Jetski & Maarten (AX 1.6 Sport) UPDATE To-do-list!!
Moderator: webmasters
geen probleem. maar waarvoor?
Voor de info
Ik vind het ook erg intressant
De monteur zegt dat ie een race koppeling beter vind, gezien de originele nog al dun zijn, en sneller slijten. Moet er over een tijdje weer de bak er onder weg.
Maar goed, ik zal er ff over nadenken Ik ga nu hard wachten op het moment dat ie klaar is! Zal jullie snel informeren
Dagg!!
-
- AX Spaster Mammer
Zou kunnen
Nou goed, gister was het dan zover! Blok erin. Ging allemaal prima, dingetjes aansluiten. Accu erop! Starten maar
Duuuuuurde ff, choke was druk benzine aant pompen. Onsteking wat afstellen geloof ik. En ja hoor! LEVEN
Hij liep perfect! Dus, wat willen we nog meer. Was 1 probleempje, de dynamo zat niet in lijn met de poelie (?) Dus daar moest nog wat aangepast worden. En carbs e.d moeten nog worden afgesteld!
Dat was het Ik zal nog vertellen hoe die rijdt natuurlijk. En dan tot de volgende meeting
Nou goed, gister was het dan zover! Blok erin. Ging allemaal prima, dingetjes aansluiten. Accu erop! Starten maar
Duuuuuurde ff, choke was druk benzine aant pompen. Onsteking wat afstellen geloof ik. En ja hoor! LEVEN
Hij liep perfect! Dus, wat willen we nog meer. Was 1 probleempje, de dynamo zat niet in lijn met de poelie (?) Dus daar moest nog wat aangepast worden. En carbs e.d moeten nog worden afgesteld!
Dat was het Ik zal nog vertellen hoe die rijdt natuurlijk. En dan tot de volgende meeting
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
jetski wrote:Ik zal een leuk filmpje maken...
Eerst wat slechter nieuws. Er is ingebroken vanacht, frontje van de radio vergeten eraf te halen. Dus, die was weg. En de versterker ook.
Dashboard is redelijk naar de t*fus. Raampje weg. Naja, en die radio was ook niet goedkoop.
Erg fijn met kerst.
Het is ook bar hier in de omgeving. Schijnt bij deze tijd van het jaar te horen. Allemaal gelegenheids inbraken omdat veel mensen geld tekort komen deze periode, tenminste dat zei oom Agent vorige week...
Wil niet zeggen dat het goed te praten valt. Echt zwaar kl*te zoiets! Succes met het herstel!
Freude am Fahren.