jij was er niet bij he! dan gaat het hardstikke fout!Elsje wrote:uh ooow,
watskebeurt...
D.J. Reeder alias DeeJee (AX-monteur)
Moderator: webmasters
Ojee, wat zal ik nu weer aantreffen?
Volgende week maar eens naar kijken; gelukkig heb ik nog wel ergens een middagje vrij. Kan ik gelijk de geluidsinstallatie een beetje opvoeren
enne.. Els, je mag best komen helpen hoor! Gezelli!

Volgende week maar eens naar kijken; gelukkig heb ik nog wel ergens een middagje vrij. Kan ik gelijk de geluidsinstallatie een beetje opvoeren

enne.. Els, je mag best komen helpen hoor! Gezelli!

Alles wat van je auto afvalt goed bekijken:
- onnuttig? laten liggen.
- nuttig? gewoon weer vastlassen!
Hertog jan, alfa, brand, leeuw, jupiler.... dus liever GEEN burgerslootwater
Enne.. ik weet niet waar Rogier over zeurt hoor, maar bij ons in de schuur hangt een onvervalste proffessionele oliefiltersleutel! Dus kom maar op!
(alleen even verzinnen wanneer ik tijd heb
)

Enne.. ik weet niet waar Rogier over zeurt hoor, maar bij ons in de schuur hangt een onvervalste proffessionele oliefiltersleutel! Dus kom maar op!
(alleen even verzinnen wanneer ik tijd heb

Jee, wat een leuk idee!
Nu nog even een foto van mijn oude eendrover vinden EN ergens op internet dumpen en linken; want je kan hier nog steeds geen footoos rechtstreeks van je pc invoegen geloof ik...
Enneh... mijn bier is erg hard gegaan met die warme dagen.. hint...
Nu nog even een foto van mijn oude eendrover vinden EN ergens op internet dumpen en linken; want je kan hier nog steeds geen footoos rechtstreeks van je pc invoegen geloof ik...

Enneh... mijn bier is erg hard gegaan met die warme dagen.. hint...

-
- Archivaris
Voor foto's uploaden kun je ook hier eens kijkenDeeJee wrote:Nu nog even een foto van mijn oude eendrover vinden EN ergens op internet dumpen en linken; want je kan hier nog steeds geen footoos rechtstreeks van je pc invoegen geloof ik...)

Groetjes,
Michel
photobucketDeeJee wrote:Jee, wat een leuk idee!
Nu nog even een foto van mijn oude eendrover vinden EN ergens op internet dumpen en linken; want je kan hier nog steeds geen footoos rechtstreeks van je pc invoegen geloof ik...![]()
weer rogier alles van!
ja en mijn as is erg hard gegaanDeeJee wrote: Enneh... mijn bier is erg hard gegaan met die warme dagen.. hint...

dus binnenkort graag de schuur weer lenen
(en jullie erbij natuurlijk)
groet,
elsje

Done: ax kopen
elsje

Done: ax kopen
Ziezo,
De grijze GT heeft weer een jaartje apk!
Hoefde niet eens zoveel aan te gebeuren eigenlijk. De ruitensproeier had zichzelf al gerepareerd
dus het belangrijkste was de nieuwe koplampen. Viel natuurlijk weer tegen, want groot licht bleek het dus niet te doen, lampjes pasten niet in nieuwe koplampen, massaprobleem linkerkoplamp etc.....
Maar mooi gelijk even de versnellingspook gerepareerd (kogelgewricht was "uit de kom" geschoten; iemand wel ns meegemaakt?) en de ruitenwisser op standje DTM gezet. Nu alleen nog die witte knippers erin en booskijkers aan de nieuwe motorkap lassen!
Overigens nog steeds geen mooie digitale foto van de oude Eendrover op m'n computer gezet
De grijze GT heeft weer een jaartje apk!
Hoefde niet eens zoveel aan te gebeuren eigenlijk. De ruitensproeier had zichzelf al gerepareerd

Maar mooi gelijk even de versnellingspook gerepareerd (kogelgewricht was "uit de kom" geschoten; iemand wel ns meegemaakt?) en de ruitenwisser op standje DTM gezet. Nu alleen nog die witte knippers erin en booskijkers aan de nieuwe motorkap lassen!
Overigens nog steeds geen mooie digitale foto van de oude Eendrover op m'n computer gezet

-
- Drempelkiller
Gefeliciteerd met je verse APK.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
De keurmeester heeft er ander heel kritisch naar gekeken hoor!q01z wrote:als ik rogier een beetje mag geloven, is dit best een lachwekkende apk.. maar ook die tellen!

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage