Shanna aka Sjaantjuh Peugeot 106 GTI
Moderator: webmasters
Citrosan wrote:Hoi Shanna, welkom bij het cluppie en veel rijplezier toegewenst in je mooie AX enne de audio die Chris had ingebouwd, blijft die er toch wel in zitten he???
dat past namelijk toch niet in z'n Mr2 en om 't nou op de bagagedrager van z'n fiets vast te maken...
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
Kom je ook eens naar een meeting ???
Jep de eerst volgende
haha hier 'n collega van C1000 Leiderdorp
maaruhh welkom hier inderdaad al 'n overbekende AX hier, zeker een goede aankoop geweest. Wees er zuinig op, en tot op de meeting denk
Gezellig jep eerst volgende ga ik mee
Toevallig een C1000 in Uithoorn waar je werkt..? Dan zal ik je autootje nog wel vaak tegenkomen denk ik...
Jep in het zijdelwaard woon jij daar in de buurt ?
Hoi Shanna, welkom bij het cluppie en veel rijplezier toegewenst in je mooie AX enne de audio die Chris had ingebouwd, blijft die er toch wel in zitten he???
Jep gelukkig wel hihi
Jep de eerst volgende
maaruhh welkom hier inderdaad al 'n overbekende AX hier, zeker een goede aankoop geweest. Wees er zuinig op, en tot op de meeting denk
Toevallig een C1000 in Uithoorn waar je werkt..? Dan zal ik je autootje nog wel vaak tegenkomen denk ik...
Hoi Shanna, welkom bij het cluppie en veel rijplezier toegewenst in je mooie AX enne de audio die Chris had ingebouwd, blijft die er toch wel in zitten he???
Jep gelukkig wel hihi
106 GTI
Drake wrote:Sjan, de quote knop gebruiken .
Audio neemt zij over, aangezien het zonde is om het eruit te halen en 80% niet in de mr2 past , en ik daarin wat nieuws ga maken.
ja ik wou al zeggen, leg d'r is uit hoe je met Quote kan spelen
of anders op deze manier:
Kom je ook eens naar een meeting ???
Jep de eerst volgende
Jep gelukkig wel hihi
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Rob GT wrote:Welkom bij de club! Ga je net zo actief worden als Chris of meer zoals ehm... je GTI broer?Drake wrote:Sjan, de quote knop gebruiken .
Haha, ik dacht al! De meid is een beetje schizofreen... maar dat valt dus mee
Quoten kan op twee manieren:
En:
Tot ziens op een meeting!!!
Hehe had gekunt maar ik doe het de volgende keer wel ff op deze manier
106 GTI
Sjaantjuh wrote:vandaag naar de apk keuring geweest is die gewoon afgekeurd ..... maar gelukkig waren het kleine dingetjes geen doorrottingsverschijnselen
Je hebt 'm toch pas net?
Mee teruggaan naar de vorige eigenaar!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- Drempelkiller
Rock's wrote:Wolfje wrote:haai wat leuk de eerste waarvan ik weet dat ze ook paardrijd en in een AX rijd haha welkom
Ik heb ook paardrijles gehad ...vroegah..........
Waarom zeg ik dit eigenlijk.......kan er alleen maat gezeik mee krijgen
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl