel degelijk correct!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Rock's wrote:enuh,....... die kat die is er echt altijd bij he
je zou nog denken dat ie van ons is (wat ie niet is want ze woont zes huizen verderop
's Ochtends als de bazin weggaat wordt ie buiten gezet en gaat ze bij ons voor de deur hard zitten mauwen Doet ze alleen maar om aandacht te trekken omdat ze "zielig" is omdat ze maar 3 poten heeft. Maar ziellig is ze totaal niet want bijv. een andere kat jaagt ze als het moet met grof geweld weg!
je zou nog denken dat ie van ons is (wat ie niet is want ze woont zes huizen verderop
's Ochtends als de bazin weggaat wordt ie buiten gezet en gaat ze bij ons voor de deur hard zitten mauwen Doet ze alleen maar om aandacht te trekken omdat ze "zielig" is omdat ze maar 3 poten heeft. Maar ziellig is ze totaal niet want bijv. een andere kat jaagt ze als het moet met grof geweld weg!
hmm, kun je niet met een bepaalde kit een oude schakelpook tegen dat beest lijmen ? heb je een soort piratenkat met een plastic poot.....
ok we dwalen af.... wat toch al het geval was, want we hebben nu al een halve pagina vulling over een kat
hmm, kun je niet met een bepaalde kit een oude schakelpook tegen dat beest lijmen ? heb je een soort piratenkat met een plastic poot..... ok we dwalen af.... wat toch al het geval was, want we hebben nu al een halve pagina vulling over een kat
maakt niet uit, de helft van mijn logboek begint ondertussen uit dezelfde kat te bestaan
maar ik heb geen schakelpook meer over iemand die zich aanbiedt (die schakelpook althans)
na de foto's van vandeweek weer een (in elk gaval in mijn ogen ) een leuke update
----------
26 maart 2007
EINDELIJK gele koplampen
iets waarvan ik vanaf het moment dat ik de AX heb al naar op zoek ben en over loop te zeuren dat ik het MOET hebben, en jawel sinds vanavond is de AX voorzien van gele lampen
Met dank aan Sander (PiXeLS66 @ AXClub) waar ik ze heb opgehaald