Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
q01z wrote:zolang het niet ophoud met rammelen is er niets aan de hand!
Als jij de eerste bent die dat voor elkaar krijgt bij een AX, ben je echt de koning.. Zelfs die Audi van mij rammelt nog in het dashbord als ik optrek
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
opagt rijdt momenteel VEEL km's.. 400km p/w voor me werk.. en dan heb ik het ook nog verzonnen om een vriendin in Almere/Dronten te hebben.. OFF ALL PLACES!
dus tsja,
opzich ben ik best blij dat die opaGT niet snel is:
wat echter weer een nadeel is:
klik
(quicktime vereist)
en JA dat is volledig plankgas
dus tsja,
opzich ben ik best blij dat die opaGT niet snel is:
wat echter weer een nadeel is:
klik
(quicktime vereist)
en JA dat is volledig plankgas
blublublub, ik ben een vis!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
zo, maar weer eens updaten..
zat me trwns vd week te bedenken.. jullie zeuren altijd dat mijn wie=wie zo groot is.. maar bij de meeste van jullie gaattie over 1 a 2 ax-en.. bij mij over 7
en alleen aan smurf is niet veel gebeurd
maar goed, de update.. eigenlijk al week oud nu..
vorige week ging ik even sleutelen, maar echt heel vrolijk werd ik er niet van;
witte (opa)GT
-ik had nieuwe morrette lampen binnen gekregen (van een saxo, maar de lampen zijn hetzelfde..)
dus ik de lamp vervangen, breekt bij het terug monteren de behuizing..
-remlicht linksachter deed het niet.. lampje stuk, ik lampje vervangen.. remlicht la. en 3e remlicht niet meer werken.. na wat zoeken bleek het binnenwerk stuk. Dus ik dat vervangen
-volgende dag: ik knipperen (knipperlichten) knipperde alles bleek ik een rechterachterlicht-unit in een linkerachterlicht gestopt te hebben.. dacht dat dat niet kon? blijkbaar wel..
-dag daarna starte die niet, lege accu.. dus rest vd week met de cinquecento gereden.
rode GT (cupje)
-we gingen de GSA starten, dus even het pad opgereden om met startkabels te starten. wil me auto weer starten (op het pad..) niets meer! bleek uiteindelijk een slechte verbinding te zijn op de v-bak, dus geen massa.. duurde wel heel lang voordat ik daar achter was!
-rondje weze vlammen met me vader, niet op de limiet.. me vader moest het wel overleven.. ging perfect! auto liep super.. auto laten afkoelen, daarna weer gestart om de GSA weer te starten.. GSA starte niet meteen, dus cupje heeft +- 5min stationair staan draaien.. is de fan niet ingekomen, dus ding stond flink te stomen/water te spuiten toen ik even opkeek equis metertje stond op 140gr.. vast niet goed! (alstie nou nog tijdens het vlammen stukgaat vind ik het niet erg.. maar dit )
GSA
-starte met startkabels in 1 klikje! rondje mee gereden (pad op/af) echt super.. alleen wel heel vreemd.. aan remmen denken is blokkeren en de rem aantikken is met je neus tegen het stuur!
-s'avonds kreeg me vader m overigens niet gestart.. dus dat ga ik zo nog maar es proberen..
foto's volgen in volgende post!
zat me trwns vd week te bedenken.. jullie zeuren altijd dat mijn wie=wie zo groot is.. maar bij de meeste van jullie gaattie over 1 a 2 ax-en.. bij mij over 7
en alleen aan smurf is niet veel gebeurd
maar goed, de update.. eigenlijk al week oud nu..
vorige week ging ik even sleutelen, maar echt heel vrolijk werd ik er niet van;
witte (opa)GT
-ik had nieuwe morrette lampen binnen gekregen (van een saxo, maar de lampen zijn hetzelfde..)
dus ik de lamp vervangen, breekt bij het terug monteren de behuizing..
-remlicht linksachter deed het niet.. lampje stuk, ik lampje vervangen.. remlicht la. en 3e remlicht niet meer werken.. na wat zoeken bleek het binnenwerk stuk. Dus ik dat vervangen
-volgende dag: ik knipperen (knipperlichten) knipperde alles bleek ik een rechterachterlicht-unit in een linkerachterlicht gestopt te hebben.. dacht dat dat niet kon? blijkbaar wel..
-dag daarna starte die niet, lege accu.. dus rest vd week met de cinquecento gereden.
rode GT (cupje)
-we gingen de GSA starten, dus even het pad opgereden om met startkabels te starten. wil me auto weer starten (op het pad..) niets meer! bleek uiteindelijk een slechte verbinding te zijn op de v-bak, dus geen massa.. duurde wel heel lang voordat ik daar achter was!
-rondje weze vlammen met me vader, niet op de limiet.. me vader moest het wel overleven.. ging perfect! auto liep super.. auto laten afkoelen, daarna weer gestart om de GSA weer te starten.. GSA starte niet meteen, dus cupje heeft +- 5min stationair staan draaien.. is de fan niet ingekomen, dus ding stond flink te stomen/water te spuiten toen ik even opkeek equis metertje stond op 140gr.. vast niet goed! (alstie nou nog tijdens het vlammen stukgaat vind ik het niet erg.. maar dit )
GSA
-starte met startkabels in 1 klikje! rondje mee gereden (pad op/af) echt super.. alleen wel heel vreemd.. aan remmen denken is blokkeren en de rem aantikken is met je neus tegen het stuur!
-s'avonds kreeg me vader m overigens niet gestart.. dus dat ga ik zo nog maar es proberen..
foto's volgen in volgende post!
gsa klaar voor zn eerste ritje
mooi issie he.. vooral die kleur
oeps, zonder nummerplaat.. (zag ik pas op de foto )
futoristisch dashboard! let ook op de teller.. een oog met daarachter de snelheid..
daarboven mooi het instrumentenpaneel.. alle waarschuwingslampjes zijn op de 'auto' aangegeven, zodat je weet waar je moet zoeken! heel handig
en ook geniaal, dat handvat in het dash.. das de handrem
OpaGT bijna onherkenbaar zonder morrettes en nu met zwart gaas..
kijk, daarom staat opaGT zonder morettes.. die zijn in ERG slechte staat.. glasvezel laat ook overal los..
me 'nieuwe' velgen (van Duff), helaas met 0mm profiel aan binnenzijde.. maar ach APK duurt nog ff
achterzijde.. best netjes zo
me moeder haat me
me slicks en velgen voor de slicks..
een goede krik tilt een auto aan 1 zijde in 1x op
voorzijde is het wiel 5cm vd grond, achter 4.. stug? neuhh...
je kan zeggen wat je wil, schoon issie wel
dat zijn me nieuwe velgen iig niet..
1tje wel nu..
q01z wrote: alleen wel heel vreemd.. aan remmen denken is blokkeren en de rem aantikken is met je neus tegen het stuur!
Ah, het echte Citroen hydropneumatisch remmen
Deze GSA is echt SUPER!
Schitterend wat een voiture.
En dat interieur....
Als ik dat zie denk ik altijd, hop! de GT eruit en ook een GSA kopen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
even een crosspost vanaf de portugezen.. aangezien ik dan het hele lulverhaal niet helemaal voor niets heb getypt
niet op de spelfouten letten, tis half1 geweest, dan mag dat
---------
I thought so..
lets make it easy and name the cars:
-whity '87 (first ax, sold)
-smurf (temporary ax, 1.0E '86, sold)
-photos
-cupje (racer, 1.4GT carburator '89)
-bought it like this
-first build
the first part of the story.. lots of photo's, old now, but you can really see how much work Ive put into it
-'new' photos
Ive totally redone the entire cablesystem, because I freaked out about all the broken connectors..
-'current' look
this is how it looks from the outside right now.. well, just about
-brockje (for the rims only, 1.4GT 95bhp's '91, sold)
photos
Ive bought this car for the rims, but to be able to sell it, I repainted the car.. and yes, the result was pretty good! (could be better, but still)
-greyGT (dailydriver, 1.4GT caburator '89, sold)
-this is how I bought it
photos
bought this car for 150,-, drove it for a while without any problem! sold it for 700,- or so (traded it for a car worth that money)
-opaGT (dailydriver, 1.4GT 75bhp's '90)
photos
my current daily driver, does run quite nicely, but not without problems.. still pretty satisfied! it does between 400 and 800kms a week (400km work only, or 400km work+going to my girl)
-more photos
-GSA (dads toy, GSA 1.3, '80)
more to come?
but for now, Im going to bed
niet op de spelfouten letten, tis half1 geweest, dan mag dat
---------
I thought so..
lets make it easy and name the cars:
-whity '87 (first ax, sold)
-smurf (temporary ax, 1.0E '86, sold)
-photos
-cupje (racer, 1.4GT carburator '89)
-bought it like this
-first build
the first part of the story.. lots of photo's, old now, but you can really see how much work Ive put into it
-'new' photos
Ive totally redone the entire cablesystem, because I freaked out about all the broken connectors..
-'current' look
this is how it looks from the outside right now.. well, just about
-brockje (for the rims only, 1.4GT 95bhp's '91, sold)
photos
Ive bought this car for the rims, but to be able to sell it, I repainted the car.. and yes, the result was pretty good! (could be better, but still)
-greyGT (dailydriver, 1.4GT caburator '89, sold)
-this is how I bought it
photos
bought this car for 150,-, drove it for a while without any problem! sold it for 700,- or so (traded it for a car worth that money)
-opaGT (dailydriver, 1.4GT 75bhp's '90)
photos
my current daily driver, does run quite nicely, but not without problems.. still pretty satisfied! it does between 400 and 800kms a week (400km work only, or 400km work+going to my girl)
-more photos
-GSA (dads toy, GSA 1.3, '80)
more to come?
but for now, Im going to bed