Frens AX GT uit 1994

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Startmotor draait maar hij start niet. Hij krijgt dus of geen vonk of geen benzine. Brandstofpomp lijkt wel geluid te maken maar het klikje klonk een beetje vreemd, dus misschien was het het relais, maar toen we ernaar hebben gekeken voor het eerst was het langs een vrij drukke weg dus ff goed luisteren kon toen niet.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

mischien ook wel de injector, als ie toch naar de garage gaat zal de oplossing snel boven water komen. :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Frens
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: SunOct29, 2006 12:12:50 PM
Location: Woerden

we zijn er weer!!

Post by Frens »

Na BIJZONDER veel gedoe heb ik de GT dan toch maar bij de garage afgegeven.(In dit geval Leo de Koning in Woerden.)
Wat was het probleem, een hoofdrelais was stuk gegaan waardoor de bezinepomp niet meer werd aangestuurd en de motor dus geen benzine meer kreeg. Een paar euro?tjes verder en de auto rijd weer. Volgende keer misschien iets minder eigenwijs zelf proberen en ?m gelijk wegbrengen.
Oh ja, gistermiddag tussen bodegraven en woerden een hele oude vieze hyundai scoup? - met 3 petjes erin - aan stront gereden. Ik zag ze al aankomen, beetje lacherig doen en continue op mn black ass zitten... (volgens mij hadden ze de halfords beroofd, overal spoilers, opzetpijpjes etc etc LELIJK!! :shock: )
Uiteindelijk bij 60 km/u in zn drie tot 7000 toeren doorgetrokken (klinkt heerlijk met mn sportfilter :twisted: ) en nadat ik m in zn 4 had geschakelt was 'ie nergens meer. (logisch als je met zn 3-en in zo'n oude scoup? zit) Wel leuk dat 'ie het nog probeerde :lol:
Het blijft een heerlijk wolfje in schaapskleren!!

grtz, Frens
AX GT Zwart (200.000 op de klok)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Goed dat ie het weer doet!!!
En ach, veel tijd erin gestoken maar vast ook weer e.e.a. geleerd!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Re: we zijn er weer!!

Post by arnie »

Frens wrote:Na BIJZONDER veel gedoe heb ik de GT dan toch maar bij de garage afgegeven.(In dit geval Leo de Koning in Woerden.)
Wat was het probleem, een hoofdrelais was stuk gegaan waardoor de bezinepomp niet meer werd aangestuurd en de motor dus geen benzine meer kreeg. Een paar euro?tjes verder en de auto rijd weer. Volgende keer misschien iets minder eigenwijs zelf proberen en ?m gelijk wegbrengen.
Oh ja, gistermiddag tussen bodegraven en woerden een hele oude vieze hyundai scoup? - met 3 petjes erin - aan stront gereden. Ik zag ze al aankomen, beetje lacherig doen en continue op mn black ass zitten... (volgens mij hadden ze de halfords beroofd, overal spoilers, opzetpijpjes etc etc LELIJK!! :shock: )
Uiteindelijk bij 60 km/u in zn drie tot 7000 toeren doorgetrokken (klinkt heerlijk met mn sportfilter :twisted: ) en nadat ik m in zn 4 had geschakelt was 'ie nergens meer. (logisch als je met zn 3-en in zo'n oude scoup? zit) Wel leuk dat 'ie het nog probeerde :lol:
Het blijft een heerlijk wolfje in schaapskleren!!

grtz, Frens


Pas op, dit soort sprintjes laten je verslaafd raken aan de AX...
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Leuk is dat he :D Inderdaad verslavend! Zelfs met een 1.5D heb je dat, Lupo 1.4 TDI had er aardig moeite mee :lol:

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

NOu eeeh, ook als je geen sprintjes trekt is de ax al verslavend hoor :D

Het ax virus kent volgens mij geen genade...
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Post Reply