Bas aka Bas_S (AX GTI '93) Beste auto OOIT!
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Er komt nog geen vocht doorheen zodra dat gebeurt gaat er wel wat aan gebeuren.
ombouwtje gemaakt, ziet het er wat netter uit en vliegt niet alles door de wagen heen als ik 'm weer eens om een rotonde vouw.
Van lekker gaar vuren een framepje gemaakt
Dun mdf erover en een mooi lappie stof
*bling*
Nog meer foto's
ombouwtje gemaakt, ziet het er wat netter uit en vliegt niet alles door de wagen heen als ik 'm weer eens om een rotonde vouw.
Van lekker gaar vuren een framepje gemaakt
Dun mdf erover en een mooi lappie stof
*bling*
Nog meer foto's
Altijd meer PK's dan jou!
Het klinkt allemaal weer fijn in deze auto, in de AX van Sas hebben we een verse andere pioneer gedaan en de DEH-P5800MP overgezet naar de mijne.
Ook nog een setje van dezelfde Hertz speakers er bij mij ingedaan.
Zo in de zon snap ik wel waarom ze die kleur Rouge Mandarin noemen.
Ook nog een setje van dezelfde Hertz speakers er bij mij ingedaan.
Zo in de zon snap ik wel waarom ze die kleur Rouge Mandarin noemen.
die rubberen dop ff een gat door prikken, kabel erdoor trekken, dan weer terugstoppe, zit je kabel er toch door en kan er verder geen vocht langs.
als er eenmaal vocht doorkomt en op je isolatie daar komt, kun je heel je isolatie als rotte boterhammen wegtrekken en het roest als een gek.
nu loopt je kabel al door tot je accu dus moet je hem eerst weer helemaal losmaken bij de accu, wel een hip kleurtje die kabel hahah.
gelukkig hadden ze dat isolatie voorgeperforeert anders kon je nog lang zoeken ja.
subwoofertje ziet er goed uit zo in de kofferbak, komt er nog wat verlichting bij voor in het donker ?
iig een mooie ax .....
als er eenmaal vocht doorkomt en op je isolatie daar komt, kun je heel je isolatie als rotte boterhammen wegtrekken en het roest als een gek.
nu loopt je kabel al door tot je accu dus moet je hem eerst weer helemaal losmaken bij de accu, wel een hip kleurtje die kabel hahah.
gelukkig hadden ze dat isolatie voorgeperforeert anders kon je nog lang zoeken ja.
subwoofertje ziet er goed uit zo in de kofferbak, komt er nog wat verlichting bij voor in het donker ?
iig een mooie ax .....
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
Heb het vandaag toch maar gedaan Er zat nog geen vocht, maar ik wilde de kabel zowiezo even wat beter isoleren met geribbelde slang.DuFF wrote:die rubberen dop ff een gat door prikken, kabel erdoor trekken, dan weer terugstoppe, zit je kabel er toch door en kan er verder geen vocht langs.
iig een mooie AX .....
Heb de kabel losgehaalt bij de zekering, dat ging lekker makkelijk, hij loopt nu ook achter de rembekrachtiger door ipv. eroverheen. Daar ligt ie wat vaster.
Ik had nog een lapje stof van m'n wooferkist liggen, heb die maar voor het gat gedaan, ziet het er allemaal nog netter uit
Tsja, ik weet niet of ik er een lampje in wil leggen. Ik heb nog nog een zooi CCFL's liggen met 12v omvormers.
Wat is het mooist? Blauw, rood, UV(paars), groen of geen licht?
De jouwe is ook niet verkeerd hoor . Er zit nog wel wat werk in, m'n broertje wil maar niet opschieten met die motorkap (hij vind het te lekker weer ) en de zwarte rand moet nog overgespoten worden.Simpele Ziel wrote:tering, wat ziet die GTI er toch strak uit....
Weet je hoeveel meer spijt ik heb dat ik al die voorgaande bordeaux kleurige axjes voor mijn neus verkocht heb zien worden?
Ik had deze GTI zowiezo meegenomen, die mooie kleur is gewoon mazzel
-
- AX liefhebber
Ik weet het niet, vind het alle 2 wel mooi.
Maarja.. m'n kap ligt er nou al een tijdje af.. m'n broertje heeft maar geen tijd en zin om 'm te spuiten
Dat word dus wachten op slechter weer, dan heeft ie wel zin
Nu nog een leuk luchtfiltersysteempje ofzo, moet toch wat te knutselen hebben .
Maarja.. m'n kap ligt er nou al een tijdje af.. m'n broertje heeft maar geen tijd en zin om 'm te spuiten
Dat word dus wachten op slechter weer, dan heeft ie wel zin
Nu nog een leuk luchtfiltersysteempje ofzo, moet toch wat te knutselen hebben .
-
- AX liefhebber
-
- AX super weirdo
Bas_S wrote:Ik denk dat het iets is met m'n ontsteking, hij loopt stationair ook niet helemaal lekker.
Er zit ook een zoem ergens aan m'n distributieriem (volgens mij de startmotor) wat ook PKtjes slurpt
Iemand zin om 'm over de 200 te helpen?
Stationair lopen alle GTItjes en XSItjes beroerd. Is het karakter van het injectie-systeem.
btw, wees blij. 200 haal ik op lange na niet
Freude am Fahren.
Tsja, het is nu ook weg.. soms af en toe doet 'ie het nog, zal wel het weer zijn. Nouja, de alto van m'n moeder maakte hetzelfde geluid.
Ik verdacht de startmotor omdat die soms even meedraait als ik 'm start.
Het is iig niets ernstigs dus ik zit er niet zo mee
EDIT:
Wat is de top van die van jou dan?
De mijne moest de eerste paar km ook wakker worden, des te langer 'ie zo hoog in z'n toeren bleef hangen, des te hoger z'n top steeds werd.
Ook had hij toen ik net de grens over was een beetje een dood punt.
De jouwe is gewoon een beetje lui
Ik verdacht de startmotor omdat die soms even meedraait als ik 'm start.
Het is iig niets ernstigs dus ik zit er niet zo mee
EDIT:
master-arnie wrote:btw, wees blij. 200 haal ik op lange na niet
Wat is de top van die van jou dan?
De mijne moest de eerste paar km ook wakker worden, des te langer 'ie zo hoog in z'n toeren bleef hangen, des te hoger z'n top steeds werd.
Ook had hij toen ik net de grens over was een beetje een dood punt.
De jouwe is gewoon een beetje lui
-
- AX Master