Danny aka Muis_84 (Citroën Xsara Coupe 1.6 16v VTR '02)
Moderator: webmasters
Okee dan weer een snelle update, vanmorgen na het leren ben ik ff mijn deurpaneeltjes erin gaan zetten, voor nu nog even over de radio aankomende zaterdag ga ik mijn versterker erin bouwen.
Het resultaat naast een hele hoop muziek:
De panelen lijken grijs door de foto maar zijn gewoon zwart;)
Nog wat leuke fotootjes die ik vanavond in Katwijk ergens heb gemaakt:
Dit was het weer, meer foto's na het inbouwen van mijn versterker.
Katers!
Muis
Het resultaat naast een hele hoop muziek:
De panelen lijken grijs door de foto maar zijn gewoon zwart;)
Nog wat leuke fotootjes die ik vanavond in Katwijk ergens heb gemaakt:
Dit was het weer, meer foto's na het inbouwen van mijn versterker.
Katers!
Muis
muis_84 wrote:Okee dan even een update met wat nieuwe foto's, ook van de binnenkant.
...
Mijn dash, helaas 4 gaatjes in, erfenis van de vorige eigenaar:
...
Katers!
Muis.
Euh, ik heb nog een complete unit liggen (zonder tellers, dat dan weer wel). Interesse?
Als je weet hoe 't moet (en d'r zijn er hier zat die 't weten, /me incluis), is het nog niet eens zo'n extreme klus om de hele zooi te vervangen. Hou er echter wel een hele (zater)dag voor gereserveerd, want juist als je er niet op rekent, zit 't tegen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- Drempelkiller
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Hey jongens, dank jullie wel voor de reacties op mijn verjaardag, ik heb de laatste tijd echt extreem weinig tijd voor de club helaas, dus ben ook neit zo vaak meer te vinden op het forum.
@Duff: Ze zitten op een goedkoop versterkertje van 300watt. samen met de boxen in de hoedenplank zorgen ze toch voor aardig wat herrie.
@ MNM(tm) NIet nodig, geen zin en geen tijd in dat werk, zit nu een telefoonhouder overheen dus erger ik me er niet meer aan.
Verders zijn inmiddels sinds de aankoop vervangen:
- Achterdemper
- Koppeling
- Dynamo
Vorige week op 160.000 gezet, en waarschijnlijk gaat ie er binnenkort uit, ligt er een beetje aan wat ik kan kopen en wat ik voor deze terugkrijg. Biedingen zijn altijd welkom, maar onthoudt, hij moet niet weg. Dus alleen als ik het bod goed genoeg vind gaat ie weg
Vriendelijke clubgroetsels
Muis!
@Duff: Ze zitten op een goedkoop versterkertje van 300watt. samen met de boxen in de hoedenplank zorgen ze toch voor aardig wat herrie.
@ MNM(tm) NIet nodig, geen zin en geen tijd in dat werk, zit nu een telefoonhouder overheen dus erger ik me er niet meer aan.
Verders zijn inmiddels sinds de aankoop vervangen:
- Achterdemper
- Koppeling
- Dynamo
Vorige week op 160.000 gezet, en waarschijnlijk gaat ie er binnenkort uit, ligt er een beetje aan wat ik kan kopen en wat ik voor deze terugkrijg. Biedingen zijn altijd welkom, maar onthoudt, hij moet niet weg. Dus alleen als ik het bod goed genoeg vind gaat ie weg
Vriendelijke clubgroetsels
Muis!
Update deel 1: APK issie door...alleen draagarm vervangen maar goed...Dan kom deze update....
Last and final update..... Words can't express...
Voor nu, even geen AX meer, maar dat er ooit weer eentje komt...probably yes... Voor nu rest de herinnering en het aandenken... De dubbele chevrons die ik nog van mijn motorkap heb getrokken...
Last and final update..... Words can't express...
Voor nu, even geen AX meer, maar dat er ooit weer eentje komt...probably yes... Voor nu rest de herinnering en het aandenken... De dubbele chevrons die ik nog van mijn motorkap heb getrokken...
-
- AX Spaster Mammer