Shanna aka Sjaantjuh Peugeot 106 GTI

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

sjaantje, kan je voor de snelheid van het forum je avatar even wat verkleinen asjeblief? :)
Image

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

q01z wrote:sjaantje, kan je voor de snelheid van het forum je avatar even wat verkleinen asjeblief? :)


Als jij me verteld hoe ik dat moet doen?
106 GTI

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

zooooo aangepast
106 GTI

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Nah, dacht ik je net gespot te hebben op de A4 tussen NieuwVennep en Leiden. (Ik werd met een bloedgang ingehaald door een zwarte GT met een schone jongedame achter het stuur)
Bleek het een First te zijn met een GT achterklep...

Ik mag trouwens hopen dat jij niet zo rijdt, want zij zat een hoop andere auto's naar rechts te drukken :lol:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Rio97 wrote:Nah, dacht ik je net gespot te hebben op de A4 tussen NieuwVennep en Leiden. (Ik werd met een bloedgang ingehaald door een zwarte GT met een schone jongedame achter het stuur)
Bleek het een First te zijn met een GT achterklep...

Ik mag trouwens hopen dat jij niet zo rijdt, want zij zat een hoop andere auto's naar rechts te drukken :lol:


Uhhhh haha nou ik ben vandaag wel met de ax nar het strand (zandvoort) geweest.... maaruh ik was helemaal de weg kwijt :oops: ... ik ben echt mega slecht in wegen..... maar hehe ik rijd over het algemeen redelijk netjes maar toen ik de weg kwijt was een btje niet super goed kijkend enzo.... 8)
106 GTI

muis_84
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueApr25, 2006 1:12:54 PM
Location: Leiden

Post by muis_84 »

Rio97 wrote:Nah, dacht ik je net gespot te hebben op de A4 tussen NieuwVennep en Leiden. (Ik werd met een bloedgang ingehaald door een zwarte GT met een schone jongedame achter het stuur)
Bleek het een First te zijn met een GT achterklep...

Ik mag trouwens hopen dat jij niet zo rijdt, want zij zat een hoop andere auto's naar rechts te drukken :lol:


Ha daar reed ik gister ook, alleen ben ik geen schone jongedame en heb ik geen first;) Verder klopt de beschrijving aardig:P
Klik op de banner om mijn wie = wie te bekijken!
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Gisteren dit autootje in levende lijve gezien! Ziet er echt weer HEEL netjes uit hoor!

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

kakanox wrote:Gisteren dit autootje in levende lijve gezien! Ziet er echt weer HEEL netjes uit hoor!


8) :D thnx voor compliment
106 GTI

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

:lol: de weg kwijtraken naar Zandfoort vanuit Nieuwveen :lol:

De weg uit, linksaf...... weg volgen tot aan aalsmeer, linksaf en verder alleen maar de weg volgen...... dan kom je vanzelf in zandfoort (als ik het ff uit mijn hoofd doe) :roll:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Rock's wrote::lol: de weg kwijtraken naar Zandfoort vanuit Nieuwveen :lol:

De weg uit, linksaf...... weg volgen tot aan aalsmeer, linksaf en verder alleen maar de weg volgen...... dan kom je vanzelf in zandfoort (als ik het ff uit mijn hoofd doe) :roll:


Haha ja heb het al een keer met de scooter gereden ging echt super.... maar me pa zei al als je dus 1 bepaalde weg mist rijd je haarlem noord in en dan spaarndam enzo en dan kom je geen borden meer tegen zowat.... en ik als echt wegonbekende wist daar dus echt niet meer hoe ik eruit moest komen.... uiteindelijk de snelweg op richting amsterdam (das het enige wat ik nog zag dak denk daar moet ik dan heen).... enne toen via zwaanshoek en badhoevedorp weer naar aalsmeer :D echt onwijs om maar toch nog thuis gekomen miss maar ff een navigatie aanschaffen haha ..... mja zo wel ff wat gezien :P
106 GTI

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Zo vandaag weer ff chris laten sleutelen aan mijn ax 8) .... gasklephuis ofzo moest vervangen worden, hij viel steeds uit doordat die te laag in zn toeren kwam.... hopenlijk het probleem vervangen nogal lastig dat uitvallen :?
106 GTI

Cyberjoc
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: ThuJun22, 2006 5:40:36 PM
Location: Aalsmeer
Contact:

Post by Cyberjoc »

Hoi Shana,

Ha ha, heb je het weer voor elkaar dat je broer je auto repareert :D. Doe je goed. Ondertussen is bijna wel de hele familie wijfjes aan de AX!

Je broer was er erg zuinig op en poetste hem regelamatig. Moet je wel blijven doen natuurlijk.

@ Rock's
Klopt precies. Bij Aalsmeer de N201 op en immer gerade aus. Langs mijn flatje :)
Hobby = Citroën AX Furio 1.4i
Werk = SEAT Ibiza 1.9 TDI

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Cyberjoc wrote:Hoi Shana,

Ha ha, heb je het weer voor elkaar dat je broer je auto repareert :D. Doe je goed. Ondertussen is bijna wel de hele familie wijfjes aan de AX!

Je broer was er erg zuinig op en poetste hem regelamatig. Moet je wel blijven doen natuurlijk.

@ Rock's
Klopt precies. Bij Aalsmeer de N201 op en immer gerade aus. Langs mijn flatje :)


Haha jah ffies lief aan kijken :lol: ..... en dan doen ze wel alles voor mij 8) .....joah nu chris ook weer un AX :P ...

ik probeer het poetsen btje bij te houden gheghe :oops:
106 GTI

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Cyberjoc wrote:Hoi Shana,

Ha ha, heb je het weer voor elkaar dat je broer je auto repareert :D. Doe je goed. Ondertussen is bijna wel de hele familie wijfjes aan de AX!

Je broer was er erg zuinig op en poetste hem regelamatig. Moet je wel blijven doen natuurlijk.

@ Rock's
Klopt precies. Bij Aalsmeer de N201 op en immer gerade aus. Langs mijn flatje :)


Haha jah ffies lief aan kijken :lol: ..... en dan doen ze wel alles voor mij 8) .....joah nu chris ook weer un AX :P ...

ik probeer het poetsen btje bij te houden gheghe :oops:
106 GTI

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Aaaaaaaaaah die *** auto valt nog steeds uit :( ..... iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen bij de AX? tschijnt een bekend probleem te zijn maar ik vind het toch wel heel erg iritand :?
106 GTI

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

slechte bobine of module, oftuwel, slechte vonk!

aangezien dat bij jou ineen zit.. slechte bobine, vonk eens laten testen door chris?
Image

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

q01z wrote:slechte bobine of module, oftuwel, slechte vonk!

aangezien dat bij jou ineen zit.. slechte bobine, vonk eens laten testen door chris?


Thnx ik zal het eens tegen hem zeggen :)
106 GTI

MOHGirl
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 66
Joined: ThuJun08, 2006 11:51:44 AM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by MOHGirl »

Ik heb precies hetzelfde :( Ik word er ook een beetje gestoord van, zullen we dan samen maar gaan klussen shan? Die mannen hebben toch altijd alleen maar tijd voor hun eigen auto ;)
Ik heb mijn overal nog wel ergens onderin de kast liggen hopak?!
Zetten we er een zekering tussen in ofzo "hoorde ik heel wijs iemand zeggen", en dan gaan we hem "uitlezen" en dan valt hij niet meer uit 8) .
"Alles went, behalve een vent"

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

MOHGirl wrote:Ik heb precies hetzelfde :( Ik word er ook een beetje gestoord van, zullen we dan samen maar gaan klussen shan? Die mannen hebben toch altijd alleen maar tijd voor hun eigen auto ;)
Ik heb mijn overal nog wel ergens onderin de kast liggen hopak?!
Zetten we er een zekering tussen in ofzo "hoorde ik heel wijs iemand zeggen", en dan gaan we hem "uitlezen" en dan valt hij niet meer uit 8) .



Joah ik owk:S... vandaag ging die vet sputteren joh ik geef gas en hik hik haha mja.... is een beter idee;) hea gheghe jahaaa!!! nooit tijd haha ....

Uhmmm jah gan we es ff koekeloere 8) me scooter maakte ik ook grotendels zelf :P
106 GTI

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Eindelijk kan ik weer wat melden op mn wie is wie :lol: .... vandaag hebben ze mijn uitlaat eronder gelast jeeej! heerlijk geluidje eruit en bleek dat mn ouwe ook best aan vervanging toe was hehe ..... inmiddels ben ik ook van het uitvallen af :D oplossing was het gasklephuis vervangen met dank aan mn broer chris :P foto's volgen nog :wink:
106 GTI

Post Reply