Gerben Lubbinge a.k.a Koele (Vw Golf f&i '91) Fotoshoot!

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Koele
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 175
Joined: SunDec04, 2005 11:14:58 AM
Location: Ruinen
Contact:

Post by Koele »

Image

Idd vond ik ook de mooisten..vooral de kleur in de zon :D maarjah dat interieur daar heb je gelijk in...staat mij ook nie zo aan...maar komt toch zwart lederen recaro int. in dusseh :lol:

dat staat wel wat beter denk :wink:
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:

:twisted: Koele Styling :twisted:
:laughing3:

Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Henri106 wrote:Persoonlijk vindt ik het wel een verbetering tov wat je eerst had !


:roll:
Dat ben ik niet met je eens :wink:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

grietje wrote:
Henri106 wrote:Persoonlijk vindt ik het wel een verbetering tov wat je eerst had !


:roll:
Dat ben ik niet met je eens :wink:


Nouja niet verkeerd bedoeld ! want zoals hij nu is en zoals jij hem dus hebt was en is de AX zeker mooi gemaakt met die velgen en motorkap. Gewoon de hele looks zijn super van die AX (al zou een goede verlaging en een skirt setje hem helemaal afmaken ;).).

Vindt ik de opvolger zeker geen achteruitgang, hoe zeg ik dit zonder het verkeerd over telaten komen... het is meer auto, de AX is natuurlijk heel basic en is zo ook bedoeld terwijl de Golf (ookal is het een type 2, maar vergelijk ze kwa bouwjaar en zoals ze in die tijd waren met elkaar) echt een klasse meer is.

Hellaas hebben ze een slechte naam gekregen door de Golf sjonnies :roll: maar als je een mooie uitvoering hebt zoals de G60 oei oei.. zijn toch erg mooie auto's dan mits ze netjes zijn en niet vernaggeld zoals de meeste.
Image

My Cars <98>.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

voor mij is er maar 1 echte golf:

Image
Mark 1 Pirelli

De rest bestaat gewoon niet :lol: :wink:

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Koele wrote:..en ik houd meer van vierkantere vormen :roll:


wanneer ga je voor de Fiat Panda 1000 fire 8) :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Tis niet mijn type auto maar hij ziet er wel netjes uit hoor!
Liever een Golfje1 of 2 dan een nieuwer model, idd lekker vierkant, vind ik ook mooi.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Mooie Golf heb je!! Ik ken alleen het interieur niet, heb je misschien foto's?

Zelf heb een Golf II GTI 16v gehad. Zijn leuke wagens. Alleen kun je dat hier niet al te hard zeggen, hahaha :wink:

En de golf I en II zijn ook voor mij de mooiste. Daarna werden ze toch wat te rond naar mijn mening.

Koele
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 175
Joined: SunDec04, 2005 11:14:58 AM
Location: Ruinen
Contact:

Post by Koele »

@ Henri 106: Golf rijders hebben idd een slechte naam gekregen dankzij die sjonnies jah :|

@ Citro power: foto's heb ik wel...komen er zo aan :wink:

die gti 16 kleppers zijn wel leuk jah :D en tsjah 3,4 en 5 enzo is mij ook wat te rond joh!

maar bedankt voor de reacties jongens! dan weten jullie nu iig in wat voor auto ik rij :lol:

hier nog fotos vant int;

Image

maar dat staat me niet echt zo aan dus knikker der nog ander int in..zwart lederen recaro 8)
:thumbleft: Ax goes' eXtreme :thumbright:

:twisted: Koele Styling :twisted:
:laughing3:

Image

Post Reply