Wolfje wrote:haai wat leuk de eerste waarvan ik weet dat ze ook paardrijd en in een AX rijd haha welkom
Shanna aka Sjaantjuh Peugeot 106 GTI
Moderator: webmasters
Hop en weer klaar
vandaag remblokken vervangen, injectiehuis gereinigd, mislamp rechts vervangen, remslangen aan bijde kanten vervangen, roter van de verdelerkap opgeschuurd, olie en kvs bijgevult.
hij kan er voorlopig weer tegenaan .
velgjes schieten niet echt op maar die zitten er bij de volgende meeting (fs/cm) wel onder.
musketier dempertje moet er ook nog onder en nog wat leuke dingetjes.
vandaag remblokken vervangen, injectiehuis gereinigd, mislamp rechts vervangen, remslangen aan bijde kanten vervangen, roter van de verdelerkap opgeschuurd, olie en kvs bijgevult.
hij kan er voorlopig weer tegenaan .
velgjes schieten niet echt op maar die zitten er bij de volgende meeting (fs/cm) wel onder.
musketier dempertje moet er ook nog onder en nog wat leuke dingetjes.
Drake wrote:Hop en weer klaar
vandaag remblokken vervangen, injectiehuis gereinigd, mislamp rechts vervangen, remslangen aan bijde kanten vervangen, roter van de verdelerkap opgeschuurd, olie en kvs bijgevult.
hij kan er voorlopig weer tegenaan .
velgjes schieten niet echt op maar die zitten er bij de volgende meeting (fs/cm) wel onder.
musketier dempertje moet er ook nog onder en nog wat leuke dingetjes.
Jeeeeeej is door de apk heen zelfs was ik weer de lul kwam een man van rdw steekproef, en maar kloten en wat zoeken hehe maar hij kon nix vinden. Behalve dat ze een half uur bezig zijn geweest met de koplamp afstellen. Ik ben weer blij dat die weer voor een jaartje goed is kenne we weer touren
106 GTI
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
edwin ss50 wrote:ik denk dat dat wel een beetje mee valt, volgens mij moet je er officieel wel een melding van maken, maar je komt nog niet boven de 40% vermogens stijging.
joah volges mij heeft het met het aantal pk te maken wat je stijgt en denk alsk bijv ineens veelste veel pk heb voor mijn leeftijd dak dan niet verzekerd ben... maar zoveel ist niet
106 GTI
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!
over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin (voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)
ohhh ik d8 k*t als ze maar niet moeilijk doen....
heb trouwens ook maar even een hoedenplank achterin gedaan was iemand zo leuk om me achterklep btje uit ze voegen te trekken weet niet wat ze van plan waren maar voor de zekerheid dat die dr strax een keer naast staat
106 GTI
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!
over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin (voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)
Wat heeft hij ervoor betaald dan? Kerel hier uit het dorp is al dik 1 jaar zijn kenteken kwijt omdat ze erachter kwamen dat hij iets meer vermogen had dan origineel was....
En die heeft een Opel Kadett GSI met c20let. Hij is met die motor zelfs niet opnieuw RDW te keuren om de simpele rede dat de constructie van een kadett niet voor zulke vermogens gebouwd is...
Freude am Fahren.
master-arnie wrote:kakanox wrote:gefeliciteerd met de apk!!
over die steekproef: doen ze niet moeilijk over. Maat van me is er zojuist met vlag en wimpel doorheen gekomen met een Corsa B GSI... en een C20LET voorin (voor degenen die niet weten wat dat is: in dit geval 280 pk ipv 106)
Wat heeft hij ervoor betaald dan? Kerel hier uit het dorp is al dik 1 jaar zijn kenteken kwijt omdat ze erachter kwamen dat hij iets meer vermogen had dan origineel was....
En die heeft een Opel Kadett GSI met c20let. Hij is met die motor zelfs niet opnieuw RDW te keuren om de simpele rede dat de constructie van een kadett niet voor zulke vermogens gebouwd is...
Uhm das wel k*t dan ... maar mijn volcane is toch kwa constructie goed genoeg voor een 1.4? tis toch dezelfde motor maar dan met grotere inhoud..?
106 GTI
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Jouw Volcane = idd prima geschikt voor 80-85 pk ipv 60.
En dat is alleen al als ze het al opvalt. De enige uiterlijk verschillen zijn het inlaatspruitstuk, de sticker op de ECU (die kan je eraf halen of het kapje vervangen door een originele), en het typeplaatje voorop het motorblok (die kan er ook af).
Daarnaast heb je een spaghetti... maar ook dat valt niet zo op
En tsja... dan heeft die gozer bij jou in het dorp flink pech gehad denk ik, dat ie een keurmeester is tegengekomen die wist wat een C20LET kan en die erover wilde mierenneuken... of hij heeft z'n remsysteem niet aangepast.
Deze keurmeester zag nl. wel dat er behoorlijk aan het motortje geschroefd was, maar zag ook een vijfgaats onderstel met calibra turbo remmen, en dan zijn ze al gauw redelijk..
En dat is alleen al als ze het al opvalt. De enige uiterlijk verschillen zijn het inlaatspruitstuk, de sticker op de ECU (die kan je eraf halen of het kapje vervangen door een originele), en het typeplaatje voorop het motorblok (die kan er ook af).
Daarnaast heb je een spaghetti... maar ook dat valt niet zo op
En tsja... dan heeft die gozer bij jou in het dorp flink pech gehad denk ik, dat ie een keurmeester is tegengekomen die wist wat een C20LET kan en die erover wilde mierenneuken... of hij heeft z'n remsysteem niet aangepast.
Deze keurmeester zag nl. wel dat er behoorlijk aan het motortje geschroefd was, maar zag ook een vijfgaats onderstel met calibra turbo remmen, en dan zijn ze al gauw redelijk..
kakanox wrote:Jouw Volcane = idd prima geschikt voor 80-85 pk ipv 60.
En dat is alleen al als ze het al opvalt. De enige uiterlijk verschillen zijn het inlaatspruitstuk, de sticker op de ECU (die kan je eraf halen of het kapje vervangen door een originele), en het typeplaatje voorop het motorblok (die kan er ook af).
Daarnaast heb je een spaghetti... maar ook dat valt niet zo op
En tsja... dan heeft die gozer bij jou in het dorp flink pech gehad denk ik, dat ie een keurmeester is tegengekomen die wist wat een C20LET kan en die erover wilde mierenneuken... of hij heeft z'n remsysteem niet aangepast.
Deze keurmeester zag nl. wel dat er behoorlijk aan het motortje geschroefd was, maar zag ook een vijfgaats onderstel met calibra turbo remmen, en dan zijn ze al gauw redelijk..
Uhm dan gaatk dat maar ff doorgeven was niet van plan om gezeik te krijgen met me auto:S.... dus chris hehe je heb dan weer wat te doen
106 GTI