Michel Braamhaar aka valdebraamhaar (AX Sport '87)
Moderator: webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
Michel Braamhaar aka valdebraamhaar (AX Sport '87)
bericht vervallen
Last edited by valdebraamhaar on FriApr18, 2008 2:41:21 PM, edited 1 time in total.
Welkom hier bij de club, check het stukje Technisch eens op dit forum, wie weet staat daar info voor jou vraag mbt het onderblok. Als je foto's heb dan zien we die graag in je wie is wie verschijnen.
Renault Clio 1.4 16V SI
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
eej michel dat is lang geleden.
hoe ist allemaal ??
heb jij het nummer van citroen sport nou nog ?? ik moet eigenlijk originele lampenbars hebben nog steeds met dat onderblok bezig hahahaha..
groeten
denny lambrechts
hoe ist allemaal ??
heb jij het nummer van citroen sport nou nog ?? ik moet eigenlijk originele lampenbars hebben nog steeds met dat onderblok bezig hahahaha..
groeten
denny lambrechts
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Welkom nieuw AX lid
Waarom niet een 1.6 onderblok? (saxo/berlingo) denk er wel aan je hebt 1.4 onderblokken in een alu legering en gegoten. Uiteraard hebben de eerste de voorkeur.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- Welkom nieuw AX lid
-
- Welkom nieuw AX lid
Re: Michel Braamhaar aka valdebraamhaar
Nooit geprobeerd, ik zit met het omgekeerde probleem, ik heb een goed 1400 onderblok maar wil een Sportkop erop monteren maar weet niet of het past, er zijn mensen die zeggen dat het niet past.
Laat even weten of het gelukt is.
Laat even weten of het gelukt is.
valdebraamhaar wrote:Hallo, ik ben Michel Braamhaar.
Ik doe af en toe mee aan autocrossen, en dat doe ik met een AX sport. Die heb ik kunnen kopen voor 100 gulden. Lekker pittig bakkie die het de golfjes en kadettjes nog moeilijk maakt.
Ik heb de cilinderkop gereviseerd, maar het onderblok is niet meer goed.
Nu ben ik aan het proberen om een 1400 onderblok van een peug 309 te gebruiken en daarop de cilinderkop van de AX sport.
Het is even testen, misschien zijn er mensen die het al eerder geprobeerd hebben. Hints en tips zijn van harte welkom.
-
- AX liefhebber