Even voorstellen: Frank800 (1.4 GTi 1992)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Frank800
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: TueOct10, 2006 11:35:38 AM
Location: Nieuw Vennep

Even voorstellen: Frank800 (1.4 GTi 1992)

Post by Frank800 »

Hallo allemaal! Ik heb al eens eerder wat vragen gesteld op het forum, maar ik dacht ik ga me maar is even voor stellen. Ik heet dus Frank kom uit Nieuw Vennep en rij sinds een half jaar in de GTi. Eigenlijk mijn vrouw want ik heb een leasebak van de zaak. De GTi is sinds 1999 in de familie. De oma van mijn vrouw heeft de auto toendertijd gekocht omdat ze het wel een leuk auto'tje vond. Ze houdt wel van kleine snelle auto'tjes :lol: Na een jaar werd ze toch wat te oud voor het auto rijden en haar knieen gingen protesteren. Dus toen ging mijn toen nog vriendin erin rijden. Ik reed op dat moment in een Suzuki Swift. Toen ik een auto van de zaak kreeg is de GTi naar mijn schoonmoeder gegaan en is mijn vrouw met de Swiffer gaan rijden. Dat was in 2001. Nadat mijn schoonmoeder een nieuwe auto had gekocht en onze Swiffer wat kosten kreeg hebben we die verkocht en zijn wij in de GTi gaan rijden. De auto was wel een beetje erg lui en vervuild. Mijn schoonmoeder reed nooit harder dan 110 en kwam nooit boven de 3500 toeren. Nadat wij er mee gaan rijden hebben we wel wat dingetjes gehad met de GTi onder andere inhouden en afslaan na een lang stuk op konstante snelheid rijden. Toen is het hele injectiehuis schoongemaakt en dat heeft toch goed geholpen. Tevens is de uitlaat demper afgebroken omdat de ophangbeugel na het spruitstuk was doorgeroest. Maar dit hebben we kunnen verhalen op de garantie van de Kwik-Fit. Afgelopen woensdag is de auto voor de apk geweest en helemaal niks op een massa probleempje in da achterlichten na. Dus wij zijn helemaal blij :) Verder is de auto helemaal origineel op een schuifdak na dan en dat wil ik ook zo houden. Ze worden echt heel zeldzaam die originele GTi's. Maar goed dit is even mijn verhaaltje zo. Als ik nieuws heb dan lezen jullie dat wel. Binnenkort gaat de auto voor een grote beurt en distributieriem en in juni wordt er een nieuw stuk in het dak gelast want daar zit een beste rotte plek.

Hier wat foto's van toen die nog van mijn schoonmoeder was. Ik zal nog wel eens wat nieuwe foto's toevoegen.

Image

Image

Image

Image

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 979
Joined: SatOct09, 2004 9:49:37 AM
Location: krimpen ad lek

Post by gertjuh »

welkom kerol!

Ennuh veel plezier hier.
Je kan vast nog wel wat leren hiero...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

heerlijk speelgoed! welkom bij de club, ga je er verder nog wat aan veranderen? (optisch of motorisch...)

groetjes Sander

Frank800
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: TueOct10, 2006 11:35:38 AM
Location: Nieuw Vennep

Post by Frank800 »

Hoi Sander,

Ik wil de auto zo veel mogelijk origineel houden. Ik vind de auto zo al leuk genoeg en over een paar jaar is het waarschijnlijk helemaal een zeldzame auto.
Image

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Hoi, welkom hier. En een mooie auto heb je, maar dat wist je al.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

WELKOM 8)

kijk ook eens HIER

Als je je aanmeld kan ik em op jouw naam zetten ;)

Groetjes,

Michel

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Hoi, welkom hier!

Heftig dat je een rotte plek in het dak hebt :?

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Die auto heb ik weleens gespot bij de Digros in Noordwijk, toen heb ik mijn GTI erlangs gezet!

toen had hij nog "maar" iets van 120 dkm gelopen!

Veel plezier ermee.
**Stay Tuned**
Image
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

mooie ax! welkom hier!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Welkom

Post by MrBBQ »

Hallo Frank800,

Welkom bij de gezelligste club van Nederland en Belgium.

Gr Mr Dean 8)

Uit LisseCity... :)
Saxo style is sexy style....

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Welkom bij de club, ik heb eerst ook swift gereden en nu ax, is een ax-je toch beter.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

welkom bij de club, nette gti zo te zien,

jammer van die roestplek, maar daar word al actie op ondernomen begrijp ik, dat is goed, zit er nou een dakraam in? en zit die roestplek in de buurt van het dakraam ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Welkom hier Frank.

Mooi verhaal, ik vind het altijd wel leuk om te lezen als de AX al lang in bezit (of de familie) is :)

Kom je volgende week ook naar de meeting?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Welkom Frank, je woont ook lekker in de buurt :D

Die meetings zijn echt een aanrader hoor!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Frank800
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: TueOct10, 2006 11:35:38 AM
Location: Nieuw Vennep

Post by Frank800 »

Hallo allemaal!! Leuke reactie's allemaal bedankt voor alle complimenten!

Dat de auto een keer gespot is in noordwijk kan wel kloppen want oma woont daar. Die rotte plek zit precies boven het klapraampje aan de bestuurderskant. Op dit moment is het effe afgeplakt met duckt-tape. Geweldig spul is dat.

Nu net even de auto gewassen en hij is weer helemaal *bling*

Ben ook bezig geweest om de mistlampen vocht vrij te maken maar dat viel niet mee. De reflector is helemaal weggevreten vanbinnen. Beetje jammer. Dus ik ga maar is op jacht naar nieuwe mistlampjes denk ik. Ik vind van die gele wel erg mooi en dat kan wel bij een franse auto dacht ik zo.

Nou dat is het zo wel weer even denk ik. Hieronder nog een paar foto's van nu die gewassen is.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Image

Post Reply