Chris aka Drake (AX First 1.6 16v / 306 xs ph3 LePuG)
Moderator: webmasters
DuFF wrote:Edwin wrote:Tjeee zeg wat een ravage en dat op die snelheid...
Maar dat jullie er beide zonder grote problemen uit gekomen zijn, geeft dan toch wel aan dat een AX niet altijd zo onveilig is als soms beweerd wordt.
Sterkte met alles joh!
wel een groene AX-vloek, dus je bent gewaarschuwd edwin
Laten we maar hopen dat niet nog meer mensen met zulke ellende te maken gaan krijgen.
Maar Drake, voor de rest wel alles goed? toch geen vage klachten na dat ongeluk hoop ik.
Kan je broertje al iets meer herinneren?
_________________
Het volgende bericht... vind u hieronder.
-
- AX Master
- Posts: 1979
- Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
- Location: Hoogeveen (Drenthe)
- Contact:
Allemachtig zeg, dat moet echt een enorme klapper zijn geweest.
W?l vind ik het super om te horen dat jullie beide er vrij goed vanaf zijn gekomen!
W?l vind ik het super om te horen dat jullie beide er vrij goed vanaf zijn gekomen!
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Deze klapte anders ook goed
alleen nu niet meer :
spider van de conus heeft losgelaten (slechte lijm?), igg vind ik dit niet
acceptabel gezien wat het ding kost en hiervoor bedoeld is.
Speelde wel leuk sommige zullen het wel gehoord/gevoeld hebben
(speelde in de ax van me broertje)
vrijdag breng ik hem naar de importeur en eens kijken wat hun ervan zeggen en wat we terugkrijgen ivp van dit wappie wappie ding.
is (was) overgens een Spl Dynamics 15D nog wat PRO
alleen nu niet meer :
spider van de conus heeft losgelaten (slechte lijm?), igg vind ik dit niet
acceptabel gezien wat het ding kost en hiervoor bedoeld is.
Speelde wel leuk sommige zullen het wel gehoord/gevoeld hebben
(speelde in de ax van me broertje)
vrijdag breng ik hem naar de importeur en eens kijken wat hun ervan zeggen en wat we terugkrijgen ivp van dit wappie wappie ding.
is (was) overgens een Spl Dynamics 15D nog wat PRO
Bwaaah bahh.
Viel mij op dat het rechterachterwiel wel een heel sportief camber had.
Even aan het wiel zitten sjorren en ja hoor spelling, m.a.w de achteras heeft zijn beste tijd gehad nu heb ik nog een saxo asje liggen en ik hoop dat hij past (armen enz), anders word het een duur geintje.
Viel mij op dat het rechterachterwiel wel een heel sportief camber had.
Even aan het wiel zitten sjorren en ja hoor spelling, m.a.w de achteras heeft zijn beste tijd gehad nu heb ik nog een saxo asje liggen en ik hoop dat hij past (armen enz), anders word het een duur geintje.
Last edited by Drake on SatDec22, 2007 6:22:03 PM, edited 1 time in total.
nog aardig wat werk aan de winkel.. Als ik je ergens mee kan helpen een keertje bel je maar
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
jeetje ik zag de fotos net pas
Damn chrisje, dat is flink schrikken! Hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent!
Damn chrisje, dat is flink schrikken! Hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
@ foxie
de schrik is er gelukkig al een beetje vanaf maar blijft niet echt prettig om de foto's te zien. Ik zoek eigenlijk nog een overdekte plaats voor in de winter zoals nu kleine klusjes te doen dus als je wat weet
@arnie
ben bang dat het afkeur zal zijn, nu is de keuring gelukkig pas ver weg Onderstuur was gelukkig sowieso geen probleem , ze schijnen nogal tail happy te zijn maar de mr2 was een beetje te bizar met dat betreft
de schrik is er gelukkig al een beetje vanaf maar blijft niet echt prettig om de foto's te zien. Ik zoek eigenlijk nog een overdekte plaats voor in de winter zoals nu kleine klusjes te doen dus als je wat weet
@arnie
ben bang dat het afkeur zal zijn, nu is de keuring gelukkig pas ver weg Onderstuur was gelukkig sowieso geen probleem , ze schijnen nogal tail happy te zijn maar de mr2 was een beetje te bizar met dat betreft
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Drake wrote:
@arnie
ben bang dat het afkeur zal zijn, nu is de keuring gelukkig pas ver weg Onderstuur was gelukkig sowieso geen probleem , ze schijnen nogal tail happy te zijn maar de mr2 was een beetje te bizar met dat betreft
Ik weet niet of je mijn GTI toendertijd hebt gezien, maar die stonden heel wat schuiner en werd gewoon goed gekeurd. Hij mag 1 mm hebben en dat had die van mij precies
Freude am Fahren.
Vorige week was de 106 meegenomen door me broertje om de as te vervangen, echter was hij al weer snel terug omdat ze eerst wouden kijken of de huidige as nog goed was........ niet echt gezien deze aan 1 kant ingelopen was, dus ze hadden alles weer teruggezet.
Dus van de week maar een oude bekende gesloopt, komt nu goed van pas, overgens zal ik het asje weer compleet maken als ik zin icm een ax as:
ook leuk om te weten, aangewezen door de rode pijl is de stabistang welke uit de as komt aangeven door de blauwe pijl
vandaag is de as omgewisseld ( combinatie van het middenstuk van de saxo as en de armen van de huidige 106 as) en na een zakje geld te hebben opgemaakt is de as 100% gereviseerd, enige prob was dat de remverdeler niet helemaal lekker is (bleeft hangen op de hoogste stand volgens bob) maar daar kijk ik van de zomer wel naar, verder zat er een gaatje in de demper maar die las ik volgende week wel eff netjes dicht (raar genoeg maakt hij geen herrie).
Oude asje ligt nu hier, zal ik nog een foto van maken om het verschil te laten zien 1 kant is roestbruin zegmaar.
Volgende stap is de koppeling en de kabel vervangen en dan hopen dat het bakje niet meer zo hakerig schakeld. Verder wil ik eerdaags een afspraakje maken om alle het zwart/grijze plastic in een kleurtje te zetten.
Genoeg te doen dus! je kan zeggen wat je wilt maar met de franse bakjes heb je altijd wel wat te doen
Dus van de week maar een oude bekende gesloopt, komt nu goed van pas, overgens zal ik het asje weer compleet maken als ik zin icm een ax as:
ook leuk om te weten, aangewezen door de rode pijl is de stabistang welke uit de as komt aangeven door de blauwe pijl
vandaag is de as omgewisseld ( combinatie van het middenstuk van de saxo as en de armen van de huidige 106 as) en na een zakje geld te hebben opgemaakt is de as 100% gereviseerd, enige prob was dat de remverdeler niet helemaal lekker is (bleeft hangen op de hoogste stand volgens bob) maar daar kijk ik van de zomer wel naar, verder zat er een gaatje in de demper maar die las ik volgende week wel eff netjes dicht (raar genoeg maakt hij geen herrie).
Oude asje ligt nu hier, zal ik nog een foto van maken om het verschil te laten zien 1 kant is roestbruin zegmaar.
Volgende stap is de koppeling en de kabel vervangen en dan hopen dat het bakje niet meer zo hakerig schakeld. Verder wil ik eerdaags een afspraakje maken om alle het zwart/grijze plastic in een kleurtje te zetten.
Genoeg te doen dus! je kan zeggen wat je wilt maar met de franse bakjes heb je altijd wel wat te doen
Weer wat speelgoed binnen, wat wel nodig is gezien hoe hard ik ook aan de handrem ruk, hij wil niet blokkeren schijven zijn ingeroest en de blokken zijn op.
Eigenlijk wou ik gewoon massieve schijfen aangezien geboorde nutteloos ( en het staat wel leuk) maar die hadden ze niet meer.
Deze kosten eigenlijk normaal 100 euro maar ik mocht ze voor 6 tientjes hebben, tja dan zeg je geen nee tis toch voor achter en zoals ik al eerder zij staat het wel leuk.Schijven zijn van brakemax en de blokken zijn van Textar, was vrij cheapo (120 euro totaal) maar ben benieuwd kan nooit slechter zijn dan nu
morgen eff monteren als het weer een beetje meezit
Verder komen er eerdaags ook 266mm schijven voor op ipv van 247mm.
Eigenlijk wou ik gewoon massieve schijfen aangezien geboorde nutteloos ( en het staat wel leuk) maar die hadden ze niet meer.
Deze kosten eigenlijk normaal 100 euro maar ik mocht ze voor 6 tientjes hebben, tja dan zeg je geen nee tis toch voor achter en zoals ik al eerder zij staat het wel leuk.Schijven zijn van brakemax en de blokken zijn van Textar, was vrij cheapo (120 euro totaal) maar ben benieuwd kan nooit slechter zijn dan nu
morgen eff monteren als het weer een beetje meezit
Verder komen er eerdaags ook 266mm schijven voor op ipv van 247mm.