Kevin aka kakanox

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Locked
kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Even voor de duidelijkheid:

Ik haal de Sport hiernaartoe, heb al een auto gesloopt voor een nieuwe zijkant, en ben er al een paar dagen tijd aan kwijt.. Hij stond voor 400 op marktplaats maar als er mensen gaan denken dat ie voor eenzelfde bedrag weg kan, dan kunnen die mensen er mooi naar fluiten :)

Ik doe 'm niet graag weg, heb er al moeite en spullen voor en alleen een losse cilinderkop van zo'n ding is al 300 euro waard.. dus als je 'm wil hebben, denk dan richting een rug...

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Of, whatever.
Laat maar.

Ik houd 'm liever zelf.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ok Kevin, nu kan zelfs ik je niet meer volgen..

binnen een dag zet je een auto die je nog hebt opgehaald te koop voor een bod, te hoop voor een bod rond de 1000,- terwijl je zelf toegeeft 400,- betaald te hebben (inderdaad, je hebt er wel werk aangedaan) en nog gene post later haal je m weer uit de verkoop?

kijk, mij maakt het niets uit.. ik zie het liefst zoveel mogelijk sportjes bij liefhebbers binnen de club, maar beetje duidelijkheid voor degene met wellicht serieuze intersse in de sport zou handig zijn?
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Een echte liefhebber met serieuze interesse zou me alsnog pb'en, of niet?

De enige reden dat ie weggaat is dat ik 'm liever op Citromobile tegenkom dan onder het stof in een oude schuur, waar ie alleen maar kan rotten.
Ik heb momenteel ff geen geld om 'm professioneel op te slaan en geen tijd om eraan te werken.

Het is een liefhebbersauto, ik wil 'm eigenlijk niet kwijt, dan zou jij 'm toch ook niet voor een laag bedrag verkopen?

En daarnaast... Als jij een setje Hockenheims zoals jij/Jeri?l hebt/heeft kan kopen voor 100 euro, zou je het dan voor datzelfde bedrag weer verkopen?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

nee, die zou de weinige foto's nog een keer aandachtig bekijken..
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

q01z wrote:nee, die zou de weinige foto's nog een keer aandachtig bekijken..


als je echt graag zo'n ding wel hebben en je kan 'm betalen stuur je een pb. enige twijfel, en dan doe je het niet.
Als iemand dit ding van me overneemt moet ie vertroeteld worden, niet voor een habbekrats gekocht en als speeltje in de tuin staan.

Kom er nog ff op terug, want vind dat serieus echt het slapste argument dat ik OOIT gehoord heb... "je hebt er zelf maar 400 voor betaald dus"

>> Betekent dat als Aad bijvoorbeeld een GT koopt voor 350 hij er bij elkaar maar 350 voor maar terug krijgen als ie 'm sloopt? Dat is een leuk voorbeeld waar een forse gewinst gemaakt is.

Aad: Je hebt 'm verdiend! En ik deze ook.

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

Ik kan best wel begrijpen dat mens zo kan twijfelen over de toekomst van een wagen.

Tussen geld/familie/autopassie is het niet altijd eenvoudig en onze klein koppen moeten hard nadenken om de beste keuze kunnen doen.

Mijn kop heeft het ook moelijk mee, derjuist heb ik juist mijn grijse GT van ebay weggedaan....

Zo kevin, met alles wat je zal sparen door je 1.4d te tanken ipv je GT .... zal je zeker die sport kunnen opknappen 8) :P

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

kev, ik zeg niet dat je hem niet verdient..
maar in dezelfde post zeggen dat jij er 400 voor hebt betaald en dan een regel verder zetten dat je er +-1000,- voor wil hebben, dat maakt m niet echt verkoopbaar.

maar goed, ik ga me weer afzijdig houden

salute
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Makkelijk geld verdienen zo. Geen reet eraan doen en dan toch voor 1000 euro weg willen doen. Je fungeert eigenlijk gewoon als tussenpersoon die ff 600 euro in zijn zak wil steken, mij best, maar niet slim om dat ergens te doen waar iedereen weet waarvoor je hem hebt gekocht.

Btw, al het zoveelste project waar je niet in doorzet. Hoor ik je op citromobile nog vloeken over hte verkopen van je vorige sport, heb je er 1 om hem vervolgens weer te verkopen.... Komt niet echt over he....
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Waar de fuck bemoeien jullie je allemaal mee? Het is niet JULLIE sport, het is MIJN sport.

Of ja, nu niet meer, want hij is zojuist verkocht.

En het gaat er niet om wat q01z of master-arnie er voor wil betalen. De liefhebber geeft er voor wat hij 'm waard vindt, en dat is in mijn ogen genoeg.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mooi, weer een discussie minder..
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

q01z wrote:mooi, weer een discussie minder..


I didn't start it... :)
Last edited by kevin.broke on TueMay30, 2006 9:23:32 AM, edited 1 time in total.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Dieselblokje staat trouwens in m'n tuin inmiddels!! Het heeft allemaal flink wat langer geduurd ivm regen, wat schade die ik eerst op wilde lossen en gesneuveld gereedschap: heb een steeksleutel 10 en een dop 19 gebroken en een ratel gemold! Typisch genoeg ging de 3/8e ratel aan gort, en niet de 1/2 die ik altijd mishandel met anderhalve meter pijp als verlengstuk enzovoorts.

Dan over de schade: Deze auto heeft waarschijnlijk in een kop-staartbotsing gezeten waarbij de auto ervoor een vrachtwagen was. Niet zozeer de onderste chassisbalken onder de motorkap, maar met name de bovenkant (vanaf de koplampen omhoog) heeft een flinke optater gehad. Daardoor loopt het RV scherm iets naar binnen en zijn de motorkapsteunen krom waardoor de motorkap er scheef op ligt en niet lekker sluit. Aan de achterkant onder de auto is duidelijk te zien dat de trekhaak vervangen is, waarschijnlijk omdat ie behoorlijk krom onder de auto heeft gezeten. Ook het witte plastic onder de achterbumper is gescheurd en de randen onder de achterlichten hebben niet helemaal de oorspronkelijke vorm. Aan de achterkant is de schade beduidend beter hersteld dan voor.

"Maar waarom heeft Kevin deze auto dan toch gekocht?" vraag je je waarschijnlijk af. Antwoord is simpel: Hij liep goed toen ik voor het eerst ging kijken, ik zag geen rook achter de auto (behalve bij de koude start), had weinig tijd en wel de behoefte aan een dieseltje. De prijs was extreem laag, zo laag dat ik voor hetzelfde geld een los dieselblok op de sloop kan kopen waarvan ik dan niet eens zeker weet of ie goed is of niet. Inpakken en wegwezen dus, want als het niks was kon ik 'm als nog slopen en had ik een dieselblokje over!

En ja, ok, ik ben nu een ander blokje in aan het bouwen, heb de voorkant in ere moeten herstellen en moet er voor het nette een paar stukjes in lassen en er voor het nette nog even aan (laten) trekken... Dan heb ik nog steeds een leuk dieseltje voor weinig geld.

M.a.w.: Ik heb pech gehad, maar 't komt wel goed :)

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Waar de **** bemoeien jullie je allemaal mee? Het is niet JULLIE sport, het is MIJN sport.


Kevin, ik wil me er niet te veel mee bemoeien maar omdat je zoveel plannen hebt zijn mensen geintereseerd wat er van terrecht komt, en zeggen ze iets in je topic.

2 weken geleden zei je nog:
Slopen? Ben je gek? Ga 'm netjes opknappen... twijfel alleen nog over het volledig overspuiten. Lak is echt niet slecht, hij heeft maar een paar klein plekjes en de linker zijkant, moet eens ff aan Mohammed vragen in hoeverre het nog te repareren is z?nder volledig overspuiten.
Is nl. echt ALLEEN maar blikschade. Ding heeft bijna z'n hele leven binnen gestaan, zelfs achter de koplampen is nog origineel volgens mij, heb het iig nog nooit in de originele lak gezien.

En nu, 2 weken later is t veelste veel werk en kost t tteveel, ja sorry hoor maar alleen die eerste regel ben je al dik 2 maanden zoet, laat staan de rest....en totallosse sport uit belgie invoeren lukt niet in 2 dagen
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Total loss? Wie heeft het over total loss? de auto is gekeurd met deze schade!

maar goed, ik vind inderdaad dat ook jij je er niet mee moet bemoeien en het gewoon moet laten voor wat is :)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

laten we dat dan maar doen.
Succes met je diesel!

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

kakanox wrote:Total loss? Wie heeft het over total loss? de auto is gekeurd met deze schade!

maar goed, ik vind inderdaad dat ook jij je er niet mee moet bemoeien en het gewoon moet laten voor wat is :)


kan ie nog total loss zijn :lol:
mijn ax is al 2 keer total loss
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

een ax is zo maar total loss... :| aangezien de dagwaarde niet erg hoog is .. :oops:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Joost wrote:mijn AX is al 2 keer total loss geweest


dat bedoel je waarschijnlijk ;)

m'n diesel is denk ik ook aardig total loss geweest. Nu gaat 't de goede kant uit :)

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

viel anders gister nog best tegen om dat blokje uit dat zwarte hok te krijgen
laten balanceren op een pompkrik, een standaard krik op een blokkie hout en nog een pompkrik :lol:
"hey, hij zit hier nog vast" > losmaken
"verrek, hier ook nog" > losmaken
"hmmm daar zit ook nog een kabeltje" > losmaken

8)
1721 cc Image

Locked