Titus (AX 1.1 Volcane '95)
Moderator: webmasters
Titus (AX 1.1 Volcane '95)
Cool! Ik verheug me op vanmiddag, als ik hem op ga halen. Ik zal vragen naar de distributiesnaar (wat kost het om dat als nog te (laten) vervangen??) en zo meteen lees ik het PDFje nog even door met verdere noodzakelijkheden.
Groet!
Titus-die-het-helemaal-ziet-zitten
Hier mijn AX op dit moment: (de naakte schone verzin je er maar even bij; het regende)
Groet!
Titus-die-het-helemaal-ziet-zitten
Hier mijn AX op dit moment: (de naakte schone verzin je er maar even bij; het regende)
Last edited by Titus on SatApr17, 2004 12:55:15 AM, edited 4 times in total.
Hoeba hoeba!
Guys,
IK HEB HEM!!!
Wat een wereld auto, die AX! Echt een toppertje.
En dit is een prachtexemplaar. Alleen wat vocht in de linkerkoplamp. (condens? in ieder geval druppels aan de binnenkant) Reflector had geen sporen opgelopen er door...
Verder zag ik wel wat 'vocht' (olie) op die plek links bij de koppakking. (oeps?) Maar aangezien hij er verder TOP uit zag (geen enkel lekkage spoor van koelvloeistof of remvloeistof of wat ook) en ook normaal leek te trekken (voor iemand die een Alto gewend is...) heb ik maar aangenomen dat het goed zit. Zij deden er nooit olie bij en brachten hem alleen steeds naar de garage. Hadden er zelf de afgelopen twee jaar 20000km mee gereden.
Verder geen roest, maar wel vond ik de achterbumper errrug los zitten. (je kan hem op en neer bewegen)
Zo ver even de eerste indruk. ALS ik naar de meeting kom, ga ik hem uiteraard uitgebreid door DE KENNERS laten inspecteren! Ben benieuwd wat jullie zouden zeggen.
Groet,
Titus
IK HEB HEM!!!
Wat een wereld auto, die AX! Echt een toppertje.
En dit is een prachtexemplaar. Alleen wat vocht in de linkerkoplamp. (condens? in ieder geval druppels aan de binnenkant) Reflector had geen sporen opgelopen er door...
Verder zag ik wel wat 'vocht' (olie) op die plek links bij de koppakking. (oeps?) Maar aangezien hij er verder TOP uit zag (geen enkel lekkage spoor van koelvloeistof of remvloeistof of wat ook) en ook normaal leek te trekken (voor iemand die een Alto gewend is...) heb ik maar aangenomen dat het goed zit. Zij deden er nooit olie bij en brachten hem alleen steeds naar de garage. Hadden er zelf de afgelopen twee jaar 20000km mee gereden.
Verder geen roest, maar wel vond ik de achterbumper errrug los zitten. (je kan hem op en neer bewegen)
Zo ver even de eerste indruk. ALS ik naar de meeting kom, ga ik hem uiteraard uitgebreid door DE KENNERS laten inspecteren! Ben benieuwd wat jullie zouden zeggen.
Groet,
Titus
Hoeba hoeba!
1850,- handje contantje (particulier) en de stand is 85000km.
Het enige roestpuntje was 3x3mm en was ontstaan doordat de bestuurdersdeur in het hoekje onderin tegen de deur stijl aan komt en de lak er dus plaatselijk af was. De deur heeft overigens geen speling. (het scharnier) Hij was zo schoon van onderen en in de wielkasten dat ik hem heel goed kon controleren op roest.
Was volgens de bezitsTER sinds de twee jaar dat ze hem hadden hun tweede auto, en werd derhalve niet veel gebruikt. (10.000km per jaar)
Altijd naar de garage gebracht voor beurten en de keuring. (geloof ik ook wel, zulke types waren het) Hadden volgens mij niet eens vaak olie gepeild.
Hij loopt en start als een zonnetje! Komt het door die electronische ontsteking/onstekingstijdstip dat de motor in elk toerental zo steady trekt?
Groet,
Titus
Het enige roestpuntje was 3x3mm en was ontstaan doordat de bestuurdersdeur in het hoekje onderin tegen de deur stijl aan komt en de lak er dus plaatselijk af was. De deur heeft overigens geen speling. (het scharnier) Hij was zo schoon van onderen en in de wielkasten dat ik hem heel goed kon controleren op roest.
Was volgens de bezitsTER sinds de twee jaar dat ze hem hadden hun tweede auto, en werd derhalve niet veel gebruikt. (10.000km per jaar)
Altijd naar de garage gebracht voor beurten en de keuring. (geloof ik ook wel, zulke types waren het) Hadden volgens mij niet eens vaak olie gepeild.
Hij loopt en start als een zonnetje! Komt het door die electronische ontsteking/onstekingstijdstip dat de motor in elk toerental zo steady trekt?
Groet,
Titus
Hoeba hoeba!
Dat is je koppakking ja. Kan je niets aan doen als het erg wordt moet je hem vervangen. Kijk af en toe even over je schouder om te kijken of je blauwe of witte wolken achterlaat dan moet het meteen. Voor zover lekt ie alleen maar wat olie
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Brezan, automat, otomax, garage. Als je toch bezig gaat kijk dan ff wat het kost bij een tuningcenter om je kop te laten vlakken is misschien wel de moeite. Wat meer compressie= wat meer vermogen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
Van harte welkom hier bij de club en veel plezier met je AX joh
We zien je graag ene keertje bij een meeting
We zien je graag ene keertje bij een meeting
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Zojuist de net van iemand overgenomen velgen ge?nstalleerd:
Last edited by Titus on SatApr17, 2004 12:57:56 AM, edited 1 time in total.
Hoeba hoeba!