Frens AX GT uit 1994
Moderator: webmasters
Startmotor draait maar hij start niet. Hij krijgt dus of geen vonk of geen benzine. Brandstofpomp lijkt wel geluid te maken maar het klikje klonk een beetje vreemd, dus misschien was het het relais, maar toen we ernaar hebben gekeken voor het eerst was het langs een vrij drukke weg dus ff goed luisteren kon toen niet.
we zijn er weer!!
Na BIJZONDER veel gedoe heb ik de GT dan toch maar bij de garage afgegeven.(In dit geval Leo de Koning in Woerden.)
Wat was het probleem, een hoofdrelais was stuk gegaan waardoor de bezinepomp niet meer werd aangestuurd en de motor dus geen benzine meer kreeg. Een paar euro?tjes verder en de auto rijd weer. Volgende keer misschien iets minder eigenwijs zelf proberen en ?m gelijk wegbrengen.
Oh ja, gistermiddag tussen bodegraven en woerden een hele oude vieze hyundai scoup? - met 3 petjes erin - aan stront gereden. Ik zag ze al aankomen, beetje lacherig doen en continue op mn black ass zitten... (volgens mij hadden ze de halfords beroofd, overal spoilers, opzetpijpjes etc etc LELIJK!! )
Uiteindelijk bij 60 km/u in zn drie tot 7000 toeren doorgetrokken (klinkt heerlijk met mn sportfilter ) en nadat ik m in zn 4 had geschakelt was 'ie nergens meer. (logisch als je met zn 3-en in zo'n oude scoup? zit) Wel leuk dat 'ie het nog probeerde
Het blijft een heerlijk wolfje in schaapskleren!!
grtz, Frens
Wat was het probleem, een hoofdrelais was stuk gegaan waardoor de bezinepomp niet meer werd aangestuurd en de motor dus geen benzine meer kreeg. Een paar euro?tjes verder en de auto rijd weer. Volgende keer misschien iets minder eigenwijs zelf proberen en ?m gelijk wegbrengen.
Oh ja, gistermiddag tussen bodegraven en woerden een hele oude vieze hyundai scoup? - met 3 petjes erin - aan stront gereden. Ik zag ze al aankomen, beetje lacherig doen en continue op mn black ass zitten... (volgens mij hadden ze de halfords beroofd, overal spoilers, opzetpijpjes etc etc LELIJK!! )
Uiteindelijk bij 60 km/u in zn drie tot 7000 toeren doorgetrokken (klinkt heerlijk met mn sportfilter ) en nadat ik m in zn 4 had geschakelt was 'ie nergens meer. (logisch als je met zn 3-en in zo'n oude scoup? zit) Wel leuk dat 'ie het nog probeerde
grtz, Frens
AX GT Zwart (200.000 op de klok)
-
- AX super weirdo
Re: we zijn er weer!!
Frens wrote:Na BIJZONDER veel gedoe heb ik de GT dan toch maar bij de garage afgegeven.(In dit geval Leo de Koning in Woerden.)
grtz, Frens
Pas op, dit soort sprintjes laten je verslaafd raken aan de AX...
Freude am Fahren.
-
- AX Spaster Mammer