Rob van der Giesen aka Kakelbont (AX 1.4 Service Diesel)
Moderator: webmasters
-
- AX Master Spammer
Rob van der Giesen aka Kakelbont (AX 1.4 Service Diesel)
mogge mensen!
allereerst; Gaaf forum dit! Ik sleutel zo nu en dan ook aan me AX, (of ik probeer ut tenminste ) en hier zijn echt handige dingen te vinden.
Ennieweej, ik ben 20, kom uit Fijnaart (vlakbij Roosendaal, NB) en na het overlijden van mijn rode BX uit '90 was mijn geld op en moest ik op zoek naar iets goedkoops. Een witte AX k-way 3drs bood zich aan. Ik kon em kopen voor slechts 75 euro. Da's nu Ruim een jaar geleden.
Ik was er gelijk weg van, tis maar een 1.1 en toch stik vlot.
Vorige week issie weer gekeurd en had ie nix. Ik ga er echter wel nieuwe bandjes om laten leggen want ut houd nie over met het profiel wat er nu nog op zit.
Ik heb trouwens nog wel een paar foto's maar die mot ik eerst ff opzoeken...
te verwachten 'sleutel'werk:
-andere boxen achterin
-nieuw mdf hoedenplankje (huidige is in 5 min gezaagd en past niet lekker)
-boxen monteren op de plaats van flessenhouder (idee opgedaan hier op het forum)
-andere achterruit (ivm verwarming, deze is gaar)
-ophanging reservewiel (die haak waarmee je deze naar beneden draait is geroest en draait heeel moeilijk)
-afwateringsgoot van dakraam bijwerken (bietje roest) en lakken
greetz Rob
allereerst; Gaaf forum dit! Ik sleutel zo nu en dan ook aan me AX, (of ik probeer ut tenminste ) en hier zijn echt handige dingen te vinden.
Ennieweej, ik ben 20, kom uit Fijnaart (vlakbij Roosendaal, NB) en na het overlijden van mijn rode BX uit '90 was mijn geld op en moest ik op zoek naar iets goedkoops. Een witte AX k-way 3drs bood zich aan. Ik kon em kopen voor slechts 75 euro. Da's nu Ruim een jaar geleden.
Ik was er gelijk weg van, tis maar een 1.1 en toch stik vlot.
Vorige week issie weer gekeurd en had ie nix. Ik ga er echter wel nieuwe bandjes om laten leggen want ut houd nie over met het profiel wat er nu nog op zit.
Ik heb trouwens nog wel een paar foto's maar die mot ik eerst ff opzoeken...
te verwachten 'sleutel'werk:
-andere boxen achterin
-nieuw mdf hoedenplankje (huidige is in 5 min gezaagd en past niet lekker)
-boxen monteren op de plaats van flessenhouder (idee opgedaan hier op het forum)
-andere achterruit (ivm verwarming, deze is gaar)
-ophanging reservewiel (die haak waarmee je deze naar beneden draait is geroest en draait heeel moeilijk)
-afwateringsgoot van dakraam bijwerken (bietje roest) en lakken
greetz Rob
Last edited by Kakelbont on MonDec12, 2005 9:30:16 PM, edited 11 times in total.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
hej
welkom op t forum!
Succes met je ideeen, kom je ook op meetings?
geert alias ax powah
voor fotos van mijn ax:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=384&start=50
Succes met je ideeen, kom je ook op meetings?
geert alias ax powah
voor fotos van mijn ax:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=384&start=50
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
Hey Rob, welkom op de AXclub.
Zo mensen nummer uit 2 uit Gemeente Moerdijk !!! De meetings zijn over het algemeen in Nieuwegein (Utrecht) vanuit de Klundert / de Fendert is dat 45-60 min rijden. Mocht je n keertje meewillen geef maar een gil dan rijden we samen op :D:D
Zoals je misschien al gelezen heb, fotogeil zijn we allemaal hier, dus kom maar op met de foto's. Succes in ieder geval met je AX en van alles wat je eraan verbouwd willen wij graag foto's zien. Dus hou ons op de hoogte.
Wie weet komen we mekaar wel eens tegen hier in de buurt :D:D Ik hou in ieder geval me ogen open voor een witte 1.1
Groeten Remy
PS I. ga je ook mee naar de Limburg meeting op 15 februari. Ik ga in ieder geval wel.
PS II. voor iedereen die het niet weet Klundert / Fijnaart liggen naast elkaar, dus vandaar :D:D
Zo mensen nummer uit 2 uit Gemeente Moerdijk !!! De meetings zijn over het algemeen in Nieuwegein (Utrecht) vanuit de Klundert / de Fendert is dat 45-60 min rijden. Mocht je n keertje meewillen geef maar een gil dan rijden we samen op :D:D
Zoals je misschien al gelezen heb, fotogeil zijn we allemaal hier, dus kom maar op met de foto's. Succes in ieder geval met je AX en van alles wat je eraan verbouwd willen wij graag foto's zien. Dus hou ons op de hoogte.
Wie weet komen we mekaar wel eens tegen hier in de buurt :D:D Ik hou in ieder geval me ogen open voor een witte 1.1
Groeten Remy
PS I. ga je ook mee naar de Limburg meeting op 15 februari. Ik ga in ieder geval wel.
PS II. voor iedereen die het niet weet Klundert / Fijnaart liggen naast elkaar, dus vandaar :D:D
Renault Clio 1.4 16V SI
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
-
- AX Master Spammer
Ha jij kan mijn AX elke dag zien, hij staat namelijk bijna dagelijks (niet maandag) in klundert. Ik carpool namelijk samen met iemand in de klundert naar Zoetermeer. (vandaag ook nie trouwens, nu ben ik met de ax in zoetermeer )
Hij staat altijd tegenover het Sint Janspad op de voorstraat in de klundert. (bij dat eerste voegangersbruggetje vanaf de bieb gezien)
Greetz!
Hij staat altijd tegenover het Sint Janspad op de voorstraat in de klundert. (bij dat eerste voegangersbruggetje vanaf de bieb gezien)
Greetz!
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Geweldig dan heb ik hem idd al een paar keer zien staan ja. Dat is tegenover het bedrijvenkantoor van de Rabobank :D:D Ik woon anderhalve straat daar vandaan "Eikenlaan" :D:D
Groeten Remy
Groeten Remy
Renault Clio 1.4 16V SI
-
- AX Master
Welkom bij "DE" club Rob, we zien je graag eens verschijnen op een meeting
Tot die tijd: FOTO'S
Tot die tijd: FOTO'S
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- AX Master Spammer
Mijn K-way dus. Hier mist tie nog een wieldop, maar daar zit inmiddels een 'nieuwe' op. Deze foto is genomen toen ik em net een week ofzo had. (ruim een jaar geleden alweer )
Tis een heel simpel uitgevoerd autotje, niet echt luxe. Behalve dan dat zonnedak, dat is zwaar relaxt. Dit is trouwens een ander zonnedak als die in de GT/GTi. Deze moet je namelijk met een draaiknop opendraaien en kan je er dmv 2 knopjes in te drukken er in zijn geheel uitpakken. (Geweldig in de zomer )
http://axkway.tripod.com/axkway.jpg <-- als tie het niet doet
ps voor de liefhebber, mijn vorige autoke. Deze leeft helaas niet meer
BX 14 TE :
Tis een heel simpel uitgevoerd autotje, niet echt luxe. Behalve dan dat zonnedak, dat is zwaar relaxt. Dit is trouwens een ander zonnedak als die in de GT/GTi. Deze moet je namelijk met een draaiknop opendraaien en kan je er dmv 2 knopjes in te drukken er in zijn geheel uitpakken. (Geweldig in de zomer )
http://axkway.tripod.com/axkway.jpg <-- als tie het niet doet
ps voor de liefhebber, mijn vorige autoke. Deze leeft helaas niet meer
BX 14 TE :
Last edited by Kakelbont on WedFeb04, 2004 10:39:12 AM, edited 6 times in total.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX Master
-
- AX Master
-
- AX Master
-
- AX Master Spammer
ik reed een dijk omhoog (erg stijl) en concentreerde me op verkeer van links terwijl ik rechts de dijk opdraaide. Rechts stond alleen een donker bestelwagentje zonder licht, en daar reed ik zo tegenop. Zo maar met een gangetje van 10km/h uur ofzo. Maarja, twas maar een ouwe auto dus bx gelijk total loss. (stijl van zijdeur was ontzet )
Last edited by Kakelbont on FriFeb13, 2004 9:39:43 AM, edited 1 time in total.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- AX Master