Shanna aka Sjaantjuh Peugeot 106 GTI

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Wolfje wrote:haai wat leuk de eerste waarvan ik weet dat ze ook paardrijd en in een AX rijd haha welkom :)
:D
106 GTI

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Hop en weer klaar :lol:

vandaag remblokken vervangen, injectiehuis gereinigd, mislamp rechts vervangen, remslangen aan bijde kanten vervangen, roter van de verdelerkap opgeschuurd, olie en kvs bijgevult.

hij kan er voorlopig weer tegenaan :).

velgjes schieten niet echt op maar die zitten er bij de volgende meeting (fs/cm) wel onder.

musketier dempertje moet er ook nog onder en nog wat leuke dingetjes.

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

Drake wrote:Hop en weer klaar :lol:

vandaag remblokken vervangen, injectiehuis gereinigd, mislamp rechts vervangen, remslangen aan bijde kanten vervangen, roter van de verdelerkap opgeschuurd, olie en kvs bijgevult.

hij kan er voorlopig weer tegenaan :).

velgjes schieten niet echt op maar die zitten er bij de volgende meeting (fs/cm) wel onder.

musketier dempertje moet er ook nog onder en nog wat leuke dingetjes.


Jeeeeeej is door de apk heen :D zelfs was ik weer de lul kwam een man van rdw steekproef, en maar kloten en wat zoeken hehe maar hij kon nix vinden. Behalve dat ze een half uur bezig zijn geweest met de koplamp afstellen. Ik ben weer blij dat die weer voor een jaartje goed is :D kenne we weer touren 8)
106 GTI

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

hehe kom maar op met de steekproef :lol: .

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Drake wrote:hehe kom maar op met de steekproef :lol: .


Nu we het toch over een steekproef hebben. Het valt niet te controleren, maar stel dat ze erachter komen dat er een 1.4 in ligt. Zouden ze daarover kunnen dwarsliggen?
Freude am Fahren.

edwin ss50
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 363
Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
Location: st.nyk
Contact:

Post by edwin ss50 »

ik denk dat dat wel een beetje mee valt, volgens mij moet je er officieel wel een melding van maken, maar je komt nog niet boven de 40% vermogens stijging.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

gefeliciteerd met je apk!!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

edwin ss50 wrote:ik denk dat dat wel een beetje mee valt, volgens mij moet je er officieel wel een melding van maken, maar je komt nog niet boven de 40% vermogens stijging.


joah volges mij heeft het met het aantal pk te maken wat je stijgt en denk alsk bijv ineens veelste veel pk heb voor mijn leeftijd dak dan niet verzekerd ben... maar zoveel ist niet :)
106 GTI

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

AX_Powah wrote:gefeliciteerd met je apk!!

thnx :D
106 GTI

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

gefeliciteerd met de apk!!

over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin :lol: (voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!

over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin :lol: (voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)

:D ohhh ik d8 k*t als ze maar niet moeilijk doen....

heb trouwens ook maar even een hoedenplank achterin gedaan was iemand zo leuk om me achterklep btje uit ze voegen te trekken :? weet niet wat ze van plan waren maar voor de zekerheid dat die dr strax een keer naast staat :lol:
106 GTI

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

Motorinhoud e.d zijn alleen van belang als het specifiek op je kenteken opgegeven is. Verder heeft apk er niks mee te maken, zolang het aantal cilinders maar hetzelfde is :P

Nice!! Weer een jaartje toeren :P
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!

over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin :lol: (voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)


Wat heeft hij ervoor betaald dan? Kerel hier uit het dorp is al dik 1 jaar zijn kenteken kwijt omdat ze erachter kwamen dat hij iets meer vermogen had dan origineel was....

En die heeft een Opel Kadett GSI met c20let. Hij is met die motor zelfs niet opnieuw RDW te keuren om de simpele rede dat de constructie van een kadett niet voor zulke vermogens gebouwd is...
Freude am Fahren.

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

master-arnie wrote:
kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!

over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin :lol: (voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)


Wat heeft hij ervoor betaald dan? Kerel hier uit het dorp is al dik 1 jaar zijn kenteken kwijt omdat ze erachter kwamen dat hij iets meer vermogen had dan origineel was....

En die heeft een Opel Kadett GSI met c20let. Hij is met die motor zelfs niet opnieuw RDW te keuren om de simpele rede dat de constructie van een kadett niet voor zulke vermogens gebouwd is...


Uhm das wel k*t dan :? ... maar mijn volcane is toch kwa constructie goed genoeg voor een 1.4? tis toch dezelfde motor maar dan met grotere inhoud..?
106 GTI

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Jouw Volcane = idd prima geschikt voor 80-85 pk ipv 60.

En dat is alleen al als ze het al opvalt. De enige uiterlijk verschillen zijn het inlaatspruitstuk, de sticker op de ECU (die kan je eraf halen of het kapje vervangen door een originele), en het typeplaatje voorop het motorblok (die kan er ook af).

Daarnaast heb je een spaghetti... maar ook dat valt niet zo op :)

En tsja... dan heeft die gozer bij jou in het dorp flink pech gehad denk ik, dat ie een keurmeester is tegengekomen die wist wat een C20LET kan en die erover wilde mierenneuken... of hij heeft z'n remsysteem niet aangepast.

Deze keurmeester zag nl. wel dat er behoorlijk aan het motortje geschroefd was, maar zag ook een vijfgaats onderstel met calibra turbo remmen, en dan zijn ze al gauw redelijk..

Sjaantjuh
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 157
Joined: SunMar19, 2006 8:57:47 PM
Location: Uithoorn

Post by Sjaantjuh »

kakanox wrote:Jouw Volcane = idd prima geschikt voor 80-85 pk ipv 60.

En dat is alleen al als ze het al opvalt. De enige uiterlijk verschillen zijn het inlaatspruitstuk, de sticker op de ECU (die kan je eraf halen of het kapje vervangen door een originele), en het typeplaatje voorop het motorblok (die kan er ook af).

Daarnaast heb je een spaghetti... maar ook dat valt niet zo op :)

En tsja... dan heeft die gozer bij jou in het dorp flink pech gehad denk ik, dat ie een keurmeester is tegengekomen die wist wat een C20LET kan en die erover wilde mierenneuken... of hij heeft z'n remsysteem niet aangepast.

Deze keurmeester zag nl. wel dat er behoorlijk aan het motortje geschroefd was, maar zag ook een vijfgaats onderstel met calibra turbo remmen, en dan zijn ze al gauw redelijk..


Uhm dan gaatk dat maar ff doorgeven was niet van plan om gezeik te krijgen met me auto:S.... dus chris hehe :P je heb dan weer wat te doen
106 GTI

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

nee hoor aangezien alles orgineel is :wink: enige wat ik zou moeten doen eventueel is het type plaatje van de moter overzetten.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Velgen zitten eronder en zusje wou wat foto's hebben,
bij deze dan :) :

Image
Image
Image
Image

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

ziet er netjes uit hoor, beter toch, een verlaagde volcane, die liggen in de regel zo oog dat je als je staat bijne je reservewiel kan zien hangen aan de onderkant... :roll:
**Stay Tuned**
Image
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

psies, zo hoog als ze standaard staan is gewoon geen pan :lol:

Post Reply