Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
-
- AX Spaster Mammer
kevin.broke wrote:bumper is idd dik inderdaad, en idd tankdriver, denk niet dat ie z'n vriendinnetje nog opzoekt met cupje
Dat kon die met de GT bumper al niet met cupje
Nieuwe bumper is echt enorm gaaf
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
kevin.broke wrote:bumper is idd dik inderdaad, en idd tankdriver, denk niet dat ie z'n vriendinnetje nog opzoekt met cupje
ik kom in almere ook al niet met de xsara van me vader denk ik! en die is niet echt laag ofzo! (wel fabrieks af, exclusive uitvoering)
bumper is echt super vet
kwam gisteravond thuis en dan ziet het er echt heel stoer uit!
bedankt voor alle reacties
hallo!
gister weer lekker de jaarlijkse kerstsleuteldag met Rogier gehad!
Rogier kwam gezellig langs om zn klepjes te laten stellen en zn olie te verversen!
verder hebben we mijn kerstcadeautje gelijk eens geprobeerd..
me vader wilde van het gezeur afzijn dat mn koppakking van van cupje lek is.. Dus ik heb een compressiemeter gekregen!
compressiemeting resultaten:
ci 1 | 2 4 6 8 | 9.8
ci 2 | 2 4 7 | 7
ci 3 | 4 8 10 | 10
ci 4 | 4 8 11 | 11
conclusie, de compressie gaat niet echt vlot, opzich zou hij in 2 slagen wel op maximum meoten zitten, wat hij nu dus in veel slagen doet, vlgens mij (kan even niet bij de haynes) was dat slechte zuigerveren (zal zo even nakijken)
verder heeft hij op cilinder 1/3 een matige compressie
cilinder 4 is de compressie zoals hij hoort
cilinder 2 is euhm tsja, stuk?
aangezien het koud/nat is en december/januari niet goedkoop zijn, gaat er een zeiltje overheen en zal het wel weer ergens in maart ofzo..
gister weer lekker de jaarlijkse kerstsleuteldag met Rogier gehad!
Rogier kwam gezellig langs om zn klepjes te laten stellen en zn olie te verversen!
verder hebben we mijn kerstcadeautje gelijk eens geprobeerd..
me vader wilde van het gezeur afzijn dat mn koppakking van van cupje lek is.. Dus ik heb een compressiemeter gekregen!
compressiemeting resultaten:
ci 1 | 2 4 6 8 | 9.8
ci 2 | 2 4 7 | 7
ci 3 | 4 8 10 | 10
ci 4 | 4 8 11 | 11
conclusie, de compressie gaat niet echt vlot, opzich zou hij in 2 slagen wel op maximum meoten zitten, wat hij nu dus in veel slagen doet, vlgens mij (kan even niet bij de haynes) was dat slechte zuigerveren (zal zo even nakijken)
verder heeft hij op cilinder 1/3 een matige compressie
cilinder 4 is de compressie zoals hij hoort
cilinder 2 is euhm tsja, stuk?
aangezien het koud/nat is en december/januari niet goedkoop zijn, gaat er een zeiltje overheen en zal het wel weer ergens in maart ofzo..
Was weer gezellig in huize q01z
Die bumper is in echt wel een dik ding, maar gelukkig lang niet zo monsterlijk als wat er bijvoorbeeld voor de saxo verkrijgbaar is.
Klein beurtje gedaan, wat het is idd geen weer om grote klussen te gaan doen.
En daarna weer snel naar binnen om met Marc zijn AX modelletjes te gaan spelen
Die bumper is in echt wel een dik ding, maar gelukkig lang niet zo monsterlijk als wat er bijvoorbeeld voor de saxo verkrijgbaar is.
Klein beurtje gedaan, wat het is idd geen weer om grote klussen te gaan doen.
En daarna weer snel naar binnen om met Marc zijn AX modelletjes te gaan spelen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
q01z wrote:zal wel een 1.6 gaan worden denk..
maar dan wel een blok waarvan vantevoren bekend is dat het werkt h?!
En als ik via Renard mee mag helpen naar een blok-zoektocht hoor ik het graag Marc!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh